• Een groep middelbare school vrienden huren de laatste zomervakantie een huisje in het Spaanse Mallorca. Dit is hun laatste zomer allemaal samen voor dat ze na de zomervakantie ieder hun eigen weg op gaan sommigen gaan naar de universiteit, hogeschool of op wereldreis. Er bloeien romances , en onmogelijke liefdes op,en hun band als vrienden versterkt des te meer of komen er juist ruzie's tussen de jongeren? Eén ding is zeker, hun band zal nooit meer hetzelfde zijn achter deze reis. Want hoe leer je iemand beter kennen dan er door op reis mee te gaan?


    Rollen
    Vrouwen
    - Tingo ~ Ayla Davina Raymond
    - AlisonAriaEmily ~ Alison "Ali" Anna DiLaurentis
    - Lilangel ~ Scarlett Fay Johnson
    - Molla ~ Lilou Olsen
    - Burritos ~ Giana Bella Rosia Katarina Vermeer
    - MeganMK ~Tess Lynn Clairs
    - MrsMessi ~ Isabel Cristina León Jaramillo

    [/q]Mannen
    - XDarkWingsX ~ Logan Phillip Smith
    - AlisonAriaEmily ~ Dave Daniël DiLaurentis
    - GusWaters ~ Florentin de bakker
    - Balloo ~ Simon Jason Williams
    - Balloo ~ Aaron Jay Williams
    - undentified ~ Jason Hamelton
    - MeganKM ~ Jayden Liam Bakers



    Boys


    Jayden Liam Bakers


    Florentin de bakker


    Dave Daniël DiLaurentis


    Aaron Jay Williams


    Logan Phillip Smith


    Jason Hamelton

    Girls


    Tess Lynn Clairs


    Lilou Olsen


    Alison "Ali" Anna DiLaurentis


    Ayla Davina Raymond


    Giana Bella Rosia Katarina Vermeer


    Scarlett Fay Johnson


    Isabel Cristina León Jaramillo


    REGELS
    • Geen ruzie OOC
    • Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik anders aangeef
    • Relaties bespreken in het praattopic
    • Voor vragen staan mijn GB en PB open
    • Have fun!

    HET BEGIN

    Alle jongeren komen toe bij hun vakantiehuis. Let the vacation begin!

    [ bericht aangepast op 19 aug 2015 - 13:42 ]

    {MT}


    She was always looking for more..

    [MT]

    MT


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Mt


    One Who Travels A Higher Path.

    Mt


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    AYLA DAVINA RAYMOND
    • 17 years old •

    Van het enthousiasme van nog maar een paar uur geleden is nog maar weinig over op het moment, alhoewel ik weet dat het vast en zeker elk moment weer terug kan komen. Ik ben gewoon niet het soort persoon die goed overweg kan met bussen en vliegtuigen en welk ander soort vervoersmiddel dan ook. De reis naar Mallorca was voor mij - Ayla Davina Raymond in eigen persoon - dan ook niet bepaald een pretje. Het staan op de Spaanse grond daarentegen, ge-wel-dig. Mijn benen lijken alleen niet erg bijster goed mee te werken, wat waarschijnlijk het gevolg is van de - naar mijn mening - veel te lange reis. Het lijkt wel alsof ik kramp heb in al mijn ledematen. Mijn koffer - waarvan ik moet toegeven dat hij misschien wel een beetje overvol, oftewel zwaar, is - sleep ik achter me aan terwijl ik om de twee stappen bijna over mijn eigen voeten struikel. Ik heb altijd al een probleem gehad met evenwicht. Vraag mij niet om een tijd lang op één been te gaan staan, tenzij je wilt lachen uiteraard. Ondertussen draai ik me even half om naar de rest van de groep die ik na deze vakantie waarschijnlijk een stuk minder zal zien. Ergens doet dat wel pijn. God, wat heb ik een geweldige tijd beleeft met deze mensen. Maar aan de andere kant, het is nog niet voorbij. En deze vakantie wordt er zeker één om niet te vergeten.
    "Ben ik de enige die zich afvraagt hoe dát huis eruitziet vanbinnen?" Vraag ik nieuwsgierig aan niemand in het bijzonder, wijzend naar het huis wat al vanuit de verte te zien is.

    {Ik hoop dat mijn begin een beetje oké is. Eerste stukjes zijn altijd terrible.}


    She was always looking for more..



    Tess Lynn Clairs

    ~ 17 ~


    Iedereen leek plots moe te worden. Ik ontken helemaal niet dat ik dat de reis al lastig was. We moesten super vroeg opstaan. Waarschijnlijk had ik maar drie uren geslapen deze nacht. Maar nu we er eindelijk zijn heb ik er zo'n zin in. Deze mensen zijn echt de beste. Ook al wist ik dat dit het einde was. Die gedachte probeerde ik zoveel mogelijk te vergeten. We zijn net een groep met allemaal verschillende mensen uit de middelbare school samen. Niemand verwacht dat wij allemaal vrienden zijn. Toch zijn we dat. Hier ben ik heel blij om."Ben ik de enige die zich afvraagt hoe dát huis eruitziet vanbinnen?", hoor ik Ayla vragen. Nog zo'n iemand die ik ongelofelijk veel zal missen. "Ik heb al zoveel opgezocht over dit huis! Dit is zo spannend", zeg ik enthousiast. Misschien iets te enthousiast maar ik heb hier echt zin in. "Lets have the time of our lives!", roep ik als ik richting het huis wandel met mijn koffer achter me aan gesleept. Ik ben zo blij dat ik comfortabele schoenen aanheb. Die zal ik wel direct in mijn valies gooien straks. Ik zoek mijn zonnebril uit mijn handtas en zet die op mijn neus.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2015 - 21:00 ]



    Giana Bella Rosia Katharina Vermeer~ 18
    Genietend en tevreden met de zon in mijn rug loop ik gevolgd door mijn koffer in mijn handen achter de rest aan. Het lijkt alsof de reis geen impact op mij heeft gemaakt en dit is ook zo. Ik heb nergens last van. Ik ben niet eens moe gek genoeg, want ik heb de hele reis een paar mensen wakker gehouden plus mezelf met sterke verhalen over parachutespringen en waterskiën. Een glimlach van oor tot oor verschijnt op mijn lippen op het moment dat de villa in mijn versier komt. "Holy shit, dit is gewoon super top. Helemaal gaaf!!", Kraam ik vol enthousiastme uit. De villa ziet er naar mijn mening perfect uit. Hier kan ik nog wel eens de tijd van mijn leven gaan beleven met deze toppers van mensen om me heen. "Ben ik de enige die zich afvraagt hoe dát huis eruitziet vanbinnen?", Vraagt Ayla. " Ik heb al zoveel op gezocht over dit huis!Dit is zo spannend", vertelt Tess lekker enthousiast. Het enthousiastme van Tess ga ik dan ook zeker missen. " Nee, meid je bent niet de enige hier nog eentje die zich dat ook afvraagt", zeg ik met een brede glimlach.Rustig loop ik verder. "Lets have the time of our lives!", roept Tess opeens. Ik knik instemmend hier ben ik dat ook 100% mee eens. Ik begin spontaan te lachen als ik Ayla zie sukkelen met haar koffer. Het lijkt alsof ze niet fijn loopt." Ayla, zal ik je anders even helpen met je koffer?", bied ik haar vriendelijk aan.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2015 - 16:21 ]

    Foutje :x

    [ bericht aangepast op 18 aug 2015 - 1:19 ]

    AYLA DAVINA RAYMOND
    • 17 years old •

    "Nee, meid je bent niet de enige hier nog eentje die zich dat ook afvraagt" Beantwoord Giana als eerste mijn vraag. Ik glimlach even haar kant op, en doe een poging om de magische krachten van deze vakantie in te laten werken op mijn lichaam die momenteel lang niet zo magisch aanvoelt.
    "Ik heb al zoveel opgezocht over dit huis! Dit is zo spannend" Voegt Tess eraan toe, wat me een tweede glimlach oplevert. Eerlijk gezegd heb ik er niet eens zoveel over opgezocht. Ik ben zo'n argwanend iemand die - ook al staan er plaatjes van een enorm luxe villa op internet - verwacht dat dat nep foto's zijn en dat ik uiteindelijk toch maar moet slapen tussen de ratten. Daarnaast leek het me ook een stuk leuker om het gewoon op me af te laten komen. Maar dit huis ziet er vanaf de buitenkant in elk geval niet uit alsof ik vannacht tussen de ratten zou slapen. "Lets have the time of our lives!" Barst Tess spontaan uit, waarna ze haar zonnebril op zet. Een voorbeeld nemend aan mijn vriendin, begin ik - een tikkeltje klungelend - mijn handtasje door te zoeken naar de zonnebril die ik speciaal hiervoor heb gekocht. Het punt is alleen dat ik hem niet kan vinden. Veel zin om nog verder te zoeken heeft het niet, zeker niet als ik me begin waar ik hem heb achtergelaten: op mijn dit-moet-ik-echt-niet-vergeten-mee-te-nemen-stapel. Oftewel: mijn bureau in Nederland. Met half gespleten ogen kijk ik naar voren en loop ik verder, ik moet toegeven dat de magische krachten van deze vakantie nog niet echt bijster goed beginnen te werken.
    "Holy shit, dit is gewoon super top. Helemaal gaaf!!" Zegt Giana precies op dat moment. En op dat moment maakt die zonnebril toch ook weer niet zoveel uit. Ik koop wel een nieuwe in één of ander tentje hier in de buurt. Nog voordat ik daar mijn plannen voor kan maken struikel ik weer eens half over een losse steen, en ik heb al gelijk zo het idee dat dat wel eens de reden kan zijn dat Giana begint te lachen. Mijn mond vertrekt tot een streep, niet toe willen gevend dat ik mijn pech op het moment ook wel een beetje grappig vindt. Zelfs mijn schoenen werken niet mee, het zijn van die kleine, maar hele schattige, sleehakjes. Niet dat die schattigheid me helpt om vanaf dit pad naar het huis te kunnen komen. Het is dus echt niet zo dat ik zo'n mode freak ben die er altijd in weet ik veel wat voor chique kleding bijloopt, integendeel zelfs. Het is meer dat ik gewoon eens beter na moet gaan denken over het feit dat ik eerst geen idee had waar ik precies heen ging en er dan dus ook echt niet bij na had gedacht dat ik wel eens een één of ander bizar, lang pad uit zou moeten lopen waar de bus niet bij kon. Nope, in mijn eerdere fantasieën was ik totaal niet moe van het vliegen en het rijden in de bus en bracht die laatste ons dan ook tot aan de deur. Misschien moet ik mijn attitude om alles gewoon op me af te laten komen toch eens bijstellen, niet dat ik dat ga doen. "Ayla, zal ik je anders even helpen met je koffer?" Vraagt Giana als ze is uitgelachen. Even kijk ik haar aan alsof ze een engel is.
    "Als je wilt, graag. Heel graag." Antwoord ik meteen. "Bedankt." Giana is echt zo veel beter met dit soort dingen dan ik. Ik doe meestal alleen alsof ik dit soort dingen goed kan - en op die momenten ben ik dan ook echt volledig overtuigd van mezelf - maar zodra ik er eenmaal aan begin. Tja, dan kom ik dus uit op een situatie als deze.


    She was always looking for more..


    Jayden Liam Bakers
    ~18~


    Ik stap uit de bus en zoek mijn koffer. Wanneer ik mijn koffer gevonden heb ga ik een stap achteruit en kijk in de richting van het vakantiehuisje. Nu ja, een 'huisje' kan je het niet noemen het is eerder een 'HUIS'. Hier gaan we duidelijk genoeg plaats hebben. Ik zie Ayla, Giana en Tess al richting het huis lopen. Het kleine weggetje dat we nog moesten volgen was toch nog redelijk lang. Ik kijk even om naar de rest maar die zijn nog druk bezig met hun valies, sommigen zitten zelf nog in de bus. Dus ik besluit maar de meiden te volgen richting het huis. Die drie zijn duidelijk heel enthousiast. Ik probeer mijn lach in te houden als ik zie hoe Ayla klungelig iets probeert te zoeken. Dit vindt ze duidelijk niet. Ook moet Giana haar helpen met haar koffer terwijl Tess er niets van door blijkt te hebben en maar blijft doorwandelen.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2015 - 14:02 ]

    Mt.


    Faith is everything.