• Het was mijn plicht om dit met jullie te delen.:Y)
    Weet ook dat dit satirisch is he.(;


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik ga stuk. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Haha, dat was zo leuk (:

    Het idee van het filmpje is leuk, maar - en dit is niet specifiek tegen jou of die YouTubers gericht, meer een algemene rant nu dit onderwerp ter sprake is gekomen - in alle eerlijkheid vind ik de term grammar nazi echt extreem onprettig en snap ik niet waarom dat zo wijdverspreid is als grapje. Het is niet de inhoud die me niet lekker zit, maar gewoon die keuze van woorden. Er zouden zoveel leukere manieren zijn om eeuwige verbeteraars te plagen die niet de impact van een wereldoorlog bagatelliseren door te doen alsof spelfouten verbeteren op een of andere manier vergelijkbaar is met, nou ja, een lijst dingen die ik hopelijk niet eens hoef op te noemen.
    (Mijn voorstel: grammar piraten. "Schrijf je lijden nou met een lange of een korte ay, matey?" "Vergeet niet de dubbele arrrr in verrassing." (pirate))

    Dat terzijde zitten er wel een paar mooi gevonden zinnen in dit filmpje. "Het is verleden tijd dat je woorden fout schrijft", ha. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik dacht eigenlijk altijd dat dat een specifiek Qwoord was, blijkbaar niet. Maar ik snap je wel hoor Inge.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Haha :')

    Schouwer schreef:


    Het was mijn plicht om dit met jullie te delen.:Y)
    Weet ook dat dit satirisch is he.(;


    JAAAAAAAAAAAAA DYLANHEAGENS!


    You are my piece of paradise.