1. Hoe houden jullie het overzicht bij het bouwen(als je een huis helemaal zelf bouwt)?
Zelf bouw ik eigenlijk niet omdat ik daar slecht in ben. Maar zou ik het doen, dan begin ik met het gebouw in het algemeen, dus buitenkant, de verschillende kamers. Dan zou ik het buiten eerst opmaken en dan kamer voor kamer beginnen in te richten, beginnen met de onderste verdieping.
2. Als er een baby is, hoe moet het dan als allebei de ouders een baan hebben?
Ouders kunnen familieverlof aanvragen en je kan ook altijd snipperdagen nemen zodat ze niet moeten werken.
3. Kan je Sims ook als het ware opslaan zodat ze niet verder gaan in het spel?
Verouderen kan je uitzetten, voor de rest heb ik er geen idee van.
4. Hebben jullie wel eens costum content gedownload?
Ja, om eens te proberen, maar op zich doe ik dat niet meer.
5. Hoe houden jullie al je sims (in het huishouden waarmee je speelt) tevreden?
Ik geef toe dat ik heel de code gebruik om sims tevreden te houden, maar ik probeer nu vaker zonder. Gewoon zorgen dat alles in het groen staat voor zover het kan.
6. Hoe plaats je een huis vanuit de galerij in de sims wereld?
De printscreens die al geplaatst zijn kunnen je helpen. Ik zal even kort uitleg geven, al weet ik niet of je dat gaat begrijpen.
1. Je gaat naar Wereld beheren bij de opties.
2. Dan ga je naar de Galerij, die wordt aangegeven door foto's bovenaan in de hoek.
3. Je kiest een huis of iets anders door er op te klikken en dan rechtsonder zie je een pijltje wijzend naar de grond, als je daar op klikt kan je het huis in je spel neerzetten.
7. Hoe zorg je goed voor meerdere babies/kinderen?
Door beide ouders te gebruiken, kinderen gaan op zich uit zichzelf ook naar de wc als ze dringend moeten.
8. Hebben jullie wel eens een tweeling of drieling gekregen?
Nope.
9. Maken jullie wel eens gebruik van cheats?
Jep, guilty, hehe. Ik gebruik de cheats voor geld, tevredenheid en soms ook voor promotie bij werk.
10. Hoeveel kinderen in de sims hebben jullie tegelijkertijd in een huishouden gehad?
Twee volgens mij.
16 - 09 - '17