• Hallo iedereen



    Een Nederlands bedrijf wil de noordpool gaan kapot maken, vandaar dat heel de wereld zich keert tegen Royal Dutch Shell, dus ik dacht, waarom kan Q geen steentje bijdragen?

    Wat?

    We gaan uiteraard geen gebouwen beklimmen, maar het leek me wel leuk om een lijst te maken van Quizletters die tegen olieboringen (op de noordpool) zijn. Daarnaast worden creaties altijd gewaardeerd. Dit kan zijn een karikatuur over shell, een one shot over één of ander held die Shell stopt,... laat je fantasie lopen.

    Waarom?
    Omdat Shell wil gaan boren op de Noordpool, ontzettend gevaarlijk! 75% kans op een ramp en op de Noordpool ga je niet zomaar olie opruimen. Heel de wereld en verschillende andere oliebedrijven hebben zich tegen het idee gekeerd behalve Shell.

    Wie doet er mee?
    Vermeld het duidelijk als je op de lijst wilt.

    - Jarne // Debbaut
    - Erieka // Kilig
    - Margot // Caracalla
    - Lotta // Giraffe
    - Wendy // Backbiter
    - Bianca // Hazy
    - Inge // Square
    - Eva // TARDlS
    - Manon // Patholoog
    - Tialda // Scribe
    - Sarah // Misfire
    - Floor // Leithold
    - Suzanne // Rewritten
    - Dina // Unravel
    - Nichelle // Illicit
    - Maud // Gaterne
    - Dries // Founder
    - Saar // Beaufort
    - Naomi // Veins

    Creaties

    Avataractie!
    Verander je pasfoto en laat zo zien dat je voor de Noordpool bent, je beslist zelf wat je erop zet en voor hoelang je hem houdt!

    In dit topic kun je verder alles bespreken ivm de acties tegen Shell.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2015 - 20:38 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    MT

    ScourgeTheCat schreef:
    MT


    Mag ik uit die twee letters opmaken dat je ook op de lijst wilt?:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ben zeker tegen, maar weet niet zo goed hoe dit te uiten (ondanks al mijn gebruikelijke creativiteit)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Caracalla schreef:
    Ik ben zeker tegen, maar weet niet zo goed hoe dit te uiten (ondanks al mijn gebruikelijke creativiteit)


    Wil je dan alvast op de lijst?(:

    Ik weet ook nog niet goed hoe ik dit creatief wil gaan uiten. Maar we vinden vast wel iets.


    Queer zijn is gewoon alles

    Caracalla schreef:
    Ik ben zeker tegen, maar weet niet zo goed hoe dit te uiten (ondanks al mijn gebruikelijke creativiteit)


    Yup dit. Ik wil graag op de lijst.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2015 - 22:10 ]


    26 - 02 - '16

    Debbaut schreef:
    (...)

    Wil je dan alvast op de lijst?(:

    Ik weet ook nog niet goed hoe ik dit creatief wil gaan uiten. Maar we vinden vast wel iets.


    Ja is goed Jarne


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wat we natuurlijk ook kunnen doen is dat iedereen zijn avatar in een foto van de noordpool of ijsbeer verandert?


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik doe mee! Ik zal straks wel een leuke ijsbeerprofielfoto zoeken. (wbw)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Debbaut schreef:
    Wat we natuurlijk ook kunnen doen is dat iedereen zijn avatar in een foto van de noordpool of ijsbeer verandert?


    haha ik ga proberen of ik een noordpool of ijsbeer in mijn profielfoto kan fotoshoppen (mijn profielfoto is deels voor herkenbaarheid als bemiddelaar, omdat ik nog wel eens van naam wil wisselen).


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Haha, dan ga ik ook maar op pad!


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik wil ook wel op de lijst


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    ScourgeTheCat schreef:
    MT


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Wat vind je ervan? :Y)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Caracalla schreef:
    Wat vind je ervan? :Y)


    Subtiel.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Subtiel.:Y)


    in eigen handschrift nog wel


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.