• When hope fades...

    Twee maanden geleden brak er een epidemie uit in Amerika. Maar in tegenstelling tot eerder was dit geen buikgriep. Koortsaanvallen, hevige pijnen en interne bloedingen die uiteindelijk leden tot de dood. Tenminste, dat dacht men. De werkelijkheid was erger dan de dood. De Amerikaanse overheid probeerde het in de doofpot te stoppen, maar al gauw was een groot deel van de bevolking besmet. Het virus reisde de hele wereld over en infecteerde bijna de hele wereldpopulatie. Nu een maand geleden werd Amerika officieel verloren verklaard. Enkel een paar gelukkigen hebben weten te ontsnappen naar de bossen, waar men zich veilig waant. Maar schijn bedriegt...
    Het verhaal speelt zich af in twee groepen die elkaar per ongeluk ontmoeten. Dit is de eerste keer voor beiden dat ze een andere grote groep tegen komen, maar er word unaniem besloten dat hun wegen scheiden. Die nacht word een van de groepen aangevallen door Walkers, de overlevenden vluchtten moed der wanhoop achter de andere groep aan. Ze sluiten zich bij elkaar aan, al is niet iedereen daar blij mee.


    Rollen
    Oorspronkelijke groep
    Kinderen
    -
    -

    Mannen
    - Daryl Dixon | 42 | Furiosa 1,1
    -

    Vrouwen
    - Andrea Harrison | 36 | LeScorpion 1,4
    -

    Nieuwe groep
    Kind VOL
    - Laura Morgan | 16 | LeScorpion 1,3

    Mannen
    - Kit Darling | 22 | Kroeger 1,2
    - Graham Wright | 38 | Patriots 1,6
    - Caleb Cheshire | 29 | IJsvogel 1,3
    - Brian Keeley | 25 | RabidKiller 1,7
    - Ian Collins | 27 | Valkyries 1,6

    Vrouwen
    - Casey Aiko Medely | 40 | Jorah 1,5
    - Amina Wilkinson | 28 | Furiosa 1,2
    - Katie-Ann Dunham | 28 | Resilience 1,2
    - Reagan Varela | 36 | Patriots 1,6
    - Alyx Laurel Davis | 37 | Aquari 1,6


    Invullijstje
    Naam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Extra's:
    Regels
    - Geen sneltrein, er zitten minstens twee posts tussen
    de jouwe in.
    - OCC's tussen een { } of een [ ].
    - Bestuur geen 'geclaimde' personage zonder toestemming
    van de eigenaar.
    - Houd de personages uit de TWD serie zoals ze zijn, ga
    geen complete persoonlijkheidsverandering maken. Veranderen
    met de tijd mee mag wel.
    - Schelden is toegestaan, mits
    - Maximaal 2 personages, geef anderen ook de kans.
    - Minimaal 150 woorden, geen posts van twee zinnen.
    - Wees nice tegen elkaar.
    - 16+ is toegestaan, maar geef een waarschuwing.
    - Alleen Jorah en Furiosa openen de topics.
    - Er zijn een beperkt aantal kinderen toegestaan, Carl en Sophia
    in de oorspronkelijke en 1 in de nieuwe groep, de rest is 18+.
    - GEEN SPOILERS, we er is nog niemand dood of een nieuw iemand
    bij. We houden de originele groep uit de eerste episode aan. Zie hieronder:
    Rick
    Shane
    Lori
    Carl
    Andrea
    Dale
    Glenn
    Daryl
    Merle
    Amy
    Theodore (ofwel T-Dog)
    Carol
    Sophia

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 20:54 ]


    Your make-up is terrible

    RabidKiller schreef:
    Ik ben intussen begonnen aan mijn rol. Normaal gezien is hij morgen af en dan plaats ik hem hier (:


    Prima! Ik heb alleen niet de macht om hem in de lijst te zetten helaas, je zal even moeten wachten tot Furiosa terug van vakantie is :3

    Brian Keeley











    Leeftijd: 25

    Groep : Nieuwe groep

    Uiterlijk:
    [FC Cameron Burns]
    Brian is zo’n meter tachtig groot, hoewel hij de indruk schept er groter uit te zien vanwege zijn tengere gestalte. Deze jongeman is een opvallend figuur doordat hij zijn alternatieve levensstijl graag uit aan de buitenwereld. Ongeveer over zijn hele lichaam is hij bedekt met tatoeages, inclusief enkelen op zijn gezicht. In zijn beide oren heeft hij stretchers, maar hij wenst ze wel terug wat kleiner. Daarom zie je hem soms ook zonder enig accessoire in zijn oren rondlopen.
    Brians kapsel is ook niet bepaald simpel te noemen, hoewel hij er sinds de uitbraak niet veel aandacht meer aan kan geven. Daarom laat hij het gewoon groeien. Als het echt warm is, bindt hij de haren in zijn nek samen in een kleine staart, voor zover zijn donkerbruine haren dat toelaten. Door zijn linker-neusvleugel heeft hij een piercing. Vroeger had hij ook een lippiercing, maar die heeft hij weggelaten toen hij erop uitgekeken was. Verder heeft deze jongeman grote blauwe ogen.
    Van kledij loopt hij er meestal bij in losse t-shirts en truien, met daaronder een nauw-aansluitende broek. Oftewel loopt hij rond met de dingen die hij heeft kunnen vinden onderweg. Zo kieskeurig is hij niet, zolang hij maar quasi schone kleren kan dragen.

    Innerlijk:
    Brian is een persoon die erg snel tevreden is, waarbij hij neigt erg nonchalant over te komen. Als hij iets doet, dan maakt hij het gewoonweg af, zonder daar extra over na te denken of er misschien iets beter kan. Daarbij is hij ook erg klungelig, dus is hij al blij dat hij überhaupt iets in elkaar krijgt gestoken.
    Deze jongeman heeft smetvrees die hij gelukkig wat te boven is gekomen sinds de uitbraak. In het begin was het een ware hel voor hem, wanneer de persoonlijke hygiëne niet altijd meer mogelijk was als de groep op de vlucht moest slaan, maar intussen heeft hij het toch een beetje te weten accepteren. Maar toch is hij telkens erg opgelucht als hij zich kan opfrissen. Vanwege zijn smetvrees houdt hij ook niet van aanrakingen van anderen.
    Brian is verder een aardige kerel die het beste met iedereen voorheeft. Hij is dan wel niet sterk en het lijkt alsof hij twee linkerhanden heeft, maar hij zal mensen zo goed mogelijk proberen te beschermen. Misschien ziet hij er dan wel ruig uit, maar vanbinnen heeft hij een peperkoeken hartje. Hij is niet echt een verlegen type te noemen, maar echt overdreven sociaal is hij ook niet. Bij onbekenden vindt hij het moeilijk om een gesprek aan te knopen, maar eenmaal hij ze een beetje kent loopt dat veel vlotter.

    Geschiedenis:
    Toen het virus uitbrak, was Brian samen met enkele vrienden op roadtrip, om te vieren dat iemand van zijn groep pas was afgestudeerd. Daarbij was die persoon in kwestie al enkele maanden verloofd met zijn toenmalige vriendin, dus een reden te meer om er eens op uit te gaan. Onderweg stuitten ze op een grote groep Walkers, en enkel Brian en een andere vriend zijn daar leven vanaf gekomen, hoewel de andere overlever een beet had opgelopen. Enkele uren later liet ook deze het leven. Brian heeft hem weten vast te binden, omdat hij weigerde zijn vriend te doden. Daarbij besefte hij achteraf hoeveel risico had gelopen door zo te handelen, maar intussen heeft hij er nog geen spijt van gehad.

    Extra:: Brian heeft nog steeds moeite een wapen te gebruiken, hoewel hij wel weet te overleven met zijn mes. Als hij het niet nodig heeft om alledaagse taken uit te voeren, bindt hij het aan een lange stok of iets dergelijks, om zo de afstand tussen de Walkers en zichzelf te vergroten als hij ze moet doden. Een handwapen heeft hij nooit geleerd te hanteren, afgezien van enkele pogingen die niet zo succesvol waren afgelopen.


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Nemen jullie nog OC personages aan, of zit alles vol? (krul)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik zou ook nog graag meedoen, vrouw uit oorspronkelijke groep, als dat mag. ^^


    everything, in time

    Archer schreef:
    Nemen jullie nog OC personages aan, of zit alles vol? (krul)


    Meraki schreef:
    Ik zou ook nog graag meedoen, vrouw uit oorspronkelijke groep, als dat mag. ^^


    Om eerlijk te zijn ben ik bang van niet... We vinden het erg jammer dat er maar weinig 'oorspronkelijke' mensen zijn, maar omdat we nu al wel in het verhaal zitten dat alleen Andrea en Daryl het overleefd hebben, lijkt het me niet heel handig om nieuwe mensen aan te nemen. Het is een beetje... lullig (als je begrijpt wat ik bedoel) als iedereen zijn post hierop moet aanpassen. Ik zit eventueel te twijfelen aan een mogelijkheid dat de personages die jullie eventueel zouden nemen dan gevlucht waren tijdens de aanval en per ongeluk bij het 'nieuwe' kamp terechtkomen. Maar ik weet het niet, daar moet ik over nadenken. Tegelijk ben ik wel benieuwt wat jullie - mensen die al ingeschreven zijn - hiervan vinden, dus ik wil jullie de kans geven om 'ja' of 'nee' te zeggen. Ik zal binnen drie dagen definitief antwoorden!
    Betreft 'nieuwe' personages, die zijn allemaal definitief bezet, dan weten jullie dat allemaal in ieder geval :3

    Jorah schreef:
    (...)

    Om eerlijk te zijn ben ik bang van niet... We vinden het erg jammer dat er maar weinig 'oorspronkelijke' mensen zijn, maar omdat we nu al wel in het verhaal zitten dat alleen Andrea en Daryl het overleefd hebben, lijkt het me niet heel handig om nieuwe mensen aan te nemen. Het is een beetje... lullig (als je begrijpt wat ik bedoel) als iedereen zijn post hierop moet aanpassen. Ik zit eventueel te twijfelen aan een mogelijkheid dat de personages die jullie eventueel zouden nemen dan gevlucht waren tijdens de aanval en per ongeluk bij het 'nieuwe' kamp terechtkomen. Maar ik weet het niet, daar moet ik over nadenken. Tegelijk ben ik wel benieuwt wat jullie - mensen die al ingeschreven zijn - hiervan vinden, dus ik wil jullie de kans geven om 'ja' of 'nee' te zeggen. Ik zal binnen drie dagen definitief antwoorden!
    Betreft 'nieuwe' personages, die zijn allemaal definitief bezet, dan weten jullie dat allemaal in ieder geval :3

    Mij maakt het echt niet uit, en van mij mag Archer nog best een OC aanmaken als ze wilt - Natuurlijk ik moet zelf nog beginnen met posten, al ben ikzelf echt de moeilijkste niet en zou er dan nog geen probleem mee hebben ^_^
    Ik zou inderdaad gewoon zeggen dat haar personage Daryl en Andrea is kwijtgeraakt, en zich daardoor wat later voegt bij de 'nieuwe' groep, is er meteen een kleine reünie, altijd leuk :3...

    En ik ben het voorlopig even beu om aan Ian te sleutelen en hij is dus (voorlopig) gewoon af. Alles staat er wat ik zo'n beetje in gedachten had voor hem, dus meer moet dat toch niet zijn XD
    M'n inspiratie schreeuwt dus echt continue dat ik verder moet werken aan m'n verhaal, in plaats van aan z'n personage, zo irritant -.-


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Jorah schreef:
    (...)

    Om eerlijk te zijn ben ik bang van niet... We vinden het erg jammer dat er maar weinig 'oorspronkelijke' mensen zijn, maar omdat we nu al wel in het verhaal zitten dat alleen Andrea en Daryl het overleefd hebben, lijkt het me niet heel handig om nieuwe mensen aan te nemen. Het is een beetje... lullig (als je begrijpt wat ik bedoel) als iedereen zijn post hierop moet aanpassen. Ik zit eventueel te twijfelen aan een mogelijkheid dat de personages die jullie eventueel zouden nemen dan gevlucht waren tijdens de aanval en per ongeluk bij het 'nieuwe' kamp terechtkomen. Maar ik weet het niet, daar moet ik over nadenken. Tegelijk ben ik wel benieuwt wat jullie - mensen die al ingeschreven zijn - hiervan vinden, dus ik wil jullie de kans geven om 'ja' of 'nee' te zeggen. Ik zal binnen drie dagen definitief antwoorden!
    Betreft 'nieuwe' personages, die zijn allemaal definitief bezet, dan weten jullie dat allemaal in ieder geval :3


    Nee, dat begrijp ik, ik vermoedde al zoiets, haha. Wie niet waagt, niet wint, vandaar dat ik het nog even vroeg (: Moest je nog ergens een gaatje vinden voor een Rick of een Glenn of zelfs een nieuwe, dan laat je het maar weten. Veel plezier met het RPG in elk geval :Y)

    [ bericht aangepast op 5 aug 2015 - 10:46 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Archer schreef:
    (...)

    Nee, dat begrijp ik, ik vermoedde al zoiets, haha. Wie niet waagt, niet wint, vandaar dat ik het nog even vroeg (: Moest je nog ergens een gaatje vinden voor een Rick of een Glenn of zelfs een nieuwe, dan laat je het maar weten. Veel plezier met het RPG in elk geval :Y)


    Ik vind het best, als je nog wilt.


    Your make-up is terrible

    Resilience > B0B c;


    26 - 02 - '16

    Jorah schreef:
    (...)

    Om eerlijk te zijn ben ik bang van niet... We vinden het erg jammer dat er maar weinig 'oorspronkelijke' mensen zijn, maar omdat we nu al wel in het verhaal zitten dat alleen Andrea en Daryl het overleefd hebben, lijkt het me niet heel handig om nieuwe mensen aan te nemen. Het is een beetje... lullig (als je begrijpt wat ik bedoel) als iedereen zijn post hierop moet aanpassen. Ik zit eventueel te twijfelen aan een mogelijkheid dat de personages die jullie eventueel zouden nemen dan gevlucht waren tijdens de aanval en per ongeluk bij het 'nieuwe' kamp terechtkomen. Maar ik weet het niet, daar moet ik over nadenken. Tegelijk ben ik wel benieuwt wat jullie - mensen die al ingeschreven zijn - hiervan vinden, dus ik wil jullie de kans geven om 'ja' of 'nee' te zeggen. Ik zal binnen drie dagen definitief antwoorden!
    Betreft 'nieuwe' personages, die zijn allemaal definitief bezet, dan weten jullie dat allemaal in ieder geval :3


    Mijn excuses, dit was me volledig ontschoten! Volgende keer mag je best berichten als het weer te lang duurt als je wilt (;