• Hey hey!

    De laatste tijd ben ik op zoek naar een mooi horloge, maar ik lijk niet te kunnen vinden waar ik naar zoek. Het grootste probleem daarbij is dat ik vrij smalle polsen heb, waardoor de reguliere grootte klokken niet mooi staan. Qua stijl heb ik helemaal voor me wat ik wil: simpel, en met of een marineblauwe of bruine leren band. Eigenlijk is de Daniel Wellington serie precies wat ik zoek.



    Maar ook bij deze weer het probleem dat de klok te groot is. Er is ook een kleinere serie van 26mm, maar die vind ik dan weer minder mooi. Ik zoek echt dit uiterlijk, maar dan een maatje kleiner :)

    Heeft iemand een merk in gedachte waar ik eens naar kan kijken? Ik heb ook bijvoorbeeld The Horse bekeken, maar ook daarbij is de maat weer het probleem.
    Alvast heel erg bedankt ^^

    -

    [ bericht aangepast op 2 aug 2015 - 9:16 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Oehh ik raad je dan zeker eens aan bij Komono te kijken, die horloges zijn altijd heel sierlijk, fijn en modern. Ik zoek even foto's ^^

    Hier is hun algemene site. ^^


    [ bericht aangepast op 2 aug 2015 - 9:16 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb zelf een Danish Design die zijn zo mooi. Daar moet je echt even een kijkje naar nemen, ze hebben horliges met moderne vormen maar nog steeds vrouwelijk en klein. Mijn zus heeft hetzelfde probleem als jij die heeft een DKNY horloge, ook erg mooi.


    The truth is out there.

    Fossil heeft vaak kleinere klokken, maar ook met leren bandjes, ik zou je die kunnen aanraden.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb een Danish Design. Ben er echt tevreden over.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oeh, onwijs bedankt voor de suggesties! Ik ga ze zeker checken :D Als iemand nog meer ideeën heeft, laat ze vooral stromen. Ik ben van plan er een voor m'n verjaardag te vragen (: