• Zelf heb ik niet zo'n verdriet, maar men moeder wel heel erg, maar ik ben vooral bang dat mijn oma iets bij zich zelf doet, of weer begint te drinken, hoe moet ik sterk blijven , en er voor hun zijn, mijn oma woont trouwens in Polen en mijn ouders gaan morgen op weg.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    tiptoe through the tulips...

    Kruml schreef:
    (...)

    Mijn een klein probeempje ze is Pools en ik kan niet Pools schrijven :(


    tiptoe through the tulips...

    Lolicia schreef:
    Gecondoleerd!

    Heel veel sterkte..


    26 - 02 - '16

    CreepyPastaElz schreef:
    (...)
    Mijn een klein probeempje ze is Pools en ik kan niet Pools schrijven :(


    Schrijf Engels anders?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gecondoleerd! Dit soort dingen zijn altijd vervelend. :c Vooral veel contact houden met je oma, en met je ouders over je zorgen praten kan ook best opluchten.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    CreepyPastaElz schreef:
    (...)
    Mijn een klein probeempje ze is Pools en ik kan niet Pools schrijven :(


    Hoe heb je dan normaal gesproken contact met haar? Als je wel wat Pools spreekt, zou je haar natuurlijk ook gewoon kunnen bellen. Of anders vraag je een van je ouders om je te helpen met het briefje (want ik neem aan dat tenminste één van hen de taal wel spreekt?), of schrijf je het in het Engels, als je oma dat ook verstaat.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Hoe heb je dan normaal gesproken contact met haar? Als je wel wat Pools spreekt, zou je haar natuurlijk ook gewoon kunnen bellen. Of anders vraag je een van je ouders om je te helpen met het briefje (want ik neem aan dat tenminste één van hen de taal wel spreekt?), of schrijf je het in het Engels, als je oma dat ook verstaat.

    Ik ga het wel aan mijn moeder vragen, want Engels kan ze niet


    tiptoe through the tulips...

    Gecondoleerd, dit is erg vervelend om te horen!

    Gewoon laten weten dat je er voor haar bent/aan haar denkt? als je de taal niet spreekt kun je bijvoorbeeld af en toe eens een foto van jezelf opsturen terwijl je een hartje vasthoud?


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Gecondoleerd, dit is erg vervelend om te horen!

    Gewoon laten weten dat je er voor haar bent/aan haar denkt? als je de taal niet spreekt kun je bijvoorbeeld af en toe eens een foto van jezelf opsturen terwijl je een hartje vasthoud?

    Ik spreek de taal gelukkig wel, maar dat is ook een idee


    tiptoe through the tulips...

    Veel sterkte!


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Sterkte! Ik vind dit altijd zo triest :c


    I don't think you quite understand, honey

    Sterkte, en inderdaad je ouders gaan er morgen heen misschien kunnen die de boodschap doorgeven


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik heb jouw topic in een beter subforum gezet dan suggesties.

    Alsnog veel sterkte gewenst!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gecondoleerd, wat een verschrikkelijk nieuws.


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Gecondoleerd ):


    Life is really simple, but we insist on making it complicated