• Word leuk/kut.

    Want ik ga vanavond uit met vriendinnen, maar in die club komt ook een jongen waarmee ik vorige maand gedanst heb en die met me wil zoenen en ik wil dat niet met hem, dus dat wordt vluchtten ;x en morgen moet ik op half 10 dansen ;x ga ik dik dood en dan moet ik de hele middag leren voor PWW van mijn moeder, dan kan ik om half 5 naar het verjaardagsfeest van een vriendin en zondag moet ik weer leren ;x

    zo wie heeft er nog meer zo'n geweldig weekend vol leren ;x


    We can only learn to love by loving.

    We hebben vakantie volgende week :D
    Dus we hebben niets te leren


    I need you like a heart needs a beat

    Ja ik ook. Altijd. Alleen dit weekend valt wel mee. Vooral talen leren, ben ik met een half uur mee klaar.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    kga zo ff 3 opdrachten voor nederlands maken.. en morge ga ik naar een feesie toe met me vader en me vriend en zondagavond ga ik naar me vriend toe.. en maandagavond weet thuis en dinsdag school weer helaas >.<


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Ik moet ook leren en ik moet vanaaf naar kung-fu en ik moet morgen nog met een vriendin logeren omdat het halloween is en ik ga morgen ook nog wiien met mijn zus:Y)


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Ik moet voor maandag, dinsdag en donderdag leren.
    Maandag voor bio, dinsdag voor aadrijkskunde en donderdag voor geschiedenis -,-
    Daar gaat mijn vrije tijd.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    mijn weekend bestaat ook voornamelijk uit leren [/tentamenweken] =S


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik. ik heb maandag een proefwerk geschiedenis, en ik moet omhoog. ik heb nu een 4.9 gemiddeld, dus ik moet maximaal een 5.5 halen, en dat gaat niet lukken >< verder moet ik vanavond uit eten voor mn oma's verjaardag & zaterdag heb ik een feest van de trouwdag van mijn opa & oma o.Ô


    Underdog, just look at the mess you made.

    Mijn toetsweek was deze week, en heb dus tot januari geen toetsen meer :9~ dus ik hoef niet te leren, alleen Engels maken.
    En ik ga morgen avond naar de bios waarschijnlijk en zondag verjaardag nichtje. Dus dit weekend is wel leuk + zonder leren.
    in ieder geval, succes met leren :3


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik heb vakantie.

    Vanavond; Leren
    Zaterdag; Leren
    Zondag; Leren
    Maandag; Leren
    Dinsdag; Naar Charissa
    Woensdag; Naar Charissa
    Donderdag; Naar Veronique
    Vrijdag; Naar Veronique
    Zaterdag; Leren & Night of the Proms
    Zondag; Leren

    ._.

    Ik moet helemaal niets leren. =D


    None but ourselves can free our minds.

    Zaterdag : Spullen kopen voor Schoolreis.
    Zondag : Leren.

    Rest van de week : Leren.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Van mij niet, want het is het begin van de vakantieee! (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Zaterdag; Oostende homepaaaaarty.
    Zondag; shoppen
    maandag; Same here
    en voor de rest van mijn vakantie ook :')


    All was well.

    Ik heb vanavond een feestje en van het weekend ga ik bezig met mijn nieuwe kamer, ik heb geen toetsen op school (A)


    -

    Ik heb vakantie.
    Dit weekend; scoutsweekendje.
    Dinsdag; Arctic Monkeys. :9~
    Vrijdag: Musical Sound Of Music.

    En verder weet ik het nog niet.