• Hallo allemaal,

    Tijdens de Week van het Schrijven, die start op 5 september, organiseert Schrijven Magazine een reeks gratis workshops bij boekhandel Scheltema aan het Rokin in Amsterdam.

    Zelf zou ik heel erg graag naar de workshop 'fantasy schrijven' op zaterdag 12 september willen, waarin Martijn Lindeboom vertelt hoe je een goed werkend fantastisch verhaal kunt schrijven en hoe je ervoor zorgt dat de lezer niet afhaakt. Ook de grootste valkuilen en clichés van het schrijven van fantasyverhalen worden behandeld. Tijdens de workshop ga je aan de slag met het uitwerken van je fantasyverhaal.

    Deze workshop duurt vijftig minuten en begint om 13:00 uur. Ik vroeg me af of er nog meer geïnteresseerden zijn en of we de rest van de dag misschien een meeting kunnen doen of zo ^^. Als er mensen zijn die dat leuk vinden dan maak ik er graag een lijstje van. De andere workshops en het inschrijven erop vind je hier.

    Het lijkt mij een buitenkansje omdat het ook nog eens gratis is en het lijkt me gewoon ontzettend gezellig om er met meerdere Q'ers naartoe te gaan.^^

    Zeker:
    Jotunheim- Natascha
    Altaria - Aviva
    Quokka -
    [q[Lathgertha[/q] - Evelien

    Misschien:
    Backbiter - Wendy
    Clarice - Veerle
    TARDIS - Eva
    Woodhouse - Anne

    [ bericht aangepast op 8 sep 2015 - 13:15 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    SPECS schreef:
    (...)

    Als je nou naar de Amsterdam meeting komt....:'D
    Ik zal me best doen.X)

    Misschien kom ik ook wel. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dat klinkt interessant. Ik twijfel alleen nog aangezien in september het schooljaar weer is begonnen.


    Physics is awesome

    Jotunheim schreef:
    (...)
    Misschien kom ik ook wel. :'D


    Yay!:'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Klinkt wel heel leuk, ik ga er even over nadenken.


    The truth is out there.

    Ik moet nog even kijken, maar het is voor mij waarschijnlijk geen probleem om er te komen, omdat ik dan zelf in A'dam woon (:
    Je mag me op misschien zetten ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ethan schreef:
    Ik moet nog even kijken, maar het is voor mij waarschijnlijk geen probleem om er te komen, omdat ik dan zelf in A'dam woon (:
    Je mag me op misschien zetten ^^

    Nicee (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Quokka schreef:
    Dat klinkt interessant. Ik twijfel alleen nog aangezien in september het schooljaar weer is begonnen.


    Clarice schreef:
    Klinkt wel heel leuk, ik ga er even over nadenken.


    Willen jullie nog op de misschien-lijst?
    Die stuur ik sowieso een reminder over een paar weken.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lijkt me leuk, maar hangt af van mijn werkrooster


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jotunheim schreef:
    (...)

    Willen jullie nog op de misschien-lijst?
    Die stuur ik sowieso een reminder over een paar weken.^^


    Ja zet mij maar op misschien. (:


    The truth is out there.

    Jotunheim schreef:
    (...)

    Willen jullie nog op de misschien-lijst?
    Die stuur ik sowieso een reminder over een paar weken.^^


    Ja, graag. Het lijkt mij wel gaaf om meer te weten te komen over hoe je een goed fantasy verhaal kan schrijven.


    Physics is awesome

    Oh, dat lijkt me wel echt heel cool om bij te wonen c: En als ik daar dan toch ben, zou ik jullie best eens willen meeten. Ik denk echter niet dat mijn moeder dat goed zou vinden... Maar ik zie nog wel. Ik hoop in ieder geval dat ik erheen kan gaan. ^^ (En dit is dus ook stiekem een MT)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    TARDlS schreef:
    Oh, dat lijkt me wel echt heel cool om bij te wonen c: En als ik daar dan toch ben, zou ik jullie best eens willen meeten. Ik denk echter niet dat mijn moeder dat goed zou vinden... Maar ik zie nog wel. Ik hoop in ieder geval dat ik erheen kan gaan. ^^ (En dit is dus ook stiekem een MT)

    Ik zal je bij misschien zitten.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik kom misschien. Het hangt ervan af wanneer ik moet gaan werken ^-^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ronan schreef:
    Ik kom misschien. Het hangt ervan af wanneer ik moet gaan werken ^-^

    Woooow.
    Als jij komt koop ik een taart.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hey Cool! Nog meer mensen die hier heen gaan. Ik had me al een tijd geleden ingeschreven, dus ga sowieso. Maar tenzij we voor de workshop meeten kan ik niet. Heb s'middags namelijk een super belangrijke verjaardag!

    [ bericht aangepast op 18 aug 2015 - 21:17 ]


    It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney