• Hallo allemaal,

    Tijdens de Week van het Schrijven, die start op 5 september, organiseert Schrijven Magazine een reeks gratis workshops bij boekhandel Scheltema aan het Rokin in Amsterdam.

    Zelf zou ik heel erg graag naar de workshop 'fantasy schrijven' op zaterdag 12 september willen, waarin Martijn Lindeboom vertelt hoe je een goed werkend fantastisch verhaal kunt schrijven en hoe je ervoor zorgt dat de lezer niet afhaakt. Ook de grootste valkuilen en clichés van het schrijven van fantasyverhalen worden behandeld. Tijdens de workshop ga je aan de slag met het uitwerken van je fantasyverhaal.

    Deze workshop duurt vijftig minuten en begint om 13:00 uur. Ik vroeg me af of er nog meer geïnteresseerden zijn en of we de rest van de dag misschien een meeting kunnen doen of zo ^^. Als er mensen zijn die dat leuk vinden dan maak ik er graag een lijstje van. De andere workshops en het inschrijven erop vind je hier.

    Het lijkt mij een buitenkansje omdat het ook nog eens gratis is en het lijkt me gewoon ontzettend gezellig om er met meerdere Q'ers naartoe te gaan.^^

    Zeker:
    Jotunheim- Natascha
    Altaria - Aviva
    Quokka -
    [q[Lathgertha[/q] - Evelien

    Misschien:
    Backbiter - Wendy
    Clarice - Veerle
    TARDIS - Eva
    Woodhouse - Anne

    [ bericht aangepast op 8 sep 2015 - 13:15 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik kan helaas niet :/ Veel plezier aan degenen die wel gaan!!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Altaria schreef:
    Ik heb mijn personages en de samenvatting van de verhaallijn op papier staan, die neem ik mee.. But guys, als we gaan meeten buiten de workshop doen we dat dan voor of na de workshop. Want ik kan niet na de workshop, dus als we daarvoor kunnen meeten, als we dat gaan doen? Desnoods gaan we lunchen xP


    Ik vind het prima om daarvoor te lunchen met elkaar. Ik ga wat later in de avond naar een vriendin die Amsterdam woont dus ik moet de tijd daartussen ook nog overbruggen maar dat zie ik dan wel. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dankjewel voor de reminder! Het gaat voor mij toch niet lukken om hierheen te komen, helaas. Heel veel plezier en succes aan degenen die wel gaan!


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Altaria schreef:
    Ik heb mijn personages en de samenvatting van de verhaallijn op papier staan, die neem ik mee.. But guys, als we gaan meeten buiten de workshop doen we dat dan voor of na de workshop. Want ik kan niet na de workshop, dus als we daarvoor kunnen meeten, als we dat gaan doen? Desnoods gaan we lunchen xP


    Leuk idee. Aangezien Jotunheim dat ook een goed idee lijkt te vinden, denk ik dat we dat wel kunnen doen.

    Maar waar spreken er dan af?


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Leuk idee. Aangezien Jotunheim dat ook een goed idee lijkt te vinden, denk ik dat we dat wel kunnen doen.

    Maar waar spreken er dan af?


    Ik weet dat Lathgertha ook komt. Ik zal even vragen hoelaat zij er kan zijn (gezien ze van ver weg komt) en dan kun we dan even een tijd afspreken? Is er iemand die Amsterdam een beetje kent tussen het station en de plaats waar de workshop wordt gehouden? :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jotunheim schreef:
    (...)

    Ik weet dat Lathgertha ook komt. Ik zal even vragen hoelaat zij er kan zijn (gezien ze van ver weg komt) en dan kun we dan even een tijd afspreken? Is er iemand die Amsterdam een beetje kent tussen het station en de plaats waar de workshop wordt gehouden? :'p


    Dat vind ik een goed idee.

    Ja, ik ken Amsterdam wel een beetje.


    Physics is awesome

    Jotunheim schreef:
    (...)

    Ik weet dat Lathgertha ook komt. Ik zal even vragen hoelaat zij er kan zijn (gezien ze van ver weg komt) en dan kun we dan even een tijd afspreken? Is er iemand die Amsterdam een beetje kent tussen het station en de plaats waar de workshop wordt gehouden? :'p


    Ik kom normaal gezien aan rond 12 uur en vertrek rond 15 uur ^-^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Lathgertha schreef:
    (...)

    Ik kom normaal gezien aan rond 12 uur en vertrek rond 15 uur ^-^


    En eerder komen is geen optie? Ik denk niet dat we dan voldoende tijd hebben om nog ergens te gaan eten. :'P


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jotunheim schreef:
    (...)

    En eerder komen is geen optie? Ik denk niet dat we dan voldoende tijd hebben om nog ergens te gaan eten. :'P


    Ik kan ook wel om 11 uur er zijn denk ik, al moet ik straks dan even checken wat mijn ouders ervan vinden als ik zo vroeg vertrek :')


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Lathgertha schreef:
    (...)

    Ik kan ook wel om 11 uur er zijn denk ik, al moet ik straks dan even checken wat mijn ouders ervan vinden als ik zo vroeg vertrek :')

    Dat zou denk ik wel chiller zijn. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ken Amsterdam daar ook wel een beetje, al weet ik de echte eetplekjes niet echt (meer het fastfoodgedeelte *^.^*) ik heb er zin in!


    It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney

    Altaria schreef:
    Ik ken Amsterdam daar ook wel een beetje, al weet ik de echte eetplekjes niet echt (meer het fastfoodgedeelte *^.^*) ik heb er zin in!

    Fastfood is ook altijd goed. :'D
    Ik heb er ook heel veel zin in. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Altaria schreef:
    Ik ken Amsterdam daar ook wel een beetje, al weet ik de echte eetplekjes niet echt (meer het fastfoodgedeelte *^.^*) ik heb er zin in!


    Bij de Hema hebben ze boven ook een soort restaurant waar je kan ontbijten en lunchen.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Bij de Hema hebben ze boven ook een soort restaurant waar je kan ontbijten en lunchen.

    Ja, dat klopt. Ik heb daar pas nog gelunched hehe.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dus fastfood of Hema?

    En spreken we dan na 11:00 af?


    Physics is awesome