• Hallo!
    Ik ben begonnen met een nieuw verhaal, onder de spoiler vind je een vage beschrijving:

    Geleidelijk aan valt er een onverklaarbare duisternis over het gehele koninkrijk. Zonder eerst grondig met zijn raadsmannen te overleggen treft de koning meteen maatregelen. Alle poorten, deuren en ramen die toegang verlenen tot de buitenwereld worden afgesloten. De strijders onder leiding van Gizmo krijgen meteen de opdracht om uit te pluizen wat er werkelijk buiten aan de hand is. Tot zijn grote verbazing keren zijn strijders niet meer terug. Na een lange tijd aarzelen besluit koning Gizmo om tegen de wil van zijn vrouw in, zelf op onderzoek te gaan. Na zijn vertrek wordt het kasteel extra beveiligd, om te voorkomen dat hun zoon Álvaro zijn vader zou achterna gaan. Maar het is natuurlijk onmogelijk om een kleine, avontuurlijke jongen elke seconde van de dag in de gaten te houden.

    Natuurlijk is de samenvatting nog niet compleet. Als je nog meer details wil, want ik begrijp dat je er niet veel mee kan, dan mag je gerust meer details vragen. Maar mijn vraag is dus, is hier animo voor? Of vinden jullie de verhaallijn maar niets?



    Bedankt op voorhand.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2015 - 20:53 ]

    Zouden jullie het verhaal lezen?


    You save everyone, but who saves you?

    Misschien wel! Het plot klinkt op zich wel interessant, dus dat zou van je schrijfstijl en grammatica afhangen. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Misschien wel! Het plot klinkt op zich wel interessant, dus dat zou van je schrijfstijl en grammatica afhangen. (:

    Het plot is natuurlijk nog niet af, maar er wordt aan gesleuteld.


    You save everyone, but who saves you?

    OakenshieId schreef:
    Misschien wel! Het plot klinkt op zich wel interessant, dus dat zou van je schrijfstijl en grammatica afhangen. (:


    Dit (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Cleiona schreef:
    (...)

    Dit (:

    Dan zal ik er zeker voor zorgen dat mijn grammatica goed is :p!


    You save everyone, but who saves you?

    Even een vraagje aan de mensen die dit topic volgen, vinden jullie de naam Naestivate wat voor de naam van het koninkrijk? Of klinkt dit niet?


    You save everyone, but who saves you?