• Het vakantie voor iedereen, dus vandaar open ik dit vakantie topic, plaats foto´s van je vakantie of waar je graag heen wilt en gewoon alles wat te maken heeft met de vakantie (cool)
    Een regel: Zeikers en betweters verboden!!!
    Veel plezier ;)




    tiptoe through the tulips...

    Nou ja, ik ga naar Italië. En daar ga ik leuk in mijn apartement verkampen want daar is Wifi en ik ben net zo sociaal als een kip.


    wat was dit ookalweer

    Halen schreef:
    Nou ja, ik ga naar Italië. En daar ga ik leuk in mijn apartement verkampen want daar is Wifi en ik ben net zo sociaal als een kip.

    Nice (Y)


    tiptoe through the tulips...

    Eeehm...Ik heb nu vakantie tot 21 september en ik ga het erg rustig houden! :')
    Ik heb afgelopen jaar enorm onder druk gestaan, veel last gehad van stress en paniekaanvallen op de meest ongepaste momenten en ik heb nu echt wel rust verdient.

    Afgelopen weekend ben ik naar Recogne geweest met mijn ouders, naar een indianenfestival. Niet op mijn vreemde houding letten, geen idee waarom ik schuin sta, ik ken die mensen immers al van toen ik nog een jaar of 4 was.




    Verder heb ik deze maand nog enkele verjaardagsfeestjes, dan van 3 tot 8 september ga ik naar New York om te vieren dat ik ben afgestudeerd en dan van 11 tot 13 september ga ik nog naar een Schots weekend in Alden Biesen. (:

    Verder staat er niet echt iets gepland.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rasalhague schreef:
    Eeehm...Ik heb nu vakantie tot 21 september en ik ga het erg rustig houden! :')
    Ik heb afgelopen jaar enorm onder druk gestaan, veel last gehad van stress en paniekaanvallen op de meest ongepaste momenten en ik heb nu echt wel rust verdient.

    Afgelopen weekend ben ik naar Recogne geweest met mijn ouders, naar een indianenfestival. Niet op mijn vreemde houding letten, geen idee waarom ik schuin sta, ik ken die mensen immers al van toen ik nog een jaar of 4 was.




    Verder heb ik deze maand nog enkele verjaardagsfeestjes, dan van 3 tot 8 september ga ik naar New York om te vieren dat ik ben afgestudeerd en dan van 11 tot 13 september ga ik nog naar een Schots weekend in Alden Biesen. (:

    Verder staat er niet echt iets gepland.


    Cool :D
    bij die foto moest ik echt lachen xD


    tiptoe through the tulips...

    kreeetttaaaa! aanstaande dinsdag al!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Halen schreef:
    Nou ja, ik ga naar Groningen. (de place to be) En daar ga ik leuk in mijn apartement verkampen want daar is Wifi en ik ben net zo sociaal als een kip.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik ga alleen een paar dagen naar Frankrijk volgende week. Verder blijf ik lekker thuis. Er gaat niks boven thuis zijn.

    PS: hier is al een topic van (;

    Halen schreef:
    Nou ja, ik ga naar Italië. En daar ga ik leuk in mijn apartement verkampen want daar is Wifi en ik ben net zo sociaal als een kip.


    de meeste kippen zijn vrij sociaal


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Ooh haha hou ooooppp ik wil ook op vakantie... ik zou voor me verjaardag een weekje Ierland kado krijgen van mijn beste vriendin, maar helaas niet Door gegaan.

    Nu zit ik vanaf zaterdag 2 weken in het huis van me tante om op de honden te passen ze hebben onbeperkt Netflix dus ik kom die twee weken wel Door :Y)
    En zaterdag beginnen ook de nijmeegse zomerfeesten waar ik sowieso 3 dagen heen ga ('snachts, want dan kunnen die honden wel alleen zijn)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik zit nu in een hotel in Frankrijk en we rijden morgen door naar Spanje, maar ik was eigenlijk liever thuis gebleven omdat vakantie voor mij heel veel stress opleverd en ik met school ook hele stressvolle laatste maanden heb gehad. Dus eigenlijk begint mijn vakantie pas echt als ik weer thuis ben.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik werk deze maand nog even hard en heb 3 augustus ook eindelijk vakantie. :')
    7 t/m 15 ga ik op vakantie naar Gran Canaria met vriendlief.
    Zon, zee, cocktails en all in hotel. Yessss!


    Tell me about it, stud.

    Ik ga over paar weken, 3 1/2 week naar Italië heerlijk :D

    IK zelf naar Polen


    tiptoe through the tulips...

    Ik ben 4 juli naar Kroatië vertrokken (met een kleine tussenstop van een dag in Slovenië) en nu ben ik op de terugweg van Kroatië met een tussenstop van twee nachten in Oostenrijk, dus nu zit ik in Oostenrijk. Morgen ben ik weer thuis.
    Het was echt een topvakantie, vooral heel warm!
    En van 1 tot 11 augustus ga ik nog op chirokamp. 1 september is het weer school dus ik heb nog tijd genoeg om te genieten (: .


    I wanna be a wizard!

    Ik kan niet op vakantie want we hebben geen geld...