• Once upon a time...

    Welkom in het officiele Disney-topic. In dit topic kan je alles kwijt over de grootste sprookjesgigant ter wereld. Praat hier over de sprookjes, films, acteurs, liedjes, foto's, prinsen, prinsessen, goederiken, slechteriken, en ga zo maar verder.

    Those who live the magic

    Apocalyptic ~Scar, Quasimodo&Frollo&Clopin&Esmeralda, Belle
    Avandra ~Belle
    Barnabas ~Beauty and the Beast, Mulan, Tangled
    Bjergsen ~Stitch, Aurora, Peter Pan, Alice, Captain Jack Sparrow, Chip&Dale
    Blink ~Stitch, Kuzco, Mike Wazowski, Jack Sparrow&Will Turner, Mulan&Mushu, Scar&Simba
    Chandler ~Eugene, Rafiki, Carl&Kevin&Russel
    Chrysalism ~Berlioz&Duchess, Rapunzel&Flynn&Maximus
    Clint ~Frank&Frey&Fixie, Winnie the Pooh
    Corday ~Flynn Rider, Jack Sparrow, Maximus, Olaf
    Daggers ~Peter Pan&Hook, Maleficent, The Evil Queen
    Dahl ~Ariel&Flounder, Mulan, Dory
    Dormiveglia ~ Stitch, Bambi, Captain Sparrow, Mad Hatter, Peter Pan&Tinkerbell
    Drones ~Ariel, Belle&Cogsworth, Captain Jack Sparrow, Genie, Prince Caspian&Squeakers, Meeko&Flit&Percy
    Dunedain ~Koda, Pumbaa, Eugene Fitzherbert&Maximus, Mulan, Dory, Tantor
    Escritura ~Belle, Rapunzel, Pocahontas, Mulan, Simba
    Gibbs ~Stitch, Timo&Pumba, Mowgli, The Rescuers, Tangled, 101/102 Dalmatians
    Gibigianna ~Belle, Kida, Pain&Panic, Tink&Peter Pan, Scar
    Hanayo ~Beauty&Beast, Merlin, Franky&Frey, Baloo, Pocahontas
    Howland ~Maximus&Pascal
    Hunt ~Stitch, Peter Pan, Frozen, Snowwhite, Knabbel&Babbel, Scamp&Angel
    Jukeboxes ~Mushu, Captain Sparrow, Stitch, Olaf, Bambi, Sam Flynn
    Kauai ~Mulan & Mushu, Mr. Smee, Dopey & Grumpy, Kidagakash&Milo&Mrs. Packard
    LaBouff ~Tigger, Tod&Copper, Ariel, Simba&Scar&Timon&Pumbaa, Bolt
    Lolicia ~Megara, Jasmine, Maleficent, Mulan, Pocahontas, Duchess
    Magnus ~ Sven&Anna, North, Captain Sparrow, Belle
    Mebarak ~Simba&Scar, Jasmine, Tinkerbell, Duchess, Bambi, Baloo
    Meraki ~Carl&Ellie&Russel, Winnie The Pooh, Quasimodo
    MissMills ~Belle&Chip, Olaf, Maleficent, Captain Sparrow, The Evil Queen
    Petyr ~Captain Jack Sparrow&Philip
    Pippilotta ~Jiminy Cricket, Alice, Rapunzel, Pocahontas, Roger Radcliffe, Robin Hood
    Porunn ~Robin Hood&Vrouwe Tok, Peter Pan, Captain Jack Sparrow, Diava&Maleficent, Pascal
    Quies ~Timon&Pumba& Rafiki, Abu&Genie, Jack Sparrow, Dory, Pascal
    Ragnarok ~Eugene
    Raisei ~Mushu&Cricky, Frozen, Simba&Mufasa, Hercules, Maximus&Pascal
    Reigning ~Meeko&Pocahontas&John Smith, The Evil Queen, Scar
    Rewritten ~Pocahontas, Belle, Merida, Elsa, Tantor, Pain&Panic&Meg, Captain Jack Sparrow
    Roosevelt ~Giselle, Tiana, Peter Pan&Tink, Cinderella, Elsa
    Samifer ~Scar, Frank&Frey, Sebastian
    Scully ~Hades&Meg, Mushu&Mulan, Kidagakash, Eilonwy
    SIoth ~Pascal, Merida, Bolt, Nemo, Aristocats, Wall-E
    Tarth ~Flounder, Belle, Chip, Abu, Bambi
    Theon ~Scar, Shere Khan, Stitch
    Wan ~Eugene Fitzerherbert, Morph, Koda
    Willoughby ~Simba&Timon&Pumba
    _failure_ ~Lion King, Captain Sparrow, Maleficent, Tangled, Frozen

    Magical spotlight



    Vorige spotlights:
    ~Augustus 2015~

    Our magical soundtrack

    ~Original Intro~
    ~New Theme~
    ~Disney Medley~
    ~One Man Disney Movie~
    ~Ever Ever After~
    ~Infinite Magic~
    ~Those Golden Days~
    ~Disney Instrumental Playlist~
    ~Studying: Disney Style~
    ~Disney Park Music~

    Magical Tumblrs





    Laat je betoveren door deze magische wereld, en herbeleef je jeugd.
    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 22:01 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oh, dat wist ik niet!
    En naar Finding Dory ben ik ook wel benieuwd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    _Cerberus schreef:
    (...)
    Zoals Evelien al zei gaat hij over Día de los Muertos, (day of the dead in Mexico). Meer informatie dan wat Disney er overgezegd heeft (dat was dit trouwens: A new story about a spirited 12-year-old boy named Miguel, who somehow finds himself in the fantastical realm of dead.) is er nog niet bekend. Sommige mensen zeggen dat het verhaal gaat lijken op Book of Life. Zelf vond ik dat zo'n geweldige film (en er wordt gezegd dat ze nog plannen hebben voor twee vervolg-filmen hier van ^^), maar ik hoop toch ook wel dat ze er een leuke onverwachte twist aan geven. ^^

    Yeah, dat vond ik dus ook toen ik hoorde over Toy Story 4. Mijn eerste gedachte was; god, nog meer uitmelking. Ik vond het einde van Toy Story 3 wel al genoeg (om eerlijk te zijn had ik er al genoeg van na de tweede film). Er wordt ook wel gezegd dat het een Flash-back verhaal is over Woody en Bo-Peep, maar dan nog, konden ze dat niet als bonus story doen ofzo? En breek me alsjeblieft de bek niet open over Cars 3... Honestly, another one?!

    Ik ben wel benieuwd wat ze met The Incredibles 2 gaan doen hoor ^^

    @Evelien: I hope so! Book of Life was echt geweldig ^^ -Ze willen daar ook nog twee films van maken hoorde ik, maar ik weet niet of dat door gaat. -

    Oooh echt? Ik heb de film Book of Life wel ooit van gehoord, maar nooit echt gekeken. Maar als ie echt zo goed is als jullie t allebei zeggen, haha, dan moet ik m snel kijken. Ik ben wel benieuwd naar de film Coco dan, want het lijkt me een leuke film wat ze erover zeggen. Gisteren heb ik er wat over opgezocht, ook wat foto's enzo, maar ziet er veelbelovend uit. Ze geven inderdaad nog niet veel weg.

    Ja, alsjeblieft zeg. Houdt er alsjeblieft een stop op die films, want ik vind Cars echt verschrikkelijk en die van Toy Story word inderdaad uitgemolken. Alhoewel het zijn naar mijn mening wel wat meer voor de kleinere, jongere kinderen, dus misschien is het ergens wel logisch. Maar toch :'D Ik heb alleen de eerste twee delen van Toy Story gezien en toen vond ik het al niks eerlijk gezegd :x, die anderen ga ik niet kijken.

    Ik ook! Haha, maar ik heb het idee dat het zoiezo met die baby, Jack, gaat. Misschien dat hij wat meer opgegroeid is of zijn krachten wat meer onder controle bezit? Want wat een hellbaby hahaha. Op t einde van de eerste film lachte ik me de pleures :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Herakles schreef:
    (...)
    Oooh echt? Ik heb de film Book of Life wel ooit van gehoord, maar nooit echt gekeken. Maar als ie echt zo goed is als jullie t allebei zeggen, haha, dan moet ik m snel kijken. Ik ben wel benieuwd naar de film Coco dan, want het lijkt me een leuke film wat ze erover zeggen. Gisteren heb ik er wat over opgezocht, ook wat foto's enzo, maar ziet er veelbelovend uit. Ze geven inderdaad nog niet veel weg.

    Ja, alsjeblieft zeg. Houdt er alsjeblieft een stop op die films, want ik vind Cars echt verschrikkelijk en die van Toy Story word inderdaad uitgemolken. Alhoewel het zijn naar mijn mening wel wat meer voor de kleinere, jongere kinderen, dus misschien is het ergens wel logisch. Maar toch :'D Ik heb alleen de eerste twee delen van Toy Story gezien en toen vond ik het al niks eerlijk gezegd :x, die anderen ga ik niet kijken.

    Ik ook! Haha, maar ik heb het idee dat het zoiezo met die baby, Jack, gaat. Misschien dat hij wat meer opgegroeid is of zijn krachten wat meer onder controle bezit? Want wat een hellbaby hahaha. Op t einde van de eerste film lachte ik me de pleures :'D

    Zeker doen, ik raad hem echt aan ^^
    Ja, ik ook haha. Of the Lion King 4... het is net my little Pony en dat valt me zo vies tegen van Disney, als ze dan toch perse nog een film willen doen, doe het dan goed of blijf er met je fikken vanaf.

    Ik hoop het ook! Dat was zo'n leuk personage! Ik kan amper wachten op de tweede film eigenlijk ^^

    @Evelien: Ja ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar finding Dory. ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    _Cerberus schreef:
    (...)
    Zeker doen, ik raad hem echt aan ^^
    Ja, ik ook haha. Of the Lion King 4... het is net my little Pony en dat valt me zo vies tegen van Disney, als ze dan toch perse nog een film willen doen, doe het dan goed of blijf er met je fikken vanaf.

    Ik hoop het ook! Dat was zo'n leuk personage! Ik kan amper wachten op de tweede film eigenlijk ^^

    @Evelien: Ja ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar finding Dory. ^^

    Is er een Lion King 4? Wow, things I didn't know. Valt 'ie echt zo erg tegen? Ik vind Lion King films-reeks op zich wel een leuke, mooie hoor! Maar ik wist niet dat er dus een 4e deel was. Ik moet zeggen dat ik de 3e wel ietwat tegen vond vallen, maar niet zo erg als die Cars reeks ofzo. Is meer jammer dat ze zo'n prachtig idee uitmelken. Dan kun je net zo goed weten wanneer je moet stoppen en het idee prachtig houden ipv dat men (niet iedereen natuurlijk; er zijn ook mensen die ze nog mooi vinden) er met een gemengd gevoel naar kijken. Hahaha, en wat? My little Pony? Dan noem je ook echt iets. Klinkt wel erg tho :'D

    Ik ook! Ik kan echt niet wachten en ik baal ergens best wel dat ik nog zo lang moet wachten, want als ik ergens niet goed in ben.. dan is het wel wachten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Herakles schreef:
    (...)
    Is er een Lion King 4? Wow, things I didn't know. Valt 'ie echt zo erg tegen? Ik vind Lion King films-reeks op zich wel een leuke, mooie hoor! Maar ik wist niet dat er dus een 4e deel was. Ik moet zeggen dat ik de 3e wel ietwat tegen vond vallen, maar niet zo erg als die Cars reeks ofzo. Is meer jammer dat ze zo'n prachtig idee uitmelken. Dan kun je net zo goed weten wanneer je moet stoppen en het idee prachtig houden ipv dat men (niet iedereen natuurlijk; er zijn ook mensen die ze nog mooi vinden) er met een gemengd gevoel naar kijken. Hahaha, en wat? My little Pony? Dan noem je ook echt iets. Klinkt wel erg tho :'D

    Ik ook! Ik kan echt niet wachten en ik baal ergens best wel dat ik nog zo lang moet wachten, want als ik ergens niet goed in ben.. dan is het wel wachten.


    Ja, het is echt het ergste nieuws over vervolg films vind ik. Hij is er nog niet, maar hij komt uit op 22 november (in Amerika dan). En echt van wat ze al hebben laten zien valt hij me zo erg tegen, echt net niet 3D, maar zo lelijk getekend


    Echt wat doen ze Rafiki aan? D: Wie heeft dit in hemelsnaam getekend? WHY DISNEY WHY?!

    Ze doen nu ook iets met tatoeages (Ja alsof dát zo'n lekker voorbeeld is. Ze mogen de slechteriken geen sigaretten of iets anders meer laten roken omdat ze bang zijn dat kinderen hierdoor aangezet worden om te roken, maar tatoeages die automatisch verschijnen als je "brult" zijn wel oké en kindervriendelijk? Laat me alsjeblieft niet lachen). en echt ik vind het zo verschrikkelijk, ik vind echt dat ze één van de beste films uit mijn jeugd proberen te verpesten door er zo'n ***** vervolg bij te maken. Echt shame on you Disney. Arme Walt draait zich om in zijn graf. Echt wat is dit voor troep?
    -Klik voor een artikel er over. (5 redenen waarom je hem zou moeten zien)-. De "nieuwe" trailer doet het voor mij niet, dus ik zoek even eentje op op Youtube die ik wel kan laten zien.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2015 - 1:40 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik hou een Pirates of the Caribbean marathon ^^ Captain Jack Sparrow ghehge :3 Is er nog iemand films aan het (her)bekijken? ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically = Bayro.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Bayro schreef:
    Ik hou een Pirates of the Caribbean marathon ^^ Captain Jack Sparrow ghehge :3 Is er nog iemand films aan het (her)bekijken? ^^

    Yes, ik ben samen met mn zus Mulan 1 & 2 kijken. :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Is dat nieuwe Lion King gedoe geen serie?
    Dacht ik ooit een keer te lezen, dat het een nieuwe serie wordt.


    I live for the applause, you will die for it.

    Herakles schreef:
    (...)
    Yes, ik ben samen met mn zus Mulan 1 & 2 kijken. :3

    Ook leuk! ^^ Veel plezier ^^

    Hound schreef:
    Is dat nieuwe Lion King gedoe geen serie?
    Dacht ik ooit een keer te lezen, dat het een nieuwe serie wordt.

    Er komt eerst een film en dat is de start van een nieuwe serie ja.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Bayro schreef:
    (...)
    Er komt eerst een film en dat is de start van een nieuwe serie ja.

    rip lion king


    I live for the applause, you will die for it.

    Lijst met geplande Live Actions.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Bayro schreef:
    Lijst met geplande Live Actions.

    Ach, hemel nee. Please not.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Herakles schreef:
    (...)
    Ach, hemel nee. Please not.

    Ik ben het er zelf ook helemaal niet mee eens, maar ik vrees dat het er toch gaat komen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Bayro schreef:
    (...)
    Ik ben het er zelf ook helemaal niet mee eens, maar ik vrees dat het er toch gaat komen.

    Sommige films verkloten ze er echt mee. Ik moet zeggen dat ik bang was, toen ze het aankondigden, dat ze Maleficent zouden opfucken, omdat mijn lievelings Disney is. Daar hebben ze echt een goede film van gemaakt, vind ik persoonlijk, maar Cinderella vond ik tegenvallen en ik ben bang voor de andere films. Ik heb in ieder geval nog enige hoop in Beauty & The Beast, meer vanwege dat ze Emma W. hebben gecast, ik vind haar een goede actrice. Even afwachten denk ik.. want sommigen kunnen ze beter niet live verfilmen, zoals bijv. dus Dumbo of The Jungle Book.


    Don't walk. Run, you sheep, run.