• The best of prophets of the future is the past.

          ~Lord George Byron


    'Ik ben zenuwachtig, omdat ik nu weer écht geconfronteerd ga worden met het bizarre feit dat ik me niet meer in 2015, maar in 2020 bevind. Marco is vijf jaar ouder geworden, de douches zijn luxer geworden en blijkbaar is de toekomstige ik, Maniëlle van Doorn, niet langer in leven.'

    Maniëlle piekert constant over de toekomst. Krijgt ze wel een een goede baan, zal ze ooit iemand vinden met wie ze wil trouwen en zal ze ooit haar droom, het uitgeven van een boek, waarmaken? Haar toekomst lijkt onzeker te zijn, tot ze op een avond in 2015 in slaap valt en de volgende ochtend in 2020 wakker wordt. Haar uitstapje naar de toekomst blijkt een waar avontuur te worden, zeker als ze ontdekt dat ze in 2020 niet langer in leven is...


    Ik ben op zoek naar een geschikte cover (en titel, zie dit topic) voor dit verhaal. Kan iemand mij helpen? Ik heb helaas geen credits uit te delen, maar je krijgt natuurlijk een vermelding dat jij de maker van de cover bent en je hebt mijn eeuwige dankbaarheid!

    Lijstje met 'eisen':
    - Liever geen gezichten, silhouetten mogen wel
    - Silhouet van een jongeman en een vrouw
    - Mysterieuze sfeer
    - Nog geen titel
    - Een kalender. Als dat niet lukt, een klok.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 14:23 ]


    ~ You know you’ve read a good book when you turn the last page and feel a little as if you have lost a friend. ~

    Misschien is het makkelijker voor jullie als ik een beetje aangeef wat voor soort cover ik zoek. Daarom heb ik een klein lijstje met 'eisen' gemaakt:
    - Liever geen gezichten. Een silhouet of een gezicht van ver af is prima, maar ik wil dat de lezers zelf hun beeld kunnen vormen van de personages.
    - Er komt romantiek in het verhaal voor, dus een silhouet van een jongeman en een vrouw vind ik wel mooi.
    - Ik weet niet of het mogelijk is, maar als het lukt zou ik het wel awesome vinden als je een beetje een mysterieuze sfeer te creëren.
    - Er hoeft nog geen titel op.
    - Iets met een kalender vind ik ook wel mooi, als je dat erin weet te verwerken. En anders een klok.


    ~ You know you’ve read a good book when you turn the last page and feel a little as if you have lost a friend. ~

    MT. Ik wil wel iets probeeen


    take me back to the basics and the simple life

    Ik ga ook wel even kijken of ik inspiratie kan vinden (: Ben een beetje roestig door de vakantie, dus het kan eventjes duren. Wil je hem voor een bepaald moment?

    Ik ga iets proberen c:


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    OUTLANDERS schreef:
    Ik ga ook wel even kijken of ik inspiratie kan vinden (: Ben een beetje roestig door de vakantie, dus het kan eventjes duren. Wil je hem voor een bepaald moment?


    Nee hoor! (: Kan alleen wel zo zijn dat ik de perfecte cover wel eerder ben tegengekomen hier! ;)


    ~ You know you’ve read a good book when you turn the last page and feel a little as if you have lost a friend. ~

    Wil je de silhouetten van de man en de vrouw als koppel? Of wil je dat ze los van elkaar staan? Kennen de personen elkaar?


    take me back to the basics and the simple life

    Ik wil ook wel iets voor je proberen. (:


    Credendo Vides

    Ik wil wel iets proberen (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Mijn pogingen (ik had ineens een idee en toen werden het er meer xd) :







    Ze zijn verre van perfect maar ach, het is een tijd geleden dat ik zoiets gedaan heb en het is minder dramatisch geworden dan verwacht :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik zal proberen er morgen of overmorgen eentje voor je te maken. Was het even totaal vergeten, maar heb het nu met een reminder.


    Credendo Vides




    Dit iets? :')


    Our brains are sick, but that's okay.

    Wauw, ze zijn tot nu toe erg mooi! Necessity, ik vind dat zeker je eerste cover erg mooi is, omdat je de klok enkel duidelijk ziet 'door' de silhouetten heen! Die tweede vind ik ook mooi, omdat je daar een kalender hebt gebruikt, al vind ik het jammer dat de personen toch iets meer een eigen gezicht hebben.

    Imagining, ik vind je tweede cover echt heel erg mooi... Ik weet alleen niet zo goed wat dat bos toevoegt, behalve dan dat het er mooi uitziet. Maar dat heeft niks met mijn verhaal te maken, dus vind ik het lastig of het eruit moet of niet ;).

    In ieder geval beide enorm bedankt voor de moeite die jullie erin gestopt hebben!


    ~ You know you’ve read a good book when you turn the last page and feel a little as if you have lost a friend. ~

    Eventjes een snelle en best slordige xD Maar ik ben al wel lekker op dreef voor je. Ik vond deze ook wel iets hebben dus ik dacht, ach waarom ook niet.

    Er is dus ook al een volgende in de maak. (:


    Credendo Vides