• Omdat ik hier ooit een RPG over gestart heb en deze nooit van de grond is gekomen wegen te weinig interesse, probeer ik het met een MSV

    Inside Mount Weather

    Wanneer de jeugdgevangenen op aarde komen, ontdekken ze al snel dat ze niet de enige zijn; er leven nog drie soorten mensen: de grounders, reapers en mountain men. En laat het nou net over de laatste gaan.
    De mountain men wonen in Mount Weather: een basis gemaakt voor als er een nucleaire oorlog uit zou barsten, zodat de president en de belangrijke mensen in veiligheid konden zitten. Echter heeft de voormalig president van Amerika Mount Weather nooit bereikt. Hierdoor konden artsen, onderzoekers en de vice-president (waarvan de kleinzoon nu president is) beslissen hoe het zijn gang zou gaan binnen de bunker.
    Omdat zij de enige overlevende mensen waren en niet buiten konden komen door straling, moesten ze een paar honderd van hun eigen mensen met radioactieve troep besmetten, waardoor het mogelijk was voor hun om buiten te leven. Hier vormden ze een stam (de grounders). Echter moesten er ook nog mensen zijn die de grounders naar binnen zouden halen na tientallen jaren, als de radioactiviteit in hun bloed was verminderd en het veilig was om bloedtransfusie te doen. De personen krijgen een agressief middeltje ingespoten waardoor ze de weg kwijtraken en niet meer weten wat goed en slecht is. Ze worden getraind om alleen naar de mountain men te luisteren en iedereen die op hun pad (buiten Mount weather) komt mee te nemen naar de basis voor het experiment. En zo ontstonden de reapers.

    De jeugdgevangenen worden door de mountain men zelf gevonden en meegenomen naar Mount Weather. Ze krijgen wat hun hartje begeerd en volgen lessen over van alles en nog wat. De nieuwelingen weten echter niets van de gruwelijke dingen die in Mount Weather gebeuren, maar moeten zich hier wel zorgen over gaan maken. Omdat zij van buiten komen hebben ze een bloedgehalte welke goed genoeg is om transfusie te verlenen en het leven voor de mensen in Mount Weather te verbeteren: ze zouden buiten kunnen overleven. Echter heeft het bloed maar voor even zin en zijn er nieuwe experimenten in gedachten: beenmergtransplantatie. Het is alleen erg gevaarlijk en de jeugdgevangenen zouden hieraan kunnen overlijden. Zodat niemand er achter komt (maar er wel mensen verdwijnen) vertellen ze aan de andere dat de persoon in kwestie ziek is of naar buiten is teruggestuurd. Het is een wrede zaak binnen Mount Weather en als de jongeren niet snel beseffen dat er iets vreselijks aan de hand is, kan het zo gebeuren dat het te laat is.


    Personages:
    Mountainmen: (wetenschappers, tuinieren, keukenpersoneel, verplegers/doktoren, stralingsdeskundige etc.)
    - Bostick - Mannelijk - Arts Stagiair
    - Anatomy - Vrouwelijk - Keuken

    Jeugdgevangenen:
    - Bostick - Mannelijk - 17 - Brandon Foster
    - IamSherlocked - Mannelijk - 17 - Jackson 'Jack' Leathers
    - Scira - Vrouwelijk - 17 - Amanda Brandi Wilson
    - IamSherlocked - Vrouwelijk -17 - Kara Leathers
    - Mediocre - Vrouwelijk
    - Balloo - Vrouwelijk

    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: Jeugdgevangenen jonger dan 18
    Mountainmen minimaal 16
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Functie: Alleen Mountainmen
    Extra:


    Informatie:
    Bleedingruimte / 2 – In deze ruimte worden de grounders in slaap gebracht en opgehangen om bloedtransfusie te krijgen. Hun bloed wordt verwisselt met het bloed van de mensen in Mount Weather. Doormiddel van de transfusie is het mogelijk om een paar minuten naar buiten te kunnen. In de bleedingruimte staat kooien met daarin grounders. De grounders worden net zo lang ‘gebleed’ tot ze te zwak zijn. Hierna worden ze gedumpt in een schacht die naar de tunnels onder Mount Weather leiden en dienen ze als afval voor de reapers.
    Quarantaineruimte – In deze ruimtes worden de jeugdgevangenen vastgehouden tot ze veilig genoeg zijn voor de mensen binnen Mount Weather. Iedere jeugdgevangenen is hier geweest voor een aantal dagen.
    Slaapzaal - Hier slapen de jeugdgevangenen. Er staan een aantal stapelbedden, maar ook stoelen en tafels waar de jongeren gebruik van kunnen maken.
    Eetzaal - De eetzaal is de plaats waar iedereen samenkomt rond etenstijden, maar het is op ieder moment van de dag toegankelijk voor iedereen. Er is een buffet, met beter eten dan je zou verwachten - als toetje is er bijvoorbeeld soms een goddelijke chocoladetaart. Ook staan er genoeg tafels en stoelen om een grote groep mensen te ontvangen. Ook hangt er, zoals in veel ruimtes in Mount Weather, veel kunst aan de muur.
    Ziekenzaal Hier komen de mountainmen en de jeugdgevangenen te liggen als ze ziek of gewond zijn. De mountainmen krijgen hier ook bloedtransfusies met het bloed van de grounders als dit nodig is. Ook geven de jeugdgevangenen hier hun bloed af.
    Tunnels – Onder Mount Weather loopt een oude tunnel. Dit gebied wordt bewoond door de reapers. Ze bezetten vrijwel de gehele tunnel dus ontsnappen gaat moeilijk. Maar als het je lukt komt je uit bij een waterval die vanonder de tunnels stroomt. Het is mogelijk er vanaf te springen, maar overleven is vrij klein.


    Plattegrond Mount Weather:
    Via een lift zijn de verdiepingen te bereiken.
    1ste verdieping:
    101 – Tuinbouw. Niet openbaar.
    103 – Warenhuis. Niet openbaar.
    2e verdieping:
    201 – Wetenschappelijk lab. Niet openbaar.
    202 – Wetenschappelijk lab. Niet openbaar. Bleedingruimte.
    203 – Warenhuis. Niet openbaar (alleen tijdens les).
    204 – Warenhuis. Niet openbaar.
    3e verdieping:
    301 – Quarantaine ruimtes. Afgesloten ruimte.
    303 – Medisch lab. Niet openbaar.
    304 – Medisch lab. Niet openbaar.
    4e verdieping:
    402 – Ziekenzaal. Hier worden ook de bloedtransfusies gegeven.
    5e verdieping:
    502 – Eetzaal
    503 – Keukens. Alleen personeel.
    504 – Bibliotheek
    505 – Slaapzaal. Hier slapen de jeugdgevangenen.
    6e Verdieping:
    604 – Sporthallen. Niet openbaar.
    605 – Slaapzaal voor de rekruten. Alleen bevoegden.
    606 – Slaapzaal voor de bewoners van Mount Weather. Alleen bevoegden.
    7e verdieping:
    701 – Kantoor van de president.


    Regels:
    • Er is genoeg ruimte voor personages en daarom mag je zoveel je wilt, maar verwaarloos er geen
    • Houd er rekening mee dat ik jongens en meiden gelijk wil houden. Wanneer dit niet het geval is komt er een stop op een van de twee tot het gelijk is
    • We schrijven in verleden tijd of tegenwoordige tijd, derde persoon
    • Alleen meedoen als je het zeker weet. De reserveringsperiode is er om te besluiten of je het zeker weet
    • We hebben geen zogenoemde 'Mary sue's' en 'Gary stu's'. Iedereen heeft goede en slechte kanten en dat wil ik ook terugzien in je rol(omschrijving)
    • OOC graag tussen haakjes, óók wanneer je afspraken wil maken met elkaar. Lange gesprekken doen we in het praattopic
    • Ik wil gemotiveerde mensen die niet na één post stoppen of hun personage maken en dan afhaken. Is zo zonde van je tijd
    • Wanneer je drie keer de regels overschreed zet ik je uit het RPG
    • Lol hebben is ook een grote regel hier.

    Als er nog vragen zijn kunnen deze gesteld worden aan mij. [/10]

    [ bericht aangepast op 18 aug 2015 - 10:37 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil graag een jeugdgevangenen, meisje alsjeblieft.


    16 - 09 - '17

    Nakama schreef:
    Ik wil graag een jeugdgevangenen, meisje alsjeblieft.


    Je staat er bij.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Rol:
    Jeugdgevangene
    Naam:
    Brandon Foster
    Leeftijd:
    Zeventien
    Extra:
    Brandons moeder is afgezweefd en zijn vader was niet zo'n vriendelijk man. Hij zorgde nauwelijks voor Brandon waardoor hij het verkeerde pad op is gegaan. Uit wraak heeft hij twee weken voor dat iedereen naar Aarde gestuurd werd, zijn vader om gebracht, waardoor hij in de (jeugd)gevangenis kwam.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 14:13 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Amanda Brandi Wilson






    Rol:
          Jeugdgevangenen
    Naam:
          Amanda Brandi Wilson
    Leeftijd:
          Zeventien
    Innerlijk:
          Stil: Amanda was nooit een luidruchtig kind, ze huilde amper en was gewoon braaf door stil te zijn. Ze heeft moeite met zichzelf te laten horen, want ze wil niet graag het middelpunt van de belangstelling te zijn. Omdat ze ook nooit weet wat ze moet zeggen of vertellen, vind ze het helemaal niet erg om altijd het stille meisje te zijn.
          Verlegen: Het is voor Amanda moeilijk om zelfzeker te zijn over zichzelf. Ze heeft nooit echt veel mensen om zich heen gehad, of mensen waarop ze kon vertrouwen, daarom is ze redelijk verlegen. Hoe ze moet overkomen weet ze ook net zo min als ze zich moet gedragen.
          Teruggetrokken: Doordat Amanda een stil en verlegen meisje is, is ze ook enorm teruggetrokken. Ze zal nooit als eerst iemand aanspreken of als eerst iets doen. Ze durft vrij weinig dingen aan of mee te maken. Daarom zit ze liever ergens in haar eentje en trekt ze zich vaker terug van alles en iedereen.
          Asociaal: Sociaal zijn is voor een meisje als Amanda moeilijk, doordat ze teruggetrokken en verlegen is, heeft ze echt veel moeite om sociaal te zijn. Praten is nooit haar ding geweest, laat staan dat ze graag dingen over haar persoonlijk leven deelt. Ze is sowieso wel een gesloten boek en moeilijk te lezen.
          Kan moeilijk vrienden maken: Door haar hele karakter heeft Amanda dus moeite om vrienden te maken. Heel veel mensen zien haar niet staan of merken haar niet eens op. Ze vindt het absoluut niet erg om geen vrienden te hebben, maar toch voelt ze zich vaker alleen. Ze is bang om mensen aan te spreken en vindt het redelijk vermoeiend om contacten te onderhouden.
          Laat zich te snel doen: Amanda is helemaal niet hard, zelfzeker of sterk genoeg om zichzelf te verdedigen. Ze is eerder een typetje dat mensen laat doen, ook al komt er slaan bij kijken. Ze is bang om tegen die mensen in te gaan, ook al is het maar met enkele woorden. Amanda is gewoon een bang type op dat gebied en weet niet hoe ze moet optreden tegen mensen die anders tegen haar doen.
    Uiterlijk:
          [FC: Dakota Fanning]
          Gezicht: Amanda heeft halflang, blond haar, dat eerder neigt naar een meer witte leuk. Ze heeft een pony en knalblauwe ogen.
          Lichaam: Amanda is een mager en klein meisje. Zo is ze ongeveer één meter zestig, heeft ze een kleine schoenmaat en kleine handen.
          Kleding: Amanda houdt van casual en meisje-meisje kleding. Het belangrijkste is dat ze zich comfortabel in haar kleding vindt en deze mogen absoluut niet opvallen. Ze draagt dus geen te open of geen te korte dingen. Ook vermijd ze liever felle kleuren en gaat ze eerder voor pastel of donkere kleuren.
    Extra:
          Amanda is wees, dus weet dat niemand haar zal zoeken of missen.
          Amanda is bang van insecten, ze krijgt er steeds de kriebels van.
          Amanda kan heel moeilijk wennen aan nieuwe omgevingen.
          Amanda's lievelingskleur is geel.
          Amanda's stopwoordje is ok.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2015 - 22:23 ]


    16 - 09 - '17

    [Nakama > Scira]


    16 - 09 - '17

    meisje jeuggevangenen en een jongen graag!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Omdat je zo aandrong. * Kuch, kuch *
    :Y)

    In de eerste instantie een vrouwelijke jeugdgevangene voor mij, maar het kan zomaar zijn dat ik er later nog een mannelijke Mountainman bijneem. Dat hangt een beetje af van mijn rooster vanaf volgende week.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Jullie staan er bij.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik een meisje? Jeugdgevangene.


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Je staat er bij.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zoveel vrouwen weer.


    16 - 09 - '17

    Het is nog gelijk. Als er nog 2 van een van de geslachten bij komt, komt daar even een stop op.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn rol is klaar.


    16 - 09 - '17

    Vrouw voor mij dan, keukenpersoneel! :3


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Anatomy schreef:
    Vrouw voor mij dan, keukenpersoneel! :3


    Staat er bij.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.