• http://www.quizlet.nl/stories/29303/vampire-fighters/

    Proloog
    “yo. Ik ben Caitlyn. Ik ben slank, niet super lang maar ook niet echt kort, en heb redelijk lang, zwart blauwig haar en donkere ogen. Ik ben 16 jaar, en woon in Katridge. Mijn ouders zijn vroeger omgekomen bij een ongeluk, en ik ben enig kind. Dus ik woon nu alleen in een redelijk klein huis vlak bij het park. In mijn vrije tijd vecht ik graag. Dan sla en trap ik tegen zo’n zak die ze gebruiken bij het boksen. Alleen weet niemand op school dat. Ze denken dat ik gewoon zo’n opstandig kind ben wat thuis niks anders doet dan voor de buis hangen. De enige die me echt kent is mijn vriendin Masy. Ze is ongeveer het tegenovergestelde van mij. Maar ze begrijpt me tenminste wel. Masy is het populairste meisje van de klas. Ze is knap, slim, en doet super aardig tegen iedereen. Ikzelf ben opstandig, niet bepaald een nerd, en praat ik tegen bijna niemand.”





    een heeeel eind verder in het verhaal (nou ja, heel eind, na 4 hoofdstukken krijg je al at te lezen over vampieren) kom je de waarheid te weten over het hoofdpersonage, Caitlyn.

    't is dus een vampire story, en ik zit nu op een behoorlijk spannend stuk. lees maar, en zeg me wat je er van vind ^_^


    I'm a black cat that brings misfortune... Deal with it.