• Ik kwam dit plaatje tegen op internet, en ik vind hem awesome xD Hij is trouwens klikbaar

    Voor diegenen die geen engels kunnen: Een man kent 3 vrouwen die hij leuk vind. Om te weten met welke hij zal trouwen geeft hij ieder 5000 dollar, en kijkt hij wat ze ermee doen.

    De eerste gebruikt het geld om mooie kleren voo haarzelf te kopen en haarzelf een makeover te geven. Dat doet ze om er voor hem mooier uit te zien omdat ze zoveel van hem houdt. De man is onder de indruk.

    De tweede spendeert het geld aan leuke dingen voor de man. Dat doet ze voor hem, omdat ze zoveel van hem houdt. Weer is de man onder de indruk.

    De derde vrouw investeert het geld in aandelen. Na een tijdje geeft ze de man zijn 5000 dollar terug en stopt de rest van het geld in een gedeeld bedrijf. Dat doet ze, omdat ze wil sparen voor hun gezamenlijke toekomst omdat ze zoveel van hem houdt. De man is diep onder de indruk.

    De man denkt lang na. Hij wikt en weegt over wat iedere vrouw heeft gedaan en hoe zij het geld hebben uitgegeven. Uiteindelijk heeft hij zijn keuze gemaakt.

    Hij trouwt met de vrouw met de grootste tieten :Y)

    ^dat laatste zag ik, eerlijk waar, niet aankomen. Volgens mij word ik straks nog vrouwvriendelijk D:

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 20:17 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Hahaha, wow, die had ik niet verwacht. 8D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    wahahahahahah mega droog hij trouwt met de vrouw met de grootste tietenxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik zag 'm wel aankomen. :Y) ik spreek jou veel te veel, dit word een beetje eng


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Oh, trouwens, was jij ook geen fan van Emma Watson? Want ik dacht door jouw reacties hier aan 8)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Hahahaha :') Geniaal.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Tempesta schreef:
    Hahaha, wow, die had ik niet verwacht. 8D


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Tempesta schreef:
    Hahaha, wow, die had ik niet verwacht. 8D


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Die zag ik helemaal niet aankomen. :W

    Oke, die zag ik ook niet aankomen :'D


    Olive

    Wel zonde van z'n 15000 euro dollar zou ik denken :Y)

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 20:30 ]

    Tempesta schreef:
    Hahaha, wow, die had ik niet verwacht. 8D


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    HAHAHAHAH :')


    26 - 02 - '16

    Hahahahaha geniaal :'D

    Tja, als je teveel op quizlet rond hangt word je vanzelf vrouwvriendelijk(cat)


    You've cat to be kitten me right meow.

    I don't care. Als die man zo vrouwonvriendelijk is, fine.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Tempesta schreef:
    Oh, trouwens, was jij ook geen fan van Emma Watson? Want ik dacht door jouw reacties hier aan 8)



    NIET MET DAT RARE HAAR D:

    Ze was cool met lang haar :c


    quidquid excusatio prandium pro