• Lieve users

    Het is eindelijk zover! Uit de 49 inzendingen maken onderstaande tien kandidaten kans om het crewteam aan te vullen.

    Tijdens deze ronde krijg jij, de user, kans om kennis te maken met deze tien kandidaten. Omdat bemiddelaars voornamelijk in contact komen met de users is het dan ook uitermate belangrijk dat je iemand kiest waarmee je in de toekomst graag mee wilt samenwerken. Daarom is deze ronde volledig aan de users toegewijd. Jouw stem is dus van belang!

    Hieronder stelt elke kandidaat zich voor aan de hand van 100 woorden in de hoop jou te overtuigen een goede bemiddelaar te zijn. In dit topic is het mogelijk om je stem uit te brengen gebaseerd op enkel hun voorstelling die je hieronder vindt of je stelt een vragensessie op voor bepaalde/alle kandidaten om zo het vermogen van de kandidaten te testen.

    Maak dus geen overhaaste beslissingen, want je krijgt twee weken (deadline is 9 augustus 2015 23:59) de tijd om kennis te maken met de kandidaten en eenmaal je gestemd hebt, is er geen weg meer terug.

    Vooraleer je jouw stem uitbrengt zijn hier enkele opmerkingen omtrent onderstaande lijst:

    * De namen van de kandidaten staan op alfabetische volgorde en hebben niets met onze voorkeur te maken.
    * De 10 kandidaten wisten niet van elkaar dat zij door waren naar de tweede ronde, en hebben hun stukje dus helemaal zelf geschreven en ingestuurd zonder de invloed van een andere kandidaat.
    * De kandidaten mogen zichzelf alleen in dit topic promoten door vragen te beantwoorden. Stel dus vooral veel vragen, in het algemeen of aan een specifieke kandidaat, in dit topic! Stem-op-mij topics zijn dus niet toegestaan, net als elke andere promotie op Quizlet of buiten Quizlet.
    * We controleren de stemmen op fraude. Stemmen met meerdere accounts heeft dus geen zin.
    * We weten nog niet hoeveel kandidaten bemiddelaar worden.

    Klik hier voor de poll!


    Het lijkt mij ten eerste erg leuk om de functie van bemiddelaar te bekleden!
    Ik vind het niet alleen fijn om een luisterend oor te bieden, maar zoek ook nog liever samen naar een oplossing voor het probleem.
    Ik ben geduldig, oplossingsgericht en heb inlevingsvermogen. Met deze drie eigenschappen denk ik goed de rol van bemiddelaar te vervullen.
    Als je vragen hebt, persoonlijke of bemiddelaars-gericht, stel ze gerust!




    Ik ben Margot en ik zou graag bemiddelaar worden. Quizlet is voor veel mensen de enige plek waar ze hun problemen kunnen delen en het is voor mij dan ook belangrijk dat de goede sfeer van Quizlet behouden blijft, zodat mensen het idee hebben dat er met hun problemen goed om gegaan wordt. Ik ben eerlijk, doe altijd mijn best om zaken goed te verwoorden en ik luister graag naar anderen. Ik heb ondertussen de nodige levenservaring: als studentmentor heb ik ervaring opgedaan als vertrouwenspersoon en bemiddelaar. Ik hoop dat ik binnenkort de users van Quizlet ook mag bij staan!



    Het beschrijven van mezelf is moeilijk aangezien ik mezelf niet honderd procent ken en dat is één van de redenen waarom ik graag de titel van bemiddelaar krijg. Deze ervaring helpt me om op latere leeftijd praktische ervaring op te doen voor mijn opleiding als orthopedagoge (BE). Graag help ik mensen, win hun vertrouwen en begeleid hen naar een vreedzame of/en draagbare toekomst. Recht maken wat krom is, is mijn motto. Onvoorwaardelijke acceptie, zelfontplooiing en geduld zijn deugden waar ik volledig achter sta. Als er verdere vragen zijn, kan je me persoonlijk aanspreken. Met al de liefde, Sara (Fugitivo).



    Dag lief Quizlet! Mijn naam is Lotte, ik ben achttien lentes jong en een bevlogen rechtenstudent aan de leukste universiteit van Nederland. Hoewel voor velen waarschijnlijk nog een onbekend gezicht, hoop ik dat dit geen drempel zal vormen om me deze twee weken toch het hemd van mijn lijf te vragen, zodat we elkaar beter leren kennen. Aan mij zullen jullie namelijk een betrouwbare, empathische en geduldige bemiddelaar hebben, die graag de tijd voor jullie neemt en immer een luisterend oor biedt. Ik zie jullie vragen dus met alle liefde tegemoet: ik beantwoord ze graag! Veel liefs, Lotte.



    Mijn naam is Maia, en wat ben ik enorm blij dat ik deze kans heb gekregen!
    Quizlet is voor mij belangrijk, maar ook voor jullie, het heeft me veel heeft geholpen en het is een plek waar ik geweldige personen heb leren kennen. Ik zou graag iets terug willen doen, zodat iedereen een fijne tijd heeft hier en zich thuis voelt op Q. Ik zal mijn uiterste best doen jullie te helpen!
    Ik wil mezelf uitdagen om meer inzicht te krijgen in anderen, iedereen heeft een andere manier van communiceren. Ruzies zijn niet te vermijden, maar soms is een helpende hand genoeg.
    Opm: Maia is tijdelijk afwezig en kan daarom niet meteen alle vragen van jullie beantwoorden.



    Mijn naam is Sylvie, ik ben eenentwintig jaar en zit hier al ongeveer vier jaar lang. Ik ben een enthousiaste teamplayer die geeft om deze site en zijn users. Met mijn luisterend oor ben ik bereid om naar al je verhalen te luisteren en eventueel advies te geven als je daar om vraagt. Met mijn helpende hand ben ik bereid om alle ruziënde partijen aan te horen en samen met hen tot een oplossing te komen. Als bemiddelaar zal ik meer dan honderd procent achter mijn functie staan en deze site graag mee helpen ondersteunen. Op mij kan je rekenen!



    Ik ben Floor (14) en wil op een goede manier overkomen, maar niet perfect lijken; dit ben ik ook absoluut niet.
    Daarom heb ik een paar mensen gevraagd (Q en niet) om mij in één woord te beschrijven.
    Spontaan, gezellig, vrolijk, lief, liefdevol, supererggestoordmaarwelsuperlief en perfect zijn de uitkomsten.* Niet allemaal even serieus, maar dat ben ik ook (meestal) niet.
    Dit lijkt me een goede combinatie voor bemiddelaar en zeker omdat ik het heel graag wil. Ik wil mensen helpen en Quizlet helpen, omdat iedereen het waard is te genieten van Quizlet en er zoveel mogelijk plezier te hebben.



    Hallo iedereen,
    Sommigen van jullie zullen mij waarschijnlijk kennen, dankzij mijn kenmerkende blauwe teksten. Voor wie mij nog niet kent, ik ben Kim en ik ben twintig jaar oud.
    Graag wil ik bemiddelaar worden, omdat ik Quizlet gezelliger wil maken en houden. Daarnaast kan ik goed luisteren naar andere mensen en wil ik het liefst het naadje van de kous weten.
    Ook ben ik ervan overtuigd dat ruzie niet per se slecht is. In een ruzie durven de meeste mensen meer te zeggen en als je het goed uit praat, kan het alleen maar helpen.
    Vragen mag je altijd stellen!
    Opm: Kim is tijdelijk afwezig en kan daarom niet meteen alle vragen van jullie beantwoorden.



    Hallo!
    Ik ben Loïs. Ik ben 18 jaartjes oud. Ik hou ervan om creatief bezig te zijn, van boeken tot schilderen! Ik wil heel graag mensen helpen op deze site en ik hoop dit ook echt te kunnen doen in de toekomst. Ik zal altijd klaarstaan om anderen te helpen, ook als ik geen bemiddelaar word c:! Ruzies zijn helaas onvermijdelijk en ik wil graag helpen met het bemiddelen van deze ruzies, zodat er een oplossing kan worden gevonden tussen beide partijen. Ik wil dit bereiken door naar beide partijen te luisteren en me neutraal en volwassen op te stellen.
    Opm: Loïs is tijdelijk afwezig en kan daarom niet meteen alle vragen van jullie beantwoorden.



    Lieve users! Mijn naam is Evi en ik zou ontzettend graag bemiddelaar worden. De redenen hiervoor zijn simpel, namelijk om de site een veiligere omgeving te maken voor users die zich niet op hun gemak voelen en om de sfeer onderling positief te houden. Ik ben ervan overtuigt dat jullie dat kunnen, maar als het kan zou ik daar graag nog een handje bij helpen! We houden met z'n allen van deze site en het is belangrijk dat we dat zo houden. Liefs!
    Opm: Evi is tijdelijk afwezig en kan daarom niet meteen alle vragen van jullie beantwoorden.


    Veel succes aan de kandidaten toegewenst en hopelijk vindt iedereen een geschikte kandidaat voor deze functie.

    Groeten van de moderators en de bemiddelaars

    Vragen gesteld door users:
    Painkiller: Wat onderscheidt jou van de anderen?

    Painkiller:
    - Megan: Wat motiveert jou om deze functie te vervullen?
    - Margot: Op welke wijze zou je een ruzie/discussie behandelen?
    - Sara: Hoe wil je anderen helpen zichzelf te vinden?
    - Lotte: Denk je dat je studie (rechten) een hulp kan bieden om de functie van bemiddelaar te vervullen? Zo ja, op welke manier?
    - Maia: Hoe wil je graag het inzicht krijgen in andere users?
    - Sylvie: Op welk vlak denk je een voordeel te hebben bij de andere kandidaten?
    - Floor: Wat drijft jou bemiddelaar te willen zijn?
    - Kim: Heb je een levenservaring die je kan helpen de functie te beoefenen? Zo ja, welke?
    - Loïs: Hoe start je met de aanpak van een ruzie?
    - Evi: Welke persoonlijke eigenschappen zullen je helpen de functie uit te kunnen oefenen?


    Cordon: De moderators doen iets wat heel erg oneerlijk is tegenover de usergemeenschap, bijvoorbeeld: ze liegen over het beleid. Als bemiddelaar zie je dit
    uiteraard gebeuren en als bemiddelaar voel je je uiteraard ook verantwoordelijk voor de eerlijkheid van de mods naar de users. Wat is jouw reactie?


    Eigengrau: Noem redenen waarom wij absoluut níét op jou zouden moeten stemmen. ;p

    Liopleurodon: Wat zou je doen als een van je mede-bemiddelaars in een zware ruzie met een user/moderator/bèta/bemiddelaar terecht komt?

    Chrysalism: Stel je voor: Eén van de users is je beste vriend(in) heeft ruzie met een andere user hierop quizlet en juist jij wordt (natuurlijk) gevraagd om te bemiddelen tussen de 2(of meerdere), wat ga jij doen of hoe ga je dit aanpakken?

    Chrysalism: Hoe reageren jullie op ruzies in real life?

    Chrysalism: Stel dat er een ruzie is, met de ene user ben je bevriend en met de andere user totaal niet, daar irriteer je je dood aan. Hoe los je dit dan op? Zou je partij trekken? Zou je een compromis sluiten? Hoe zouden jullie dit aanpakken?


    Chrysalism: Stel, een user en een moderator hebben ruzie, hoe lossen jullie dit op?

    ImAwesome: Als je al weinig tijd hebt, hoe denk je dan dit erbij te kunnen gaan doen?

    Avandra: Hoe denk je dat je je hoort te gedragen als bemiddelaar op het userforum en voldoet jouw gedrag zich ook aan die gestelde voorwaarden?

    Avandra: Waarom zou jij een goede vervanger voor mij zijn? Of waarom zou jij een betere bemiddelaar dan mij zijn?

    Eigengrau: Zou jij ooit besluiten om een zaak te weigeren om een bepaalde reden? Zo ja, welke zaken zouden dan te zwaar kunnen zij voor jou, denk je? (Qua inhoud van de zaak, dus niet omdat het bijvoorbeeld een is waarbij een vriend is betrokken of wegens tijdgebrek/persoonlijke problemen, ...)

    Baelor: Hoe zouden jullie omgaan met kritiek als: 'Jullie zijn het alleen maar geworden omdat de mods jullie graag hebben', 'jullie zijn het enkel omdat jullie populair zijnn op het forum, wat niet zegt dat je competent bent' of iets dergelijks?

    Liopleurodon: Welke kandidaat (buiten jezelf natuurlijk) vinden jullie de beste(n) en waarom?

    Liopleurodon: Waarom denk je dat jij gekozen bent om door te gaan naar de tweede ronde? Aan welke goede eigenschap ligt dit?

    Parada: Stel je voor: Ik heb een probleem met iemand uit het team, en dit heeft zo'n slechte invloed op me, dat ik er zelfs over nadenk om te stoppen met mijn moderatorwerk. In eerste instantie geef ik bij jou aan dat ik enkel mijn hart hierover wil luchten, omdat ik het niet meteen in de groep wil gooien. Wat zou jij doen? En welke eventuele, verdere stappen onderneem je?

    Baelor: Stel dat jullie twee kibbelende tienjarigen over de vloer krijgen, omdat de een had gezegd dat de ander doorzichtige quizzen maakt of zo: Hoe pakken jullie dit aan? En daarmee samenhorend: Zouden jullie verschillende zaken aanpassen naar de leeftijd van een persoon of gaat alles volgens dezelfde "regels"?

    Ballard: Moest je het niet halen en er volgt een mod verkiezing. Ik zeg trouwens niet dat er eentje komt, haha. Maar ja, mijn vraag is dus: wie van jullie zullen meedoen of hebben heel stiekem veel liever een mod baantje dan een bemiddelaarsbaantje?

    Cordon: Je bent in het bemiddelingsproces met twee users, plots ontstaat er een ruzie tussen één van de partijen en jou, wat doe je?
    Wat als je beschuldigt wordt van partijdigheid?


    Painkiller: Wat als er iets heel heftigs gebeurt als reactie van een ruzie tussen twee kampen. (Neem nu een zelfmoordpoging) Maar de persoon/personen in kwestie weigert/weigeren mee te werken. Wat doe je dan? Want de ruzie heeft toch al tot een bepaald punt bereikt waarop er echt ingegrepen moet worden.

    Liopleurodon: Hebben jullie schrik dat het gaat uitdraaien op een 'populariteitswedstrijd'?

    Painkiller: Stel er ontstaat een ex aeqo maar er is nog maar één plek vrij. Maar één van de twee kan door en jij bent één daarvan. Zou jij je opofferen geen bemiddelaar te worden? Zo nee, wat zou je dan doen?

    BIitzkrieg: Deze is specifiek voor Floor:
    Je geeft aan in je stukje tekst dat je niet altijd even serieus bent, zou dit geen belemmering kunnen zijn? Aangezien ik vind dat dit een serieuze positie is waarbij je toch wel wat professionaliteit moet overbrengen.


    Avandra: Zijn er volgens jullie punten van verbetering voor de bemiddelaars? En hoe denk je dat jij als individu deze kan verbeteren? Met andere woorden, wat wil je bereiken met de functie bemiddelaar?

    Baelor: Stel: Ik zeg dat het sowieso vriendjespolitiek wordt, omdat ik nooit op iemand zou stemmen die ik niet vertrouw, al geeft die zo'n goede antwoorden. (Dat zeg ik ook, maar dat betekent niet dat ik onmiddellijk op vriendjes ga stemmen, aangezien er meer mensen zijn die ik vertrouw dan mijn "vriendjes". Wat vinden jullie daarvan? Hoe gaan jullie daarmee om?

    Eigengrau: Jan en Piet hebben elkaar leren kennen op Quizlet en zijn hierdoor beste vrienden geworden. Ze spreken regelmatig af, bellen elke dag en staan bij wijze van spreken als getrouwd met elkaar op Facebook. Naast user helpt Piet ook nog mee door zijn functie als moderator, terwijl Jan geen baantje heeft. Nu is het zo dat Piet regelmatig kleine dingen die hij achter de schermen opvangt, deelt met Jan. Zo wist Jan al voordat het openbaar werd gemaakt dat er 49 aanmeldingen waren voor de verkiezingen, kwam hij te weten dat een van de mods geen voorstander was van een ban die een bepaalde user recent had gekregen wegens ruzie op het forum en wist hij wat de achterliggende reden van een crewlid was om te stoppen met zijn functie. Zaken waarmee het team zeker niet zou kunnen lachen als het uitgelekt zou worden, maar Piet weet dat Jan te vertrouwen is en deze dingen niet doorvertelt, waardoor hij ze toch tegen hem zegt.
    Op een bepaald moment komt Piet echter iets te weten dat strikt geheim moet blijven voor de users (bijvoorbeeld dat Rutger heeft besloten om de site te stoppen omdat deze te weinig geld opbrengt), maar hij vertelt dit toch. Jan is hierdoor zo ontzettend geschrokken en boos dat hij Piet waarschuwt dat hij deze informatie openbaar wil maken. Naast het feit dat dit voor redelijk grote rellen en schandalen op het forum zou zorgen, weet Piet zeker dat hij uit de crew geschopt wordt als bekend raakt dat hij al die dingen heeft gelekt. De twee willen dit onderling oplossen, maar Jan houdt voet bij stuk dat hij dit echt niet langer geheim kan houden. Piet is zo wanhopig dat hij jou als bemiddelaar contacteert en je smeekt om dit op te lossen tussen jullie. Hij wil alleen dat je deze zaak absoluut niet op het bemiddelaarforum zet, ook niet anoniem, en echt met niemand van de crew deelt, omdat hij zijn functie niet kwijt wil. Jij bent goed bevriend met Piet en vindt hem een enorm goede moderator, maar weet zelf ook wel dat hij zo goed als zeker zijn baan zal verliezen als jij hem verklikt en je vindt het echt niet door de beugel kunnen dat hij al deze belangrijke informatie heeft gelekt.
    Hoe pak jij dit aan? Verraad je Piet of besluit je om deze zaak in je eentje af te handelen zonder dat iemand hier iets vanaf weet? Wat als bemiddelen geen zin blijkt te hebben en Jan morgen een topic opent waarin hij alles bekend maakt en jou en Piet aan de schandpaal nagelt?

    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 11:19 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 aug 2015 - 0:10 ]

    Ik heb internet! Het werkt redelijk, dus ga ik vanavond of vanmiddag kijken of ik nog een paar vragen kan beantwoorden ^^


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik heb iedereen zijn case trouwens gezien die hem nu al heeft beantwoord.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Volgens mij heb ik nu écht alle vragen beantwoord. Als ik er nog een mis, dan wil ik dat graag weten !! (:



    Parada: Stel je voor: Ik heb een probleem met iemand uit het team, en dit heeft zo'n slechte invloed op me, dat ik er zelfs over nadenk om te stoppen met mijn moderatorwerk. In eerste instantie geef ik bij jou aan dat ik enkel mijn hart hierover wil luchten, omdat ik het niet meteen in de groep wil gooien. Wat zou jij doen? En welke eventuele, verdere stappen onderneem je?

    Je geeft aan dat je alleen je hart wilt luchten en dus nog niet meteen actie wilt ondernemen. Dus ik zou naar je verhaal luisteren en daarna kijken we naar hoe we verder moeten gaan met dit probleem.
    Ten eerste zou ik je aanraden om geen overhaaste beslissingen te nemen – straks krijg je enorme spijt dat je uit de crew bent gestapt. Ik kan natuurlijk je niet dwingen tot bemiddeling, maar ik zou het je zeker aanraden. Ik zou het nooit meteen in de groep gooien of iets, ik zal deze zaak gewoon behandelen zoals ik dat bij normale users doe.


    Cordon: Je bent in het bemiddelingsproces met twee users, plots ontstaat er een ruzie tussen één van de partijen en jou, wat doe je?
    Wat als je beschuldigt wordt van partijdigheid?

    Moeilijk. Alhoewel ik goed ben in dingen gescheiden houden, weet ik bijna zeker dat de user waarmee ik ruzie heb mij gaat beschuldigen van partijdigheid. Daarom zou ik op voorhand al hulp vragen van een andere bemiddelaar, zodat die deze zaak op kan lossen.

    Avandra: Zijn er volgens jullie punten van verbetering voor de bemiddelaars? En hoe denk je dat jij als individu deze kan verbeteren? Met andere woorden, wat wil je bereiken met de functie bemiddelaar?

    Net zoals de anderen vind ik dit een lastige vraag, aangezien ik ook nog nooit in aanraking ben gekomen met een bemiddelaar. Het enige wat ik me kan bedenken, wat volgens mij al eerder genoemd is – is dat de nieuwe bemiddelaars zich wat meer mengen tussen de andere users. Zo krijg je toch dat users sneller op je af stappen. Want ook ik vind dat leden van de crew toch misschien wat intimiderend overkomen op een of andere manier – omdat ze eigenlijk boven de normale users staan natuurlijk. Dus misschien de kloof tussen users en bemiddelaars iets kleiner maken.

    Baelor: Stel: Ik zeg dat het sowieso vriendjespolitiek wordt, omdat ik nooit op iemand zou stemmen die ik niet vertrouw, al geeft die zo'n goede antwoorden. (Dat zeg ik ook, maar dat betekent niet dat ik onmiddellijk op vriendjes ga stemmen, aangezien er meer mensen zijn die ik vertrouw dan mijn "vriendjes". Wat vinden jullie daarvan? Hoe gaan jullie daarmee om?

    Nouja, het is wel logisch dat mensen stemmen op mensen die ze vertrouwen. En meestal zijn dat inderdaad vrienden. Ik kan daar niks aan doen en ik respecteer dat ook, maar toch is het wel jammer – aangezien het zo toch een beetje op een ‘wie heeft de meeste vrienden’ wedstrijd uitkomt.

    Hoe zou je reageren als iemand tegen jou zei dat hij/zij je niet geschikt ziet in de functie als bemiddelaar?

    Tja, dat is dan zijn of haar mening. Ik zou me er niet heel veel van aan trekken. Ik ben niet iemand die zich snel aangevallen voelt, dus het zou me niet heel veel doen.

    Sinds jullie er mee moeten samenwerken, hoe is jullie relatie met de mods? Hebben jullie al een andere functie in de crew gehad? Zo ja, welke?

    Ik heb nog nooit een functie in de crew gehad en ben ook nog niet echt in aanraking gekomen met de mods, zowel in goede en slechte zin. Dus de relatie is neutraal.

    Wat zou je doen als je na een tijdje beseft dat bemiddelaar zijn toch niet echt iets voor jou is of als je van veel mensen hoort dat ze je niet geschikt vinden?

    Ik zou het sowieso nog even een tijdje aankijken, want ik ben niet iemand die overhaaste beslissingen neemt. Als ik na een paar weken nog steeds het gevoel heb en ik er ook echt ongelukkig van wordt, zal ik de functie opgeven. Maar ik weet wel echt zeker dat het iets voor mij is.

    Hoe zouden jullie ermee omgaan moest iemand zijn profiel of delen van zijn profiel faken?

    Volgens mij is dit meer een moderator taak, dus ik zou het melden bij hun.

    Zijn er bepaalde situaties waarin je je vertrouwensfunctie mag verbreken?

    Ik denk het wel, in geval van zelfmoord is het wel verstandig dat we met het team zorgen dat de user geen zelfmoord pleegt uiteindelijk. Maar het punt is dat we natuurlijk geen familieleden kunnen contacteren. Dus deze vraag vind ik een beetje lastig om te beantwoorden.

    Om ook verder te gaan op die zelfmoord: Op welke afstand wensen jullie van users te blijven on verband met dat soort zaken? Of betrekken jullie je er emotioneel bij?

    Alhoewel ik een heel emotioneel persoon ben en vaak echt meeleef met mensen, heb ik nu wel geleerd dat het voor mezelf geen zin heeft om zelf écht betrokken te raken bij dit soort gevallen. Ik wil luisteren, advies geven – kortom, ik wil en ga er zijn voor users met problemen. In het geval dat zo’n iemand aan zelfmoord denkt zal ik zorgen dat die user weet dat hij/zij beter hulp kan zoeken bij professionele instanties. Want zelf kan ik alleen maar luisteren en degene het beste proberen te helpen, maar ik ben geen professional. Ik zou wel overleggen met de andere bemiddelaars, zodat we de user zo goed mogelijk kunne helpen.

    Ik weet dat dit lijkt op een vraag die al eerder is gesteld, maar voor mijn gevoel is wat ik wil weten toch net iets anders: wat zou je doen als je zelf in een ruzie met een user/crewlid verwikkeld raakt? Zou je proberen dit zelf op te lossen, of zou je één van je collega's inschakelen? En vind je dat je mede-bemiddelaars je in zo'n geval op de vingers mogen tikken, omdat je het niet zo ver had moeten laten komen?

    Ik los het liefst mijn eigen ruzies zelf op, maar in het geval dat het met een crewlid is zou ik wel een collega in schakelen. Als het een user betreft zal ik het mijn medebemiddelaars laten weten, maar het conflict wel zelf oplossen. En ja, als het écht mijn schuld is dat het uit de hand loopt mogen zij mij best daarop aanspreken.

    Stel, een moderator scheldt een user uit via een reactie op het forum waar iedereen dit kan zien en verwijdert vervolgens de reactie. De uitgescholden user zegt hier iets van en er volgt een ruzie. Hoe los jij dit op?

    Ik zou eerst de user vragen of hij/zij screenshots heeft, want ik wil wel zeker weten dat dit echt gebeurd is. Heeft hij/zij dit niet, dan zal ik natuurlijk alsnog bemiddelen. Ik zou eerst de andere bemiddelaars overleggen, omdat dit natuurlijk best een moeilijke kwestie is. Daarna zal ik wel zien hoe ik verder ga bemiddelen.

    Wat lijkt jou het stomste aan de functie van bemiddelaar?

    Ehh, eerlijk gezegd niks. Anders had ik ook niet meegedaan aan deze verkiezing. Als ik dan echt nog iets moest bedenken, zou het zijn dat mensen mij misschien anders gaan zien doordat ik een crewlid ben.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Kom maar eens terug van vakantie/werk en dan blijkt dat je enorm veel topics moet bijlezen waaronder 2 topics vol vragen en antwoorden. :Y)
    Wat worden er veel vragen gesteld! Zo fijn. ^^
    Al zie ik soms wel antwoorden die niet volledig voldoen aan mijn persoonlijke eisen of net te perfect voldoen aan die eisen. Ik zie ook veel dezelfde antwoorden, maar dat staat me niet in de weg. Ik heb nu al een aantal potentiële bemiddelaars in mijn achterhoofd. Morgen eens bekijken op wie ik daadwerkelijk ga stemmen want daar ben ik nog niet uit en ik wil zeker de antwoorden van Vause nog zien. =)

    Ik heb zelf nog enkele vragen:
    Gaat het baantje als bemiddelaar jouw dagelijkse leven veranderen? Zo ja, op welke manier?
    Wat vind je van het feit dat jouw functie voornamelijk een adviserende functie is richting de moderators toe?



    Ohja, proficiat aan degenen die door zijn naar deze 2e ronde, die ondertussen al bijna ten einde loopt. :Y) *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Om even duidelijkheid te scheppen over de deadline om te stemmen: de deadline is 9 augustus 2015 23:59.
    Dus komende zondag kan je ten laatste op je favoriet stemmen. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Zo, ik heb ook gestemd. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nog maar twee dagen, ik ben nu behoorlijk zenuwachtig haha. Vooral nu mensen laten weten dat ze hebben gestemd en ik in mijn hoofd allemaal redenen bedenk waarom mensen wel of niet op mij zouden willen stemmen. Misschien is het maar goed dat ik de hele dag moet werken.

    Gaat het baantje als bemiddelaar jouw dagelijkse leven veranderen? Zo ja, op welke manier?

    Niet immens, denk ik. Ik denk niet dat ik mijn dagelijkse gedrag ga veranderen, noch dat ik heel anders op dingen ga reageren. Wel moet ik in mijn achterhoofd houden dat ik sowieso tijd moet hebben voor Q. Momenteel spendeer hier ik heel veel tijd, maar ik moet er natuurlijk wel op letten dat ook in drukke weken of weekenden etc. Quizlet dan een hogere prioriteit heeft dan voorheen. En waarschijnlijk leer ik er best wat van mocht ik bemiddelaar worden en dat is natuurlijk mooi meegenomen.


    Wat vind je van het feit dat jouw functie voornamelijk een adviserende functie is richting de moderators toe?

    Dat vind ik prima. Als ik echt invloed over het beleid had willen uitvoeren, dan had ik waarschijnlijk gesolliciteerd bij de moderatorverkiezingen. Misschien is het soms wel frusterend als de moderators mijn advies niet ter harte nemen, maar het is des te mooier als je wel verandering merkt na aanleiding van mijn eigen observatie en advies en dat ik dan zo een steentje bij kan dragen. Ik verwacht eigenlijk dat er sprake zal zijn van een goede band tussen moderators en bemiddelaars en dat dit meestal dus erg soepel zal verlopen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Scandal
    - Gaat het baantje als bemiddelaar jouw dagelijkse leven veranderen? Zo ja, op welke manier?

    Goh, ik denk dat niet echt grootschalig mijn leven veranderd. Ik check Quizlet verschillende keren per dag op mijn gsm en als ik merk dat ik lange berichten heb, neem ik mijn computer erbij. De berichten zullen me overdag bezighouden maar ze zullen mijn gedrag niet meteen beïnvloeden want de grens tussen deze functie en mijn persoonlijk leven bewaar ik liever.

    - Wat vind je van het feit dat jouw functie voornamelijk een adviserende functie is richting de moderators toe?
    Naast de kans dat moderators mijn advies niet zouden volgen, heb ik hier geen enkel bezwaar tegen. Eindbeslissingen laat ik liever aan "professionals" over zolang ook ik mijn mening/advies kon geven en hiernaar geluisterd werd. Mijn verwachtingen naar moderators toe zijn dat ze mijn oordeel aannemen, afwegen en rekening mee houden, al dan niet in voor- of nadeel van de user(s) of mezelf.


    not to spoil the ending, but everything is going to be okay —

    Voila. Ik heb mijn stem uitgebracht en eigenlijk ben ik verschoten van mijzelf (in een positieve manier natuurlijk).


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Scandal schreef:
    Kom maar eens terug van vakantie/werk en dan blijkt dat je enorm veel topics moet bijlezen waaronder 2 topics vol vragen en antwoorden. :Y)
    Wat worden er veel vragen gesteld! Zo fijn. ^^
    Al zie ik soms wel antwoorden die niet volledig voldoen aan mijn persoonlijke eisen of net te perfect voldoen aan die eisen. Ik zie ook veel dezelfde antwoorden, maar dat staat me niet in de weg. Ik heb nu al een aantal potentiële bemiddelaars in mijn achterhoofd. Morgen eens bekijken op wie ik daadwerkelijk ga stemmen want daar ben ik nog niet uit en ik wil zeker de antwoorden van Vause nog zien. =)

    Ik heb zelf nog enkele vragen:
    Gaat het baantje als bemiddelaar jouw dagelijkse leven veranderen? Zo ja, op welke manier?
    Wat vind je van het feit dat jouw functie voornamelijk een adviserende functie is richting de moderators toe?



    Ohja, proficiat aan degenen die door zijn naar deze 2e ronde, die ondertussen al bijna ten einde loopt. :Y) *O*


    Ik denk zeker niet dat deze functie mijn dagelijkse leven zal veranderen. Ik steek enorm veel tijd in Quizlet, dus het is absoluut geen probleem om tijd te hebben voor deze functie. Ook als ik eens (een) drukke dag(en) heb, zorg ik altijd nog wel dat ik op Quizlet (kan) kom(en).

    Ik heb geen problemen met het feit dat mijn functie een adviserende functie richting de mods is. Ze hoeven voor mij niet mijn advies te volgen als ze dat liever niet willen, dat maakt mij op zich niet zoveel uit, ik ga daar echt niet om huilen of zo. Maar ik vind het wel belangrijk dat ik uiteindelijk advies heb kunnen geven en er naar mijn mening ook wordt geluisterd.

    En bedankt (:


    16 - 09 - '17

    Baelor schreef:
    (...)

    Liefst, ja. (: Zelfs al kan het in principe niet, maakt het antwoord op die vraag me wel uit. ^^ Voornamelijk omdat ik daarna nog een andere vraag zou willen stellen, naar gelang van je antwoord.
    Allereerst excuses voor het wat late antwoord! Stel dat het zou kunnen voorkomen dan zou ik er niet direct iets van zeggen. Ja, het is behoorlijk kwalijk dat het destijds zo is gegaan, maar die verkiezingen behoren inmiddels tot het verleden en het lijkt me niet direct wenselijk dat je uit het archief op gaat rakelen wat er vroeger allemaal oneerlijk is verlopen. Dat is onnodig stof op doen waaien, in mijn ogen. Nogmaals: nee, het is absoluut niet zoals het hoort, maar soms is het gewoon beter om iets te laten gaan en opschudding te voorkomen als er niets meer aan gedaan kan worden (het is inmiddels al tijden terug gebeurd). Dat betekent echter absoluut niet dat ik niets zou doen: het zal me extra alert maken op de gang van volgende verkiezingen en mocht het daar weer die kant op dreigen te gaan dan zou ik er zeker op wijzen en mijn mede-bemiddelaars er ook alert op maken. Dat terzijde, lijkt het me sowieso niet van belang om oude verkiezingstopics door te spitten, aangezien het me niet direct van belang lijkt voor je functie. :-)

    Scandal schreef:
    Gaat het baantje als bemiddelaar jouw dagelijkse leven veranderen? Zo ja, op welke manier?
    Ik denk dat ik vooral enorm veel van de functie zal leren. Het lijkt me een functie waarin je moet groeien en voor het bemiddelaarschap zijn vaardigheden een pre die in het dagelijks leven ook relevant zijn. Ik hoop dat het me dus ook helpt om deze vaardigheden verder te kunnen ontplooien.
    Wat vind je van het feit dat jouw functie voornamelijk een adviserende functie is richting de moderators toe?
    Ik heb er geen problemen mee. Zelf uit ik indien gewenst graag mijn inzichten over een bepaalde kwestie, maar echt knopen doorhakken over beleid is niet aan mij besteed en dat zou mijn functie dan ook niet zijn. Mijn sterke kant - denk ik dan toch - is juist om op een afwegende manier tot een advies te komen, dat diverse kanten belicht. Ik zou hopen dat de moderators dit in ieder geval zouden overwegen, maar verwacht zeker niet dat dit als vanzelf opgevolgd wordt. Ik zie de adviserende functie meer als de mogelijkheid van een frisse kijk op zaken, die bij de moderators mogelijk tot nieuwe inzichten kan leiden, mogelijk niet. Dat is helemaal prima.

    ----

    Ik wil overigens aan iedereen melden dat ik niet met zekerheid kan zeggen of ik er dit weekend ben om last-minute vragen te beantwoorden. Ik ben zondag jarig en hoewel ik dit morgen na mijn werk vier, vermoed ik dat ik op mijn verjaardag zelf ook niet echt achter mijn laptop zal komen. :-) Uiteraard ga ik mijn best doen om tussendoor alles te beantwoorden, maar als dit antwoord onverhoopt niet komt dan weten jullie hoe of wat.
    Zijn er voor nu toevallig nog brandende vragen? :)


    She's imperfect but she tries

    Even een MT berichtje omdat ik bang ben dat ik het anders zondag vergeet. Ik twijfel nog tussen twee en wil hun antwoorden nog even goed doornemen.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    PS: Ik ben inmiddels uit het ziekenhuis. Vond het wel zo netjes om dat even te laten weten, haha.


    Gaat het baantje als bemiddelaar jouw dagelijkse leven veranderen? Zo ja, op welke manier?

    Ja en nee. Ik zit elke dag echt best veel op Quizlet en check de site ook regelmatig op school en zelfs af en toe op stage stiekem. Dus in die zin niet. Maar het is toch een taak die je op je neemt. Als ik dat een probleem had gevonden, had ik ook niet mee gedaan aan deze verkiezing. Ik ben een bezig bijtje en ik vind het onwijs leuk om ergens verantwoordelijk voor te zijn. Uiteraard heb ik er lang over nagedacht of ik hier genoeg tijd voor had en of het me wel echt iets leek. Naast school & stage verwacht ik hier zeker wel veel mee bezig te zijn, maar daar heb ik ook enorm veel zin in.

    Wat vind je van het feit dat jouw functie voornamelijk een adviserende functie is richting de moderators toe?

    Daar heb ik natuurlijk geen problemen mee. In mijn dagelijks leven ben ik ook degene die liever adviseert dan echt de beslissing uiteindelijk neemt. Het laatste kan ik zeker ook wel. maar toch adviseer ik liever.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2015 - 22:40 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Gaat het baantje als bemiddelaar jouw dagelijkse leven veranderen? Zo ja, op welke manier?
    Zeker. Ik besteedt veel tijd aan Quizlet en tijdens andere dingen die ik doe op een dag denk ik soms ook nog wel even terug aan wat er op Quizlet gebeurd is. Ook denk ik dat ik als bemiddelaar veel ervaringen op zou doen, nieuwe inzichten zou krijgen en een aantal dingen leren. Ik denk dat dit invloed kan hebben op mijn leven wanneer er aspecten van het bemiddelaarschap terug komen in het dagelijks leven. Dit kan zijn als er iemand ruzie heeft, maar ook als iemand mij advies vraagt of vraagt om mijn mening. Ik denk dat het bemiddelaar zijn me zal helpen deze eigenschappen te verbeteren.

    Wat vind je van het feit dat jouw functie voornamelijk een adviserende functie is richting de moderators toe?
    Kiezen of beslissen ben ik enorm slecht in, dus dat ik moet adviseren is dan ook beter naar mijn doen.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Er zijn zoveel vragen dat ik de draad een beetje kwijt raak, maar dit zijn vooral degenen waarvan ik het idee heb dat ik ze vergeten ben. Als ik ze al heb beantwoord, wat ik niet eens meer weet :'), dan hoor ik het wel.

    ImAwesome: Als je al weinig tijd hebt, hoe denk je dan dit erbij te kunnen gaan doen?

    Oh god, helemaal overheen gelezen. Ik heb genoeg tijd, dus dat is geen probleem. En mocht ik minder tijd krijgen, dan laat ik het natuurlijk gewoon weten.

    Avandra: Waarom zou jij een goede vervanger voor mij zijn? Of waarom zou jij een betere bemiddelaar dan mij zijn?

    Dat van een betere bemiddelaar zijn, weet ik niet bepaald omdat ik je niet heel goed ken. Echter, ik weet wel dat ik genoeg tijd hiervoor heb en met veel geduld als zowel plezier de zaken zal behandelen. Er wordt verwacht om objectief te handelen en dat is een eigenschap die ik bezit, waardoor ik niet over iemand zal oordelen wanneer ik met het bemiddelen bezig ben. Daarnaast kan ik me gemakkelijk aanpassen aan de situatie of de verschillende karakters van personen, waardoor ik me in kan leven in degene in kwestie om ze beter te begrijpen.

    Avandra: Zijn er volgens jullie punten van verbetering voor de bemiddelaars? En hoe denk je dat jij als individu deze kan verbeteren? Met andere woorden, wat wil je bereiken met de functie bemiddelaar?

    Heel precies weet ik niet hoe alles verloopt, achter de schermen gaat het er immers ook anders aan toe dan wij – de users – al weten, dus ik kan geen punten voor verbetering noemen. Wel weet ik wat ik zou willen bereiken met de functie, en dat is mensen duidelijk maken dat ze voor hulp gewoon naar een bemiddelaar in vertrouwen toe kunnen komen. Degenen die het kenbaar maken en het toestaan kunnen we immers wel helpen, alleen hoop ik eveneens dat de mensen die om een reden niet naar een bemiddelaar toe willen stappen het toch eens zullen proberen. Het zou namelijk ontzettend jammer zijn als het fijne contact tussen vrienden zou verdwijnen, en dat je daardoor wellicht niet eens meer naar Quizlet zou willen komen. Iedereen verdient het om met een goed gevoel terug te keren en in te zien dat het een plek is waar je – je niet enkel veilig voelt, maar tevens in vertrouwen iets kan vertellen aan iemand.
    Ik zou graag duidelijk willen maken dat de Bemiddelaars er zijn om te bemiddelen, mensen te helpen of een luisterend oor te bieden. Naar mijn idee zouden de Bemiddelaars iets bekender mogen worden, op een manier dat de nieuwe users weten waarvoor ze zijn en dat ze niet bang hoeven te zijn om hulp in te schakelen. Volgens mij zijn er nog best wat personen die niet weten wat ze ermee aanmoeten, en nu zeg ik niet dat we iedereen daarop moeten attenderen, alleen ik hoop wel dat ze eens om een helpende hand durven te vragen.

    BIitzkrieg schreef:
    – Hoe zou je reageren als iemand tegen jou zei dat hij/zij je niet geschikt ziet in de functie als bemiddelaar?
    – Sinds jullie er mee moeten samenwerken, hoe is jullie relatie met de mods?

    – Er is een soortgelijke vraag geweest, en daar antwoordde ik op dat ze het zo van mijn part mogen zien. Toch zou ik wel willen weten waarom degene dat vindt, vandaar zou ik wel om de reden vragen. Verder zou ik er niet mee inzitten, want ieder heeft zo zijn eigen mening.
    – Niet negatief en niet positief, gewoon neutraal heb ik het idee. Ik ken ze niet zo goed, dus daar kan ik niet over oordelen.

    Baelor: Hoe zouden jullie omgaan met kritiek als: 'Jullie zijn het alleen maar geworden omdat de mods jullie graag hebben', 'jullie zijn het enkel omdat jullie populair zijnn op het forum, wat niet zegt dat je competent bent' of iets dergelijks?

    Nou, zo populair ben ik niet op het forum haha, en dan is het nog de vraag of het negatief ofwel positief - populair is.
    Maar om even met de vraag mee te spelen: ik kan er heel kort en bondig over zijn, maar dat mogen ze denken, ieder zo z'n mening. Als ik een bemiddelaar ben geworden, betekent het toch dat de users vertrouwen in me hebben op dat vlak en niet omdat ik het “alleen geworden ben doordat de mods me graag hebben”.

    Liopleurodon: Welke kandidaat (buiten jezelf natuurlijk) vinden jullie de beste(n) en waarom?

    Ik geloof dat de kandidaten met een reden zijn gekozen, dus ieder is op z'n eigen manier goed. Verder kan ik er niet bepaald iets over zeggen, want ik ken ze niet goed genoeg om daarover te oordelen.

    Liopleurodon: Waarom denk je dat jij gekozen bent om door te gaan naar de tweede ronde? Aan welke goede eigenschap ligt dit?

    Nu wil ik niet gaan opscheppen, maar ik geloof dat het door mijn inschrijving in het algeheel komt, door de wijze waarop ik dingen beantwoord heb. Als het één eigenschap is, zou ik door mijn eerlijkheid denken, gezien het gegeven dat je jezelf op een zekere manier natuurlijk wel blootlegt aan de crew. Zo schrijf je dingen zo op hoe je het wellicht niet eerder zou schrijven en dan laat je toch een andere kant van jezelf zien.

    Stel: Er zijn 2 vriendinnen op Quizlet die ruzie hebben en jou steeds inschakelen om tussen te komen, omdat je hen de eerste keer goed hebt geholpen. Hoewel ze goede vriendinnen zijn, maken ze snel ruzie doordat ze beiden snel op hun tenen zijn getrapt, en soms te direct zijn in wat ze zeggen. Het gaat echter om kleine dingen zoals geroddel of een meningsverschil dat is opgevat als een belediging. Je begint het beu te worden. Wat doe je dan? Zou je het als een optie zien ze te adviseren geen vriendinnen meer te zijn?

    Nee, absoluut niet. Het is namelijk heel normaal om ruzie te hebben met je vrienden of familie, daartegen adviseer je ook niet om de relatie dan maar te schappen en geen contact te houden. Wel zou ik ze adviseren om eerst goed naar elkaar te laten luisteren, zonder enig oordeel uit te brengen en de andere kant proberen te begrijpen. Eerst zou ik wel voor toestemming voor bemiddeling vragen, want anders kom je nog niet ver. Daarnaast zou ik allebei de partijen op het hart drukken dat ze goede vriendinnen zijn en het jammer zou zijn mochten ze door kleine dingen de vriendschap weggooien. Ik zou hoogstwaarschijnlijk een manier proberen te vinden die als oplossing kan bieden hiervoor, bijvoorbeeld iets wat ze kunnen zeggen of doen als ze merken dat er opnieuw een ruzie aankomt. Verder zou ik de partijen zo kalm mogelijk bemiddelen en naar allebei te verhalen luisteren.

    Zouden jullie een soort slagzin voor jezelf kunnen bedenken? (Oftewel, in één of eventueel twee zinnen pakkend vertellen waarom we nou juist voor jou zouden moeten kiezen?)

    Hier heb ik een hele tijd over nagedacht, maar ik kan het niet zo op commando verzinnen. Ken je de spreuk, 'Als je de hulp van een ander accepteert, betekent dat niet dat je gefaald hebt. Het betekent dat je er niet alleen voor staat.'? Dat komt naar mijn mening het dichtstbij naar wat ik bedoel en dat is wat ik ook als bemiddelaar duidelijk wil maken.

    Painkiller: Wat onderscheidt jou van de anderen?

    Goed, in 't kort gezegd: Ik geloof in rechtvaardigheid en zal daar ook naar handelen, aangezien het een belangrijk deel is van een bemiddelaar. Ze horen objectief te handelen, wat één van de redenen is waarom ik me heb aangemeld. Daarnaast weet ik hoe ik mijn woorden kan gebruiken en probeer hierbij niemand te beledigen. Ik kan me aanpassen aan de verschillende situaties / personen die er op Quizlet zijn, waardoor ik me gemakkelijk in kan leven en het verhaal beter zou kunnen begrijpen. Soms is er enkel geduld en creativiteit voor nodig om een onenigheid bij te laten leggen, een gegeven dat ik kan bieden. Er zijn regelmatig personen die niet goed met elkaar overeen kunnen komen, waardoor conflicten en discussies ontstaan. Op die momenten hoop ik iemand te zijn waar ze met vertrouwen naartoe kunnen stappen.
    De andere kandidaten ken ik niet goed, waardoor ik niet over hen kan oordelen, maar ik heb de vraag beantwoord naar waarom ik denk een goede bemiddelaar te zijn. Er zijn zoveel vragen geweest dat ik het idee heb dezelfde antwoorden als voorheen te hebben gegeven, maar hopelijk valt het alsnog te begrijpen. Ik heb niet alles gezegd wat ik eigenlijk wil, alleen mijn hoofd is op het moment een warboel dus misschien voeg ik later nog wat toe.

    Baelor: Stel dat jullie twee kibbelende tienjarigen over de vloer krijgen, omdat de een had gezegd dat de ander doorzichtige quizzen maakt of zo: Hoe pakken jullie dit aan? En daarmee samenhorend: Zouden jullie verschillende zaken aanpassen naar de leeftijd van een persoon of gaat alles volgens dezelfde "regels"?

    Grotendeels zou ik het bemiddelen volgens de regels, maar houd wel in mijn achterhoofd dat de leeftijd een heel stuk jonger is en hoogstwaarschijnlijk een andere "aanpak" nodig heeft. Ik zou het sowieso overleggen met de andere bemiddelaars om te zien hoe hun erover nadenken en tegelijkertijd wel meegeven aan allebei de partijen elkaar even met rust te laten. Eveneens zou ik wel de zaken netjes proberen uit te leggen hoe het op Q. gaat, want wellicht hebben ze zich pas net op deze site aangemeld en weten ze niet hoe het werkt. Ik weet dat ik op die leeftijd ook niet eens met de regels bezig was, dus het zou wel meer helpen wanneer dat netjes gebeurd.

    Scandal: Gaat het baantje als bemiddelaar jouw dagelijkse leven veranderen? Zo ja, op welke manier?

    Ja, hoogstwaarschijnlijk wel, haha. Zelfs op zo'n manier dat ik de dingen beter in zal zien en niet enkel bezig ben met de problemen van iemand anders. Hoewel iemand dit gemakkelijk als een “negatief punt” zou kunnen zien, zie ik dat zelf niet zo, aangezien ik het op mijn eigen manier kan balanceren en graag luister of advies geef aan personen. Toch zou ik het wel meer in evenwicht willen hebben en dit zal me zeker kunnen helpen om het te verbeteren.

    Scandal: Wat vind je van het feit dat jouw functie voornamelijk een adviserende functie is richting de moderators toe?

    Dat vind ik helemaal prima. Mocht ik een leidinggevende functie willen hebben, zou ik wel mee hebben gedaan aan een moderator verkiezing. Dat is echter niet hetgeen dat ik wil. Ik heb me aangemeld om bemiddelaar te worden vanwege de mensen die een luisterend oor of bemiddeling nodig hebben. De reden hiervoor speelt zich vooral mee in de lessen die ik geleerd heb, aangezien ik in het verleden niet heel gemakkelijk was en daardoor niet openstond voor hulp. Bemiddelaar – zijn wil ik al heel lang doordat je met een adviserende functie enorm veel kan bereiken, hulp bieden is een krachtig gebaar voor degenen die het nodig hebben. Dat wil ik kunnen bieden, zodat ze met een goed gevoel terug kunnen keren.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 15:48 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.