• Ik ga volgende week een dagje naar Amsterdam met mijn beste vriendin. Wat zijn leuke maar goedkope dingen die je daar kan doen? Mijn budget is namelijk erg laag haha :/
    We gaan al naar het Van Gogh Museum omdat je daar -18 gratis binnen mag.

    Dankjewel!

    [ bericht aangepast op 18 juli 2015 - 11:13 ]


    I took a deep breath and listened to the old brag of my heart. I am, I am, I am.

    Ik ben er net van terug, maar mijn vriend en ik zijn net van die chillie willie mensen op uitstapjes dat KFC eten en een big ass cocktail drinken in het Hard Rock café ons hoogtepunt van de dag was.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Veel pleinen, zoals het Rembrandtplein en de Dam kun je natuurlijk bekijken.
    Verder ben ik laatst in het paleis aan de Dam geweest.
    Dat is ook gratis onder de 18, geloof ik.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2015 - 15:28 ]


    Tell me about it, stud.

    Het Anne Frank Huis? Niet echt als 'leuk' te bestempelen, maar wellicht interesseert het jullie wel. Tot zeventien jaar kost een kaartje vijf euro.


    She's imperfect but she tries

    Het sex museum haha, en er is ook zo'' spookhuis ik ben vergeten hoe die heet


    tiptoe through the tulips...

    PsychoElz schreef:
    Het sex museum haha, en er is ook zo'' spookhuis ik ben vergeten hoe die heet


    The Dungeons. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:
    (...)

    The Dungeons. :Y)

    Ja die (Y)


    tiptoe through the tulips...

    Misschien beetje rondkijken in aparte winkeltjes? Ik weet dat je daar een fantasy winkel hebt met een boom en allemaal watervallen, wel dure spullen, maar zeker waard om even te kijken.

    LaughingJack schreef:
    Misschien beetje rondkijken in aparte winkeltjes? Ik weet dat je daar een fantasy winkel hebt met een boom en allemaal watervallen, wel dure spullen, maar zeker waard om even te kijken.


    This!

    En de Albert Cuypmarkt is zeker de moeite waard, als ik m'n moeder moet geloven c;


    26 - 02 - '16