• “ The green one shall be Rhaegal, for my valiant brother who died on the green banks of the Trident. ”



    Rhaegal is een draak van Daenerys Targaryen uit de serie Game of Thrones. Hij werd samen met Drogon en Viserion geboren in de Zee van Dothrak onder de schoot van hun moeder Daenerys Targaryen bij de brandstapel van Khal Drogo.

    Ik had al een tijdje in gedachte dat ik graag een username wou die te maken heeft met GoT, en dan ook nog eens met Dany. Veel usernames waren al bezet, waaronder ook deze - vandaar dat ik de 'l' in een hoofdletter 'i' heb veranderd. Erg jammer, maar ik kon deze username écht niet laten schieten c: De kans is groot dat als deze maand om is ik 'm weer verander naar Aquari, maar goed, ik ben er blij mee!

    Aquari is vanaf nu Rhaegal :Y)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Leuke naam vind ik. Draken zijn cool.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Leuke naam! Ik heb ook veel ASOIAF namen gehad, ik mag Dany alleen echt niet. Komt vooral door de boeken.


    The truth is out there.

    No, die was nog niet bezet? D:
    Edit: Laat maar, ik zie al hoe je het hebt gedaan. ^^

    [ bericht aangepast op 27 juli 2015 - 17:45 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Scully schreef:
    Leuke naam! Ik heb ook veel ASOIAF namen gehad, ik mag Dany alleen echt niet. Komt vooral door de boeken.


    Dat zag ik al tijdens het zoeken, haha! Je hebt er een aantal die ik ook had geprobeerd tijdens mijn zoektocht :Y).
    Ik moet ASOIAF nog lezen, in GoT vind ik Daenerys echt geweldig - ze is zeker een van mijn favoriete personages. Ik ben zeer benieuwd hoe Dany is in de boeken.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Leuk! Geweldige serie/boeken. ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Geweldige username! :Y)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    RhaegaI schreef:
    (...)

    Dat zag ik al tijdens het zoeken, haha! Je hebt er een aantal die ik ook had geprobeerd tijdens mijn zoektocht :Y).
    Ik moet ASOIAF nog lezen, in GoT vind ik Daenerys echt geweldig - ze is zeker een van mijn favoriete personages. Ik ben zeer benieuwd hoe Dany is in de boeken.


    Ik vind Dany echt heel gruwelijk, in de serie was ze mildly better maar dat ben ik gestopt met kijken, de kwaliteit ging heel erg naar beneden en ging teveel afwijken naar mij idee. In de boeken is het best een dom konijn.(cat)


    The truth is out there.

    Oh, I like it! ^^

    Elvenking schreef:
    Oh, I like it! ^^


    26 - 02 - '16

    Scully schreef:
    (...)

    Ik vind Dany echt heel gruwelijk, in de serie was ze mildly better maar dat ben ik gestopt met kijken, de kwaliteit ging heel erg naar beneden en ging teveel afwijken naar mij idee. In de boeken is het best een dom konijn.(cat)


    Als je bedenkt dat ze eigenlijk maar 14 is vind ik het nog best meevallen. Ze is niet bepaald een van mijn favo personages, maar er zijn POV's die ik minder graag lees :')


    “Sleep is cousin to death. And both are mine.”

    Ceane schreef:
    (...)

    Als je bedenkt dat ze eigenlijk maar 14 is vind ik het nog best meevallen. Ze is niet bepaald een van mijn favo personages, maar er zijn POV's die ik minder graag lees :')


    True ze is jong. Maar ook een 14-jarige kan dingen heel anders doen. (;
    Maar het is ook grotendeels het Targaryen bloed. Die targaryens kunnen er wel wat van haha.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2015 - 19:52 ]


    The truth is out there.

    Scully schreef:
    (...)

    Ik vind Dany echt heel gruwelijk, in de serie was ze mildly better maar dat ben ik gestopt met kijken, de kwaliteit ging heel erg naar beneden en ging teveel afwijken naar mij idee. In de boeken is het best een dom konijn.(cat)

    +1000000 lolol.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."