• Hoi allemaal,

    Het viel mij op dat je bij je profiel alleen maar kan kiezen tussen jongen/meisje. Echter, er zijn ook non-binary mensen, die zijn dus geen jongen en geen meisje. Misschien kan hier ook een knopje voor komen?

    Groetjes,
    LaDispute


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    Ik vind dat voor een site als deze misschien een beetje overbodig, het is geen datingsite. Bovendien zou je dan alle andere opties ook moeten gaan overwegen.
    (Niet dat ik hiermee bedoel dat die mensen zich niet mogen uiten - ik zeg het maar even, want ja het is 2016 en over alles kan geruzied worden tegenwoordig lol.)

    Dit is laatst ook al een keer voorgesteld dacht ik.

    KyloRen schreef:
    Ik vind dat voor een site als deze misschien een beetje overbodig, het is geen datingsite. Bovendien zou je dan alle andere opties ook moeten gaan overwegen.
    (Niet dat ik hiermee bedoel dat die mensen zich niet mogen uiten - ik zeg het maar even, want ja het is 2016 en over alles kan geruzied worden tegenwoordig lol.)

    Het motto van Q is 'Laat zien wie je bent'. Naar mijn mening is geslacht - of geen geslacht - een groot deel van wie je bent.


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    Ik weet het niet goed. Het is inderdaad, zoals KyloRen zegt, geen datingsite.


    26 - 02 - '16

    >hier kun je dat nakijken of het er al tussen staat. Het is inderdaad al eens voorgesteld en ik vind het volledig overbodig. Je kunt ook niets aanduiden volgens mij.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    >hier kun je dat nakijken of het er al tussen staat. Het is inderdaad al eens voorgesteld en ik vind het volledig overbodig. Je kunt ook niets aanduiden volgens mij.


    Niet als je al de keuze hebt gemaakt tussen jongen of meisje


    26 - 02 - '16

    KyloRen schreef:
    Ik vind dat voor een site als deze misschien een beetje overbodig, het is geen datingsite. Bovendien zou je dan alle andere opties ook moeten gaan overwegen.
    (Niet dat ik hiermee bedoel dat die mensen zich niet mogen uiten - ik zeg het maar even, want ja het is 2016 en over alles kan geruzied worden tegenwoordig lol.)

    Dis.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik snap het ergens wel, maar ik denk dat je dan een enorme lijst krijgt. Want dan moet je er natuurlijk alles in zetten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik had een suggestie gedaan om een meerkleurig poppetje in te stellen. Veel mensen zijn daar voor voor, maar ik heb verder niets meer gelezen erover. Dus hopelijk word het nog wel ingesteld etc. ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het lijkt mij ook een goed voorstel en totaal niet overbodig?
    Ik vind het juist een beetje overbodig dat er gezegd wordt dat dit geen datingssite is en dat die optie er daarom niet hoort te komen.
    Maar zoveel heeft geslacht toch ook weer niet te maken met dating? Ik zie wel vaker de optie ''anders'' op reguliere websites.

    Maar goed, dat is mijn mening erover...


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Er was laatst al een topic over zoiets, toch? Ik ben in ieder geval nog steeds helemaal voor. Quizlet is inderdaad geen datingsite, maar dat heeft er ook helemaal niets mee te maken. Of je zelf een jongen, meisje, iets daartussenin of geen van beide bent, is iets wat compleet los staat van of je valt op jongens, meisjes, iets daartussenin, alledrie of geen daarvan. Het lijkt me ook zeker niet overbodig, want er zijn al mensen geweest die hebben aangegeven dat ze graag van zo'n optie gebruik zouden maken. Het hoeven helemaal geen honderden nieuwe opties te zijn, maar gewoon iets wat niet-jongen en niet-meisje dekt; een grijs poppetje, bijvoorbeeld, of knaloranje voor mijn part. Het motto van Q blijft dat je moet laten zien wie je bent, zoals de topicstarter zo mooi zegt, dus eigenlijk lijkt het me niet meer dan logisch om een "anders" poppetje toe te voegen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Er was laatst al een topic over zoiets, toch? Ik ben in ieder geval nog steeds helemaal voor. Quizlet is inderdaad geen datingsite, maar dat heeft er ook helemaal niets mee te maken. Of je zelf een jongen, meisje, iets daartussenin of geen van beide bent, is iets wat compleet los staat van of je valt op jongens, meisjes, iets daartussenin, alledrie of geen daarvan. Het lijkt me ook zeker niet overbodig, want er zijn al mensen geweest die hebben aangegeven dat ze graag van zo'n optie gebruik zouden maken. Het hoeven helemaal geen honderden nieuwe opties te zijn, maar gewoon iets wat niet-jongen en niet-meisje dekt; een grijs poppetje, bijvoorbeeld, of knaloranje voor mijn part. Het motto van Q blijft dat je moet laten zien wie je bent, zoals de topicstarter zo mooi zegt, dus eigenlijk lijkt het me niet meer dan logisch om een "anders" poppetje toe te voegen. ^^

    Hm, ja daar heb je ook wel gelijk in. Ik vraag me dan alleen af waarom er nu opeens zoveel behoefte aan is, en in de voorgaande jaren niet?
    Ik denk alleen dat er dan niet te veel opties moeten komen, want dan veranderd dat poppetje gewoon in een regenboog op Q. :'D

    KyloRen schreef:
    (...)
    Hm, ja daar heb je ook wel gelijk in. Ik vraag me dan alleen af waarom er nu opeens zoveel behoefte aan is, en in de voorgaande jaren niet?
    Ik denk alleen dat er dan niet te veel opties moeten komen, want dan veranderd dat poppetje gewoon in een regenboog op Q. :'D

    Tumblr




    Mij lijkt het een beetje overbodig, maar een poppetje voor 'anders' is geen slecht idee voor de mensen die niet willen kiezen (of niet kunnen).


    Seasons will change, but I shall remain

    Er moet naar mijn idee gewoon een mogelijkheid komen dat je - je geslacht niet weer hoeft te geven / uit kan vinken als je hem al aangevinkt had.


    26 - 02 - '16

    Het staat op onze lijst, dus we zijn er mee bezig. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."