Ik ben de afgelopen jaren van een maatje veel te veel naar een maatje tevreden naar een maatje goed gegaan! De broek van m'n zwaarste dieptepunt pas ik dan ook nu zowat 2x in, wat gewoon verrekte bizar is. In de regels staat niks over het vermelden van je maat, enkel je gewicht, maar als dat ook niet toegestaan moet deze zin maar verwijderd worden, maar ik ben echt ontzettend trots op het feit dat ik van een maat 44/46 naar maat 38 terug ben gegaan (:
Stoppen met medicatie en gewoon gezonder leven, doet zoveel voor een mens. Er is wel ruim 4/5 jaar overheen gegaan, maar diëten hou ik nu eenmaal niet vol en extreem afvallen op veel te korte tijd is veel te ongezond. En jah, pas sinds 2,5 jaar ben ik volledig gestopt met medicatie, en dat was echt wel de grootste boosdoener van m'n gewichtstoename.
Sinds afgelopen april ben ik pas begonnen met sporten want daarvoor was ik er kinda allergisch voor, en nu heb ik spijt dat ik gewoon niet eerder ben gegaan en het altijd maar uitstelde want het doet echt zoveel deugd en ik zit er zoveel beter door in m'n vel :'D
Ik zou wel een foto willen plaatsen, maar met een selfie kom je niet zo heel ver met een before-after en ik ben nu eenmaal degene die altijd de foto's maakt, dus ik sta er ook zowat nooit op :'D
“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”