• Welkom in Het Grote Cavia Topic!
    Hier mag je alles kwijt over de schattigste diertjes van het universum: cavia's!


    Ik ga je nu mijn cavia's voorstellen!
    Dit zijn Wampie en Boike, broer en zus en allebei even oud.
    Wampie, het zeugje, is zwanger! Als de kleintjes geboren zijn, meld ik het meteen!
    Samen zijn ze een leuk stel dat graag alles samendoet.

    Dit is de eerste foto die ik ooit van de cavia's heb genomen!



    Ik weet niet veel van cavia's, dus zocht ik even grappige foto's van cavia's op! Dit is het geworden:


    I wanna be a wizard!

    Firenzee schreef:
    Ik weet niet veel van cavia's, dus zocht ik even grappige foto's van cavia's op! Dit is het geworden:



    Cute!

    Oh gosh, een caviatopic, haha. Ik was net mensen op whatsapp aan het lastig vallen met caviafoto's. Ik zal ze zo ook hier eens posten. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb alleen een caviaknuffel. D:

    Vroeger had een oom van me een grote cavia. Hij leek wel op die tricolor cavia van je. Ik ben benieuwd naar de kleintjes! ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Square schreef:
    Oh gosh, een caviatopic, haha. Ik was net mensen op whatsapp aan het lastig vallen met caviafoto's. Ik zal ze zo ook hier eens posten. *O*


    *Gniffel*

    Hazy schreef:
    Ik heb alleen een caviaknuffel. D:

    Vroeger had een oom van me een grote cavia. Hij leek wel op die tricolor cavia van je. Ik ben benieuwd naar de kleintjes! ^^


    Ik ook!! Ik ga foto's posten! VEEEEEEEEEEEEEEL foto's!

    Ik heb geen cavia's, maar ik vind ze wel heel lief! Tricolor cavia's vind ik het mooist.


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    't Is een beetje dood hier :P

    Hier is nog een schattig plaatje over caafs die ruzie hebben om wie de grasspriet mag.
    Dat doen mijn cavias ook altijd! (:

    aahw leuk!


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    super schattig (H)