• Hoi Quizletters!

    Sinds gisteren ben ik een beetje kort van adem en heb ik het nu nog steeds. Ik moet ook steeds heel erg gapen om normaal lucht te kunnen happen. Ik begrijp er niks van. Weet iemand wat dit is?

    Ik heb geen idee wat het is, ik heb zelf ook heel soms. Maar dat echt eens in de zoveel tijd.


    Alleen maar tranen van geluk

    Je kan het best naar de huisarts gaan. Q-leden kunnen alleen maar gokken wat er is.

    Rowling schreef:
    Ik heb geen idee wat het is, ik heb zelf ook heel soms. Maar dat echt eens in de zoveel tijd.


    Dan is het weer weg, dan komt het terug...

    Dat had ik ook een paar weken terug, we zijn naar de huisarts gegaan. Het bleek dat ik een zware vorm van bronchitis had. Iets minder erg dan astma.
    Ik heb pufjes gekregen voor mijn longen. Misschien zou ik ook even een afspraakje maken c;

    Klinkt als benauwdheid. Als het te lang aanhoud of erger wordt zou ik inderdaad naar de huisarts gaan.


    Seasons will change, but I shall remain

    Serenata schreef:
    Klinkt als benauwdheid. Als het te lang aanhoud of erger wordt zou ik inderdaad naar de huisarts gaan.

    of kan het misschien astma zijn?


    No Music, No Life.

    Ik raad ook je huisarts aan, die weet dit soort dingen het best. Ik heb dat wel als ik last heb van mijn allergieën. Die kunnen ook gewoon opkomen, ook al heb je er daarvoor nooit last van gehad.


    What would Emma do?

    Best dat je even langs een dokter gaat, die kunnen je het beste helpen.


    16 - 09 - '17

    Hm ik zou naar de huisarts gaan... Zelf heb ik ook astma en als ik een paar dagen niet mijn medicijnen/puffers inneem heb ik ook ongeveer last van wat jij beschrijft.
    Nu wil ik je echt niet bang maken ofzo, het kan ook met iets anders te maken hebben. In ieder geval sterkte!


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."