• Hallo iedereen



    Een Nederlands bedrijf wil de noordpool gaan kapot maken, vandaar dat heel de wereld zich keert tegen Royal Dutch Shell, dus ik dacht, waarom kan Q geen steentje bijdragen?

    Wat?

    We gaan uiteraard geen gebouwen beklimmen, maar het leek me wel leuk om een lijst te maken van Quizletters die tegen olieboringen (op de noordpool) zijn. Daarnaast worden creaties altijd gewaardeerd. Dit kan zijn een karikatuur over shell, een one shot over één of ander held die Shell stopt,... laat je fantasie lopen.

    Waarom?
    Omdat Shell wil gaan boren op de Noordpool, ontzettend gevaarlijk! 75% kans op een ramp en op de Noordpool ga je niet zomaar olie opruimen. Heel de wereld en verschillende andere oliebedrijven hebben zich tegen het idee gekeerd behalve Shell.

    Wie doet er mee?
    Vermeld het duidelijk als je op de lijst wilt.

    - Jarne // Debbaut
    - Erieka // Kilig
    - Margot // Caracalla
    - Lotta // Giraffe
    - Wendy // Backbiter
    - Bianca // Hazy
    - Inge // Square
    - Eva // TARDlS
    - Manon // Patholoog
    - Tialda // Scribe
    - Sarah // Misfire
    - Floor // Leithold
    - Suzanne // Rewritten
    - Dina // Unravel
    - Nichelle // Illicit
    - Maud // Gaterne
    - Dries // Founder
    - Saar // Beaufort
    - Naomi // Veins

    Creaties

    Avataractie!
    Verander je pasfoto en laat zo zien dat je voor de Noordpool bent, je beslist zelf wat je erop zet en voor hoelang je hem houdt!

    In dit topic kun je verder alles bespreken ivm de acties tegen Shell.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2015 - 20:38 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Zet me er maar bij, zal even kijken wat ik met mijn pf ga doen :Y).


    i put the fun in funeral

    Qua creatie weet ik het nog niet zo goed, maar mijn avatar heb ik al veranderd. Zet mij maar op de lijst!


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ze mij ook maar op de lijst, dan ga ik meteen naar een plaatjes voor mijn avatar zoeken!


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Al die schattige ijsberen en dan ik met mijn 'Shell sucks'. Lang leve uniek zijn dan maar (cat)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Caracalla schreef:
    Al die schattige ijsberen en dan ik met mijn 'Shell sucks'. Lang leve uniek zijn dan maar (cat)


    Je statement staat er wel. Rotsvast.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Mag ik als het kan op de lijst? ik moet nog wel iets creatiefs verzinnen. Aha, nieuwe signature, telt dat ook?

    [ bericht aangepast op 29 aug 2015 - 16:31 ]


    Stop Wishing. Start Doing.

    Ik pas morgen alles aan!


    Queer zijn is gewoon alles

    Misfire schreef:
    Zet me er maar bij, zal even kijken wat ik met mijn pf ga doen :Y).


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ik snap ook niet hoe Shell vergunningen hiervoor kon krijgen.
    Dan nog wel door de Amerikanen die zelf die 75% hebben onderzocht.:'D

    *glipt even het topic in*
    Ik heb op het nieuws iets heel grappigs gehoord eigenlijk. Ze hebben namelijk wel vergunningen om te bouwen, maar nog geen vergunningen om te boren. En er werd op het nieuws al twijfels uitgesproken of Obama zo'n soort toestemming wel zou geven.

    En daarom ook dat ik niet meedoe. Ik geloof niet dat dat hele boorplan erdoor komt (;


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik wil ook wel op de lijst. Ik ga dit topic doorsturen naar al mijn vrienden en meteen mijn pf veranderen!
    O, en ik ga een gedicht maken over de ijsbeertjes.

    We gaan er tegenaan!

    [ bericht aangepast op 30 aug 2015 - 10:52 ]

    Ethan schreef:
    (...)
    *glipt even het topic in*
    Ik heb op het nieuws iets heel grappigs gehoord eigenlijk. Ze hebben namelijk wel vergunningen om te bouwen, maar nog geen vergunningen om te boren. En er werd op het nieuws al twijfels uitgesproken of Obama zo'n soort toestemming wel zou geven.

    En daarom ook dat ik niet meedoe. Ik geloof niet dat dat hele boorplan erdoor komt (;


    Dan vraag ik mij eigenlijk wel af hoe het kan dat er proefboringen worden uitgevoerd.

    Sowieso is dit alles een bijzonder raar verhaal.


    Queer zijn is gewoon alles

    O ja, en ik heet Maud ;)

    Gaterne schreef:
    O ja, en ik heet Maud ;)


    Ik pas het aan!^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Zet mij ook maar op de lijst, ik ga ook nog zoeken naar een profielfoto of een aanpassing op deze!


    I wanna be a wizard!

    Dankje!