• -

    [ bericht aangepast op 21 okt 2015 - 15:14 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 juli 2015 - 22:51 ]


    You get confused by crying women, I get confused by walks with princes. - America Singer

    Welke challenge doe je? c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Lijkt me gaaf!
    Helaas ga ik juist nog in augustus weg, anders had ik het ook wel willen proberen.

    Lijkt mij gaaf. Helaas heb ik de meeste van de boeken op de lijst echt net gelezen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sorry er valt me iets op aan je planning en ik ben te nieuwsgierig om het niet te vragen: Mag ik vragen waarom je eerst The Kill Order leest en dan pas The Maze Runner t/m The Death Cure?

    Ziet er in ieder geval heel leuk uit! Ik heb net eindelijk het voor elkaar gekregen om Het Lied van IJs en Vuur uit te lezen (boek een t/m vijf) en ben aller begonnen in Kenau. Ik heb nog Het Parfum, een één of andere biologische thriller en een Engels boek in mijn kast staan wat ik moet lezen, maar ik ga die deze vakantie niet uit krijgen. Die biologische thriller alleen is even dik als de eerste twee boeken van het Lied van IJs en Vuur en daar heb ik best lang over gedaan.
    Succes iig!


    Deep inside, I've never felt alive

    Blurrierface schreef:
    Welke challenge doe je? c:


    Die van Goodreads. ^^ Dan zet je een doel voor het aantal boeken dat je wilt lezen in een jaar. Ik loop momenteel 11 boeken achter, dus is dit een goed moment om alles weer in te halen. c:


    You get confused by crying women, I get confused by walks with princes. - America Singer

    Elvenking schreef:
    Lijkt me gaaf!
    Helaas ga ik juist nog in augustus weg, anders had ik het ook wel willen proberen.


    Ah, jammer! Volgende keer beter!

    ImAwesome schreef:
    Lijkt mij gaaf. Helaas heb ik de meeste van de boeken op de lijst echt net gelezen.


    Je hoeft echt niet die boeken te lezen hoor, dit is mijn planning. ^^


    You get confused by crying women, I get confused by walks with princes. - America Singer

    Ethan schreef:
    Sorry er valt me iets op aan je planning en ik ben te nieuwsgierig om het niet te vragen: Mag ik vragen waarom je eerst The Kill Order leest en dan pas The Maze Runner t/m The Death Cure?

    Ziet er in ieder geval heel leuk uit! Ik heb net eindelijk het voor elkaar gekregen om Het Lied van IJs en Vuur uit te lezen (boek een t/m vijf) en ben aller begonnen in Kenau. Ik heb nog Het Parfum, een één of andere biologische thriller en een Engels boek in mijn kast staan wat ik moet lezen, maar ik ga die deze vakantie niet uit krijgen. Die biologische thriller alleen is even dik als de eerste twee boeken van het Lied van IJs en Vuur en daar heb ik best lang over gedaan.
    Succes iig!


    Thanks, jij ook! Ik lees al mijn boeken in het Engels, vandaar dat de titels ook in het Engels staan. ^^

    En, zoals je hieronder kan zien, speelt The Kill Order zich voor de rest van de boeken af. c:


    You get confused by crying women, I get confused by walks with princes. - America Singer

    Logophile schreef:
    (...)

    Thanks, jij ook! Ik lees al mijn boeken in het Engels, vandaar dat de titels ook in het Engels staan. ^^

    En, zoals je hieronder kan zien, speelt The Kill Order zich voor de rest van de boeken af. c:



    Dat klopt, maar voor het verhaal maakt het niks uit of je als eerste The Kill Order of the maze runner serie. Ik ben namelijk begonnen met de serie zelf en daarna pas The Kill Order.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh, nog een kleine opmerking. Ik zie bij jouw lijst alleen Shatter me staan. Maar ik raad je echt vanuit mijn hart aan om heel de serie te lezen, want na het eerste boek wil je sowieso weten hoe het verder gaat.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Logophile schreef:
    (...)

    Thanks, jij ook! Ik lees al mijn boeken in het Engels, vandaar dat de titels ook in het Engels staan. ^^

    En, zoals je hieronder kan zien, speelt The Kill Order zich voor de rest van de boeken af. c:


    Nu ja, dat wist ik al, omdat ik het boek zelf gelezen heb. Het boek is alleen later geschreven en het is (volgens mij) de intentie van de schrijver dat je eerst de boeken leest en dan pas The Kill Order. Er zitten namelijk een aantal "OH!"-momentjes in die je alleen begrijpt als je de boeken eerst leest. Maar je moet het natuurlijk zelf weten. Het is een advies ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik wil meedoen D: maar ik ga vandaag op vakantie en ik heb de meeste boeken niet en ook geen geld helaas :c maar goed ik doe sowieso met mezelf een soort "boek challenge" waarbij ik bij houd welke boeken ik in een jaar lees (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Awesome! Ik loop al een paar boeken voor op mijn planning, dus ik doe niet mee, haha. Wel heel leuk!


    Your make-up is terrible

    BIack schreef:
    Ik wil meedoen D: maar ik ga vandaag op vakantie en ik heb de meeste boeken niet en ook geen geld helaas :c maar goed ik doe sowieso met mezelf een soort "boek challenge" waarbij ik bij houd welke boeken ik in een jaar lees (:


    Zoals ik eerder al zei, je kan zelf andere boeken kiezen en een andere planning. Als je zelf nog boeken hebt, kun je die dus lezen in de vakantie/ Omdat je -neem ik aan- ook andere dingen gaat doen, kun je jezelf meer tijd geven voor een bepaald boek. Dit als voorbeeld even, je mag zelf weten of je mee doet, haha.

    ImAwesome schreef:
    Oh, nog een kleine opmerking. Ik zie bij jouw lijst alleen Shatter me staan. Maar ik raad je echt vanuit mijn hart aan om heel de serie te lezen, want na het eerste boek wil je sowieso weten hoe het verder gaat.


    Ik heb alleen Shatter Me, dus kan dat voorlopig nog even niet, haha. En ben blut, door de vakantie. :')


    You get confused by crying women, I get confused by walks with princes. - America Singer

    En over The Maze Runner, ik kijk nog even wat ik doe, haha. Eerst nog Girl On The Train en Off The Page. c:


    You get confused by crying women, I get confused by walks with princes. - America Singer

    Ohhh zo, dan vind ik het wel leuk om mee te doen, aangezien ik wel een lijstje heb (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.