• Zelf heb ik niet zo'n verdriet, maar men moeder wel heel erg, maar ik ben vooral bang dat mijn oma iets bij zich zelf doet, of weer begint te drinken, hoe moet ik sterk blijven , en er voor hun zijn, mijn oma woont trouwens in Polen en mijn ouders gaan morgen op weg.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    tiptoe through the tulips...

    Ten eerste, gecondoleerd.
    Je ouders gaan morgen naar Polen toe, toch? Dus die zullen er vast voor je oma zijn en op haar letten!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Anatomy schreef:
    Ten eerste, gecondoleerd.
    Je ouders gaan morgen naar Polen toe, toch? Dus die zullen er vast voor je oma zijn en op haar letten!

    Ze blijven maar paar dagen om afscheid te nemen van mijn groot oma, en ik ken mijn oma, ze is erg gevoelig, en was een tijdje geleden erg verslaafd, en daarom ben ik erg bang.


    tiptoe through the tulips...

    Lastig zeg, is er geen familie bij jouw oma in de buurt om een oogje in het zeil te houden? Je kan zelf ook proberen wat vaker te bellen dan normaal en misschien een lief kaartje te sturen. Heel veel sterkte, en gecondoleerd.


    The truth is out there.

    Gecondoleerd. (flower)

    Misschien kun jij persoonlijk een briefje voor je oma schrijven, dat ze zich sterk moe houden en altijd contact me je op kan nemen als het niet goed gaat. En dat je hoopt dat ze niet terugvalt in haar oude verslaving en dat je hoop dat ze echt sterk blijft.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    Gecondoleerd. (flower)

    Misschien kun jij persoonlijk een briefje voor je oma schrijven, dat ze zich sterk moe houden en altijd contact me je op kan nemen als het niet goed gaat. En dat je hoopt dat ze niet terugvalt in haar oude verslaving en dat je hoop dat ze echt sterk blijft.

    Dankje als eerste, een briefje is een goed idee.


    tiptoe through the tulips...

    Gecondoleerd!
    Probeer vaak genoeg contact met haar te hebben?

    [ bericht aangepast op 21 aug 2015 - 20:26 ]


    16 - 09 - '17

    Gecondoleerd, Het is altijd rot om zoiets te horen, ik had vandaag ook dit soort nieuws te horen te krijgen van een oud leraar van mij


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Gecondoleerd!


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Gecondoleerd!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Scira schreef:
    Gecondoleerd!
    Probeer vaak genoeg contact met haar te hebben?

    Ga ik proberen te doen


    tiptoe through the tulips...

    IamSherlocked schreef:
    Gecondoleerd, Het is altijd rot om zoiets te horen, ik had vandaag ook dit soort nieuws te horen te krijgen van een oud leraar van mij

    Gecondoleerd terug dan, dan snap je het gevoel zeker


    tiptoe through the tulips...

    CreepyPastaElz schreef:
    (...)
    Ze blijven maar paar dagen om afscheid te nemen van mijn groot oma, en ik ken mijn oma, ze is erg gevoelig, en was een tijdje geleden erg verslaafd, en daarom ben ik erg bang.


    Wat naar, probeer inderdaad veel contact met haar te hebben! En je kunt zeker ook met je ouders praten erover dat je bezorgd bent! In ieder geval, veel sterkte!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Anatomy schreef:
    (...)

    Wat naar, probeer inderdaad veel contact met haar te hebben! En je kunt zeker ook met je ouders praten erover dat je bezorgd bent! In ieder geval, veel sterkte!

    Dankje


    tiptoe through the tulips...

    Lolicia schreef:
    Gecondoleerd!


    Tell me about it, stud.

    Bostick schreef:
    Gecondoleerd. (flower)

    Misschien kun jij persoonlijk een briefje voor je oma schrijven, dat ze zich sterk moe houden en altijd contact me je op kan nemen als het niet goed gaat. En dat je hoopt dat ze niet terugvalt in haar oude verslaving en dat je hoop dat ze echt sterk blijft.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.