• When hope fades...

    Twee maanden geleden brak er een epidemie uit in Amerika. Maar in tegenstelling tot eerder was dit geen buikgriep. Koortsaanvallen, hevige pijnen en interne bloedingen die uiteindelijk leden tot de dood. Tenminste, dat dacht men. De werkelijkheid was erger dan de dood. De Amerikaanse overheid probeerde het in de doofpot te stoppen, maar al gauw was een groot deel van de bevolking besmet. Het virus reisde de hele wereld over en infecteerde bijna de hele wereldpopulatie. Nu een maand geleden werd Amerika officieel verloren verklaard. Enkel een paar gelukkigen hebben weten te ontsnappen naar de bossen, waar men zich veilig waant. Maar schijn bedriegt...
    Het verhaal speelt zich af in twee groepen die elkaar per ongeluk ontmoeten. Dit is de eerste keer voor beiden dat ze een andere grote groep tegen komen, maar er word unaniem besloten dat hun wegen scheiden. Die nacht word een van de groepen aangevallen door Walkers, de overlevenden vluchtten moed der wanhoop achter de andere groep aan. Ze sluiten zich bij elkaar aan, al is niet iedereen daar blij mee.


    Rollen
    Oorspronkelijke groep
    Kinderen
    -
    -

    Mannen
    - Daryl Dixon | 42 | Furiosa 1,1
    -

    Vrouwen
    - Andrea Harrison | 36 | LeScorpion 1,4
    -

    Nieuwe groep
    Kind VOL
    - Laura Morgan | 16 | LeScorpion 1,3

    Mannen
    - Kit Darling | 22 | Kroeger 1,2
    - Graham Wright | 38 | Patriots 1,6
    - Caleb Cheshire | 29 | IJsvogel 1,3
    - Brian Keeley | 25 | RabidKiller 1,7
    - Ian Collins | 27 | Valkyries 1,6

    Vrouwen
    - Casey Aiko Medely | 40 | Jorah 1,5
    - Amina Wilkinson | 28 | Furiosa 1,2
    - Katie-Ann Dunham | 28 | Resilience 1,2
    - Reagan Varela | 36 | Patriots 1,6
    - Alyx Laurel Davis | 37 | Aquari 1,6


    Invullijstje
    Naam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Extra's:
    Regels
    - Geen sneltrein, er zitten minstens twee posts tussen
    de jouwe in.
    - OCC's tussen een { } of een [ ].
    - Bestuur geen 'geclaimde' personage zonder toestemming
    van de eigenaar.
    - Houd de personages uit de TWD serie zoals ze zijn, ga
    geen complete persoonlijkheidsverandering maken. Veranderen
    met de tijd mee mag wel.
    - Schelden is toegestaan, mits
    - Maximaal 2 personages, geef anderen ook de kans.
    - Minimaal 150 woorden, geen posts van twee zinnen.
    - Wees nice tegen elkaar.
    - 16+ is toegestaan, maar geef een waarschuwing.
    - Alleen Jorah en Furiosa openen de topics.
    - Er zijn een beperkt aantal kinderen toegestaan, Carl en Sophia
    in de oorspronkelijke en 1 in de nieuwe groep, de rest is 18+.
    - GEEN SPOILERS, we er is nog niemand dood of een nieuw iemand
    bij. We houden de originele groep uit de eerste episode aan. Zie hieronder:
    Rick
    Shane
    Lori
    Carl
    Andrea
    Dale
    Glenn
    Daryl
    Merle
    Amy
    Theodore (ofwel T-Dog)
    Carol
    Sophia

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 20:54 ]


    Your make-up is terrible

    Casey Aiko Medely



    Leeftijd: Geboren op 28 juni 1974, 40 jaar

    Groep: De nieuwe groep.

    Uiterlijk: FC Lena Headey
          Aiko heeft korte, donkere haren waar vroeger highlights in zaten. Haar bleke huid steekt daar flink bij af, al heeft ze in de zomer vaak sproetjes die de overgang zwart naar wit minder opvallend maken. Haar grote groene ogen vallen vaak als eerste op - vandaar haar oude bijnaam Dollface - en vroeger droeg ze vaak donkere make-up om dat effect te versterken. Ze is ongeveer 1 meter 60, heeft een smalle taille en kleine borsten.
          Ze heeft twee tattoos op haar rug; die van een lotus en een zwaluw en op haar rechter bovenarm draagt ze een pioenroos. Haar onderarm bevat een open vogelkooi.

    Innerlijk:
          Leader wolf: Aiko is een beetje de leader wolf van de nieuwe groep, als er moeilijke beslissingen genomen moeten worden is zij vaak degene die de knoop doorhakt. Ze is daarmee ook niet bang om in discussie te gaan met anderen. Als ze denkt dat haar standpunt de juiste is zal ze daar voor staan. Ook neemt ze vaak initiatieven om verder te reizen of iets te ondernemen. Ze heeft vaak het gevoel dat ze de moeder van haar groep is geworden, een taak die ze graag op zich neemt.
          Goed gebekt: Deze vrouw laat niet snel over zich heen lopen. Haar grote mond heeft haar meer dan eens in de problemen gebracht en vijanden gemaakt, doch was dit voor haar de enige manier om te overleven (zie geschiedenis). Ze schrikt nog wel eens mensen af met haar venijnige opmerkingen en haar krachtige uitstraling.
          Klein hartje: Ondanks haar sterke uitstraling heeft Aiko een klein hartje. Ze houd veel van haar familie en haar familie alleen en had voor de apocalypse maar weinig vrienden, meer had ze niet nodig. Als iemand een poging deed tot het pijn doen van haar gezin was ze er meteen bij om dit te voorkomen. Het feit dat ze haar twee dochtertjes en man niet kon redden tijdens de apocalypse heeft haar hart gebroken. Ze is verkilt geraakt, maar voelt zich tegelijkertijd helemaal verantwoordelijk voor alle mensen in haar groep, die ze met hand en tand zal verdedigen.
          Liefde voor natuur: Haar tijd op straat heeft niet alleen maar slechte dingen met zich mee gebracht. Zo is ze gaan houden van de stilte die natuur met zich mee kon brengen. Als je een dakloze was in Orlando had je het de hele dag druk met jezelf warmhouden of afkoelen, eten en drinken verkrijgen en een slaapplaats halen. Bovendien hielden het eeuwige lawaai van de straten en de veroordelende blikken nooit op. Als ze dan voor een paar dagen het bos in trok was dat een verademing. Ze heeft zichzelf geleerd te mediteren, op te gaan in de frisse lucht, de geuren en geluiden. Ondanks dat het gevaarlijk is om alleen het bos in te gaan, probeert ze vaak een momentje voor zichzelf te nemen en een stukje van de groep af het bos in te trekken, ware dat dit vaak niet lukt omdat ze de groep niet alleen durft te laten.
          Stoer: - LATER -


    Geschiedenis:
          Aiko is opgegroeid op straat in de achterbuurten van Orlando. Op haar vijftiende liep ze weg van huis en kwam in een bende terecht. Ze is altijd al klein van stuk geweest en heeft door schade en schande moeten leren om zichzelf te verdedigen. Ze heeft op straat wel wat technieken van vechten meegekregen en heeft enige keren - vóór de apocalypse - een pistool in handen gehad, maar over het algemeen gebruikte ze haar mond en een hoop bluf om de gevaren van zich af te slaan. Ze kreeg de bijnaam Dollface door haar grote grijsgroene ogen en haar witte huid. Tegelijkertijd was dit bedoelt als 'grap' omdat ze altijd zo schattig leek, maar van binnen brandde een vuur dat met zo veel kracht kon exploderen dat niemand dat verwachtte van haar.
          Na anderhalf jaar leven van aalmoezen en stelen besloot ze haar lichaam te verkopen. Ze raakte verslaafd aan drugs en alcohol en wist niet meer wat ze deed. Al snel waren de keren dat de handen van een onbekende man haar lichaam hadden beroerd voor geld niet meer te tellen. Op haar achttiende bereikte haar leven zijn dieptepunt, ze had een overdosis genomen en was out gegaan voor de uitgang van een club. Ze had daar de hele nacht gelegen en niemand had naar haar omgekeken. Uiteindelijk was ze van straat gehaald door de politie en veroordeeld tot twee jaar cel voor de vele gestolen spullen. In die twee jaar heeft ze zo veel ellende gezien dat ze begon na te denken. Uiteindelijk werd ze vrijgelaten op de dag van haar 20ste verjaardag. Ze besloot dat dit een ommekeer moest zijn en greep een nieuwe kans. Ze verhuisde, vond een leven en een baan en leek gelukkig te worden.
          Het feit dat ze haar familie niet kon beschermen tegen het virus toen de apocalypse begon raakte ze zo van streek dat ze leek terug te vallen op de drugs en alcohol, maar ze kon zichzelf behoeden voor deze fout door aan haar familie te denken. Maar toen haar dochtertje van 7 ziek werd had ze het gevoel dat ze haar verstand verloor. Zes dagen later was ze alleen, haar hele familie was overweldigd door het virus. Het lege huis en de foto's van haar gezinsleden deden haar te veel pijn. Omdat ze bang was om helemaal gek te worden vluchtte ze weg uit de stad, de bossen in. Daar ontmoette ze per ongeluk een aantal andere overlevenden en kwam ze achter de rest van het verhaal - de wereld was verloren. Maar ze had iets nieuws gevonden om voor te leven, haar groep redden. Sindsdien lijkt ze geobsedeerd te zijn met het beschermen en verzorgen van haar groep en niet meer te genieten van het leven.

    Extra's:
          Door haar tijd op straat heeft ze geleerd hoe ze met een wapen op moet gaan en ze draagt een Double Barrel altijd in de holster op haar heup. Daarnaast heeft ze een mes met een enkelzijdig lemmet in een leren schede aan de andere kant.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2015 - 14:07 ]

    Vergeten jullie je rollen niet af te maken? Er zijn genoeg mensen die graag je rol willen overnemen.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Vergeten jullie je rollen niet af te maken? Er zijn genoeg mensen die graag je rol willen overnemen.


    Ik zal die van mij pas volgende week kunnen maken aangezien ik nog op vakantie ben en ik hier enkel mijn telefoon ter beschikking heb, wat niet zo handig is om een biografie te typen...


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    RabidKiller schreef:
    (...)

    Ik zal die van mij pas volgende week kunnen maken aangezien ik nog op vakantie ben en ik hier enkel mijn telefoon ter beschikking heb, wat niet zo handig is om een biografie te typen...


    Dat is geen probleem! Zolang het maar even gezegd wordt. ;3 Ik zet het even achter je reservering.


    Your make-up is terrible

    Ik ga mijn rol nu afmaken (;


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Phxntasia schreef:
    Ik ga mijn rol nu afmaken (;


    Doe rustig aan, je bent in ieder geval nog op tijd! Als ik het goed begrijp zijn er dus nu 4 rollen vrijgekomen?
    Sowry guys, ik ben een hele slechte medebeheerder maar met gescheiden ouder lopen je vakantie's zo ziek onlogisch >.< Ik zal denk ik pas zondag 2 augustus weer terug zijn uit Frankrijk, da's echt een zwart gat. Ik probeer nog wifi te krijgen, maar ik weet niet of ik met Aiko kan schrijven.


    Overigens zie ik dat nog niemand op het idee is gekomen relaties te bedenken. Vooral voor de mensen uit de nieuwe groep raad ik dit aan, aangezien ze elkaar al allemaal een tijdje kennen! Ik ben er vanavond nog, mocht iemand iets met Aiko willen ^^

    [ bericht aangepast op 22 juli 2015 - 21:44 ]

    Mensen die hun rol niet hebben afgemaakt en niks hebben doorgegeven:

    OUTLANDERS

    Laat alsjeblieft zo snel mogelijk iets van je horen, anders komen de rollen te vervallen.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2015 - 23:32 ]


    Your make-up is terrible

    Uhm, volgens mij heb ik mij rollen wel afgemaakt?


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Je hebt gelijk, sorry! Ik had over Andrea heen gekeken.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Mensen die hun rol niet hebben afgemaakt en niks hebben doorgegeven:

    QueenStark
    Phxntasia
    OUTLANDERS
    martinski

    Laat alsjeblieft zo snel mogelijk iets van je horen, anders komen de rollen te vervallen.


    Sorry, maar ik kreeg later dan de rest te horen dat ik mee kon doen. Omdat er pas net een rol vrijkwam. Ik heb nog geen tijd om een rol helemaal te maken.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Furiosa schreef:
    Vergeten jullie je rollen niet af te maken? Er zijn genoeg mensen die graag je rol willen overnemen.


    Sorry, sorry..ik had totaal over sit topic heengekeken, ik zit op dit momemt in Gizeh (egypte), als het nog kan, zou ik Amy nog willen en maak haar morgen af (:

    No problemo voor beide. ;3


    Your make-up is terrible

    Mijn rol staat grotendeels in een word-document (gezien ik het schrijven in deze boxen niet fijn vind). Gezien ik nu niet bij mijn computer kan, zal ik morgen alles kopiëren en plakken naar Quizlet.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2015 - 23:27 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Ik ga het speeltopic maandag openen. De rollen die dan niet af zijn, hebben pech.


    Your make-up is terrible

    Morgen gaan we naar een nieuw huis waar de WiFi beter is (nu zit ik steeds illegaal op de WiFi van het eettentje aan de overkant van de straat). Maar ik heb een groot gedeelte van m'n rollen al in Word gemaakt! Dus ik denk dat ik precies op tijd ga zijn voor de opening!