• When hope fades...

    Twee maanden geleden brak er een epidemie uit in Amerika. Maar in tegenstelling tot eerder was dit geen buikgriep. Koortsaanvallen, hevige pijnen en interne bloedingen die uiteindelijk leden tot de dood. Tenminste, dat dacht men. De werkelijkheid was erger dan de dood. De Amerikaanse overheid probeerde het in de doofpot te stoppen, maar al gauw was een groot deel van de bevolking besmet. Het virus reisde de hele wereld over en infecteerde bijna de hele wereldpopulatie. Nu een maand geleden werd Amerika officieel verloren verklaard. Enkel een paar gelukkigen hebben weten te ontsnappen naar de bossen, waar men zich veilig waant. Maar schijn bedriegt...
    Het verhaal speelt zich af in twee groepen die elkaar per ongeluk ontmoeten. Dit is de eerste keer voor beiden dat ze een andere grote groep tegen komen, maar er word unaniem besloten dat hun wegen scheiden. Die nacht word een van de groepen aangevallen door Walkers, de overlevenden vluchtten moed der wanhoop achter de andere groep aan. Ze sluiten zich bij elkaar aan, al is niet iedereen daar blij mee.


    Rollen
    Oorspronkelijke groep
    Kinderen
    -
    -

    Mannen
    - Daryl Dixon | 42 | Furiosa 1,1
    -

    Vrouwen
    - Andrea Harrison | 36 | LeScorpion 1,4
    -

    Nieuwe groep
    Kind VOL
    - Laura Morgan | 16 | LeScorpion 1,3

    Mannen
    - Kit Darling | 22 | Kroeger 1,2
    - Graham Wright | 38 | Patriots 1,6
    - Caleb Cheshire | 29 | IJsvogel 1,3
    - Brian Keeley | 25 | RabidKiller 1,7
    - Ian Collins | 27 | Valkyries 1,6

    Vrouwen
    - Casey Aiko Medely | 40 | Jorah 1,5
    - Amina Wilkinson | 28 | Furiosa 1,2
    - Katie-Ann Dunham | 28 | Resilience 1,2
    - Reagan Varela | 36 | Patriots 1,6
    - Alyx Laurel Davis | 37 | Aquari 1,6


    Invullijstje
    Naam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Extra's:
    Regels
    - Geen sneltrein, er zitten minstens twee posts tussen
    de jouwe in.
    - OCC's tussen een { } of een [ ].
    - Bestuur geen 'geclaimde' personage zonder toestemming
    van de eigenaar.
    - Houd de personages uit de TWD serie zoals ze zijn, ga
    geen complete persoonlijkheidsverandering maken. Veranderen
    met de tijd mee mag wel.
    - Schelden is toegestaan, mits
    - Maximaal 2 personages, geef anderen ook de kans.
    - Minimaal 150 woorden, geen posts van twee zinnen.
    - Wees nice tegen elkaar.
    - 16+ is toegestaan, maar geef een waarschuwing.
    - Alleen Jorah en Furiosa openen de topics.
    - Er zijn een beperkt aantal kinderen toegestaan, Carl en Sophia
    in de oorspronkelijke en 1 in de nieuwe groep, de rest is 18+.
    - GEEN SPOILERS, we er is nog niemand dood of een nieuw iemand
    bij. We houden de originele groep uit de eerste episode aan. Zie hieronder:
    Rick
    Shane
    Lori
    Carl
    Andrea
    Dale
    Glenn
    Daryl
    Merle
    Amy
    Theodore (ofwel T-Dog)
    Carol
    Sophia

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 20:54 ]


    Your make-up is terrible

    Wil je laten weten als er een vrouw van de nieuwe groep vrijkomt? Ik hou er niet zo van om bestaande personage's te spelen en dit zou m'n eerste rpg worden, dus ik moet er sowieso nog even inkomen.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    martinski schreef:
    Wil je laten weten als er een vrouw van de nieuwe groep vrijkomt? Ik hou er niet zo van om bestaande personage's te spelen en dit zou m'n eerste rpg worden, dus ik moet er sowieso nog even inkomen.


    Je bent de eerste die ik waarschuw!


    Your make-up is terrible


    Naam:
          Amina Wilkinson
    Leeftijd:
          28
    Groep:
          Nieuwe groep
    Uiterlijk:
          Amina is redelijk lang voor een vrouw met haar 1,71. Ze heeft een donker getinte, erg gave huid. Ze is niet het type dat van sieraden of iets dergelijks houdt, waardoor ze geen piercings of tatoeages heeft, geeneens oorbellen. Amina heeft een tengere bouw, met smalle heupen en kleine borsten. Ze is redelijk gespierd en sportte voorheen wel redelijk graag.
          Daarbij heeft Amina een nogal jongensachtige stijl. Ze heeft nooit van make-up gehouden en heeft er dan ook een hekel aan om zichzelf op te tutten. Vroeger vonden ze het nogal raar dat ze nooit meisjesachtige kleding aanhad, waardoor ze eigenlijk wel blij is dat het nu gewoon niet praktisch is. Haar favoriete kledingstuk is dan ook een boyfriend jeans, die ze het liefst draagt met all-stars of stevige laarzen.
          Amina heeft donkerbruin kroeshaar, maar scheert dat al een aantal jaar eraf. Zeker nu is dat erg handig. Haar amandelvormige ogen hebben dezelfde donkere kleur als haar haren, wat donkerder is dan haar huid. Ze heeft van zichzelf lange wimpers en volle lippen. Haar neus is plat en een beetje breed, maar zeker niet groot. Ze heeft een rij rechte, witte tanden.
    Innerlijk:
          Amina is nooit het typische meisje geweest. In veel dingen is ze meer jongensachtig dan meisjesachtig, zeker haar denkwijze. Ze houdt absoluut niet van drama en gedoe en ontwijkt dat meestal dan ook. Ze doet niet moeilijk over de meeste dingen, maar heeft er wel moeite mee om haar gevoelens te tonen. Het maakt haar echter niet uit of ze nou vrienden met meisjes of jongen is, zolang ze maar met hen op kan schieten. Ze lacht graag, maar kan ook goed serieus zijn.
          Ondanks haar voorliefde voor technologie en computers, is ze toch wel erg sociaal. Ze gaat graag met mensen om en sprak vroeger vaak genoeg af met vrienden. Ze is dan ook een makkelijk persoon om mee om te gaan. Ze kan erg charmant zijn en flirt ook gemakkelijk. Ook voor friends with benefits draait ze haar hand niet om, omdat ze vind dat ze zelf wel een sensuele vrouw met behoeftes is, maar eerder nooit echt tijd en zin had in een echte relatie. Nu weet ze niet zo goed hoe ze daar tegenaan moet kijken, met de huidige situatie.
          Zo af en toe heeft Amina haar filosofische momenten, waarop ze nadenkt over het leven en over zichzelf. Deze hebben vaak echter een depressief randje, hoewel ze anders vooral optimistisch is. Hierdoor raakt ze vaak van streek, vooral omdat ze geen antwoorden kan vinden op bepaalde vragen. De apocalyps heeft dit nog verergert. Op zulke momenten voelt ze zich eenzaam en is ze erg blij met gezelschap.
    Geschiedenis:
          Deze jongedame is geboren in een rijk middenklasse gezin. Haar ouders zijn nooit gescheiden en ze heeft nog een jonger zusje. Al vanaf jongs af aan was Amina erg geïnteresseerd in technologie, met name computers. Omdat haar ouders toch wel redelijk genoeg geld hadden, kon ze alle ontwikkelingen op dat gebied goed volgen. Al vroeg had ze een eigen computer waar ze constant mee bezig was. Al snel sprak Amina bijna alleen nog maar in codes en was ze constant bezig met van alles te programmeren.
          Op de middelbare school volgde Amina speciale programma's en ze kreeg een beurs om haar talenten verder te ontwikkelen op de universiteit. Nadat ze afgestudeerd was, kreeg ze dan ook een goede baan bij een groot bedrijf in Atlanta aangeboden en was ze vooral bezig met haar carrière. Ze had wel een hoop vrienden, maar haar baan was belangrijker. Ze was dan ook erg succesvol en had er erg veel plezier in.
          Tijdens de uitbraak probeerde Amina uit Atlanta te komen, maar dat heeft wat tijd gekost. Onderweg is ze de nieuwe groep tegengekomen. Ze kon niemand bereiken die ze kende en heeft redelijk wat moeite om zich aan te passen in een wereld zonder mobiel bereik, internet en elektriciteit. Ze doet wel erg haar best. Afstand van haar mobiele apparatuur heeft ze echter nog niet gedaan.
    Extra's:
          Amina heeft een geheim talent, iets dat bijna niemand van haar weet. Ze heeft een mooie, zuivere stem als ze zingt.
          Verder is Amina openlijk biseksueel.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2015 - 19:49 ]


    Your make-up is terrible

    MT, ik ga erover nadenken.


    16 - 09 - '17

    Als er een man in de nieuwe groep vrijkomt, wil je me dat dan aub laten weten? Ik ben op vakantie op dit moment en heb pas tijd na de 28 ste juli om een personage aan te maken dus misschien is het dan beter dat ik wat later inspring mochten jullie dan al begonnen zijn :)


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?



    Naam • Kit Darling
    Leeftijd • 22, 20 Januari 1992.
    Groep • Nieuwe groep.
    Uiterlijk • Kit is met zijn 1,80 toch wel iets langer dan de gemiddelde persoon, en heeft een postuur wat perfect bij zijn lengte past. Zijn donkerblonde licht krullende haar zit meestal in de war, moeite om het in model te krijgen doet hij dan ook niet. Hij heeft en erg bleke huid, en in combinatie met de wallen onder zijn bruine ogen maakt dit dat hij er uit ziet alsof hij al een aantal jaar slapeloze nachten heeft. Toch ziet dit er bij hem niet storend uit, het geeft hem een bepaald soort charme. Hij mag er dan wel wat aan de slordige kant uit zien, dat betekent niet dat hij zichzelf niet verzorgd. Verder draagt hij simpele kleding wat bestaat uit een simpel shirt, een broek, en gympen.
    Innerlijk • Kit heeft een nogal aparte manier van met mensen om gaan. Hij is nogal sociaal onstabiel. Hij weet zijn gevoelens geen goed plekje te geven, en de verschijnselen van ADHD maken dit enkel erger. Hij is altijd al erg op zichzelf geweest, en is er dan ook van overtuigd dat hij niemand nodig heeft. Toch weet ook hij dat dit niet waar is. Stiekem verlangd hij naar iemand waarbij hij voor de verandering echt zichzelf kan zijn, iemand waarbij hij niet hoeft te presteren om leuk gevonden te worden. Iemand die hem begrijpt. Ondanks al deze onzekerheden kan hij wel goed met mensen om gaan als hij wilt, hij heeft alleen het probleem dat zijn hoofd over uren maakt met al zijn gedachten. Hij mag dan wel op zichzelf zijn, maar hij vind het zeker niet erg om omgeven te zijn door mensen, hij vindt het eerder fijner. Dan heeft hij mensen om hem van zijn gedachten af te lijden. Eigenlijk is dol op mensen helpen, en heeft zijn hart dan ook vast en zeker op de goede plek, hij is enkel wat erg onzeker en is bang om mensen te veel van hem te laten zien. Verder is hij erg moedig, en doet wat er gedaan moet worden. Een fan van geweld is hij eigenlijk niet zo zeer, maar als je hem goed kwaad maakt -maakt hij maar al te graag gebruik van zijn vuisten. Hij kaatst met zijn eerste impressie op mensen de meesten af, dit komt omdat hij mensen zo ver mogelijk bij zijn echte persoonlijkheid in de buurt wil laten komen. Die is namelijk erg onvoorspelbaar. De ene keer is hij aan de vrolijke kant, en de andere keer hoef je niet bij hem in de buurt te komen. Hoe hij zich voelt reflecteert hij op de personen waarmee hij omgaat, hierdoor lijkt het hem een beter idee dat zo min mogelijk mensen met hem om willen gaan. Toch faalt hij hier soms nog in, hij vind het ook wel fijn om gewoon met mensen te praten en om te gaan, en zo vergeet hij wel eens de mensen zo ver mogelijk bij hem uit de buurt te houden. Hij is gewoon veels te bang iemand pijn te doen en vooral bang om iemand echt te kwetsen.
    Geschiedenis • Kit is opgegroeid met enkel zijn vader. Hij heeft nooit echt contact met zijn moeder gehad, en heeft hier ook nooit behoefte aan gehad. Ondanks dat hij zijn moeder in zijn leven moest missen kwam hij niets te kort, zij vader gaf hem alle liefde die hij nodig had en hij was dan ook dol op zijn vader. Om zijn vader een beetje met zijn inkomen te helpen werkte Kit bij een garage in de buurt. Hij verdiende geen tonnen, maar slecht had hij het er zeker niet, en vond het werk ook leuk om te doen. Hij had een heerlijk rustig leventje, en had alles wat hij nodig had. Zijn vader kreeg kort na Kit zijn zeventiende verjaardag een vriendin, wie al snel bij hun introk. Kit had ook hier geen problemen mee, het was een schat van een mens en zijn vader was gelukkig. Later kwam ook de zoon van de vriendin van zijn vader bij hun wonen, welke bij Kit op zijn kamer moest slapen. Kit had hier in eerste instantie niet zoveel problemen mee, tot hij de jongen echt leerde kennen. De jongen had al snel door hoe onzeker Kit eigenlijk is, en maakte hier al snel misbruik van. Hij treiterde hem, en liet hem voor dingen op draaien. Kit durfde hier natuurlijk zijn mond niet over open te doen, bang dat hij zijn vader zijn relatie zou verpesten. Dit bleef zo, toch probeerde Kit zich er niet zo veel van aan te trekken, negen van de tien keer was hij toch in de garage te vinden. Toch heeft hij hierdoor een flinke deuk in zijn toch al zo dunne zelfvertrouwen op gelopen, en is nog steeds bang mensen te kwetsen en pijn te doen.
    Extra's • Toen de hel losbrak bevond hij zich ook in de garage, en loopt dus rond met een riem vol gereedschap welke handig zijn om zich te verdedigen, en een handgeweer, welke de garage had voor als er een inbraak gepleegd zou worden. Kit lijd aan ADHD waardoor hij erg onrustig is en gaat zich erg snel vervelen, waardoor hij graag elke seconde van de dag bezig is.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2015 - 17:44 ]


    How far is far

    RabidKiller schreef:
    Als er een man in de nieuwe groep vrijkomt, wil je me dat dan aub laten weten? Ik ben op vakantie op dit moment en heb pas tijd na de 28 ste juli om een personage aan te maken dus misschien is het dan beter dat ik wat later inspring mochten jullie dan al begonnen zijn :)


    Natuurlijk!


    Your make-up is terrible

    Ik hoop echt dat Daryl niet de enige van zijn groep gaat zijn. (cat)


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Ik hoop echt dat Daryl niet de enige van zijn groep gaat zijn. (cat)

    Ik wil er ook nog een van die groep in ieder geval, maar ik twijfel nog wie.
    Eigenlijk wilde ik eerst Michonne, maar die zit er natuurlijk niet bij.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    LeScorpion schreef:
    (...)
    Ik wil er ook nog een van die groep in ieder geval, maar ik twijfel nog wie.
    Eigenlijk wilde ik eerst Michonne, maar die zit er natuurlijk niet bij.


    Yeah, vanwege spoilers en zo. Ze is wel awesome, haha.


    Your make-up is terrible

    Zou je ook mij willen waarschuwen als je een man vrijkomt in de nieuwe groep? :)

    Furiosa schreef:
    (...)

    Yeah, vanwege spoilers en zo. Ze is wel awesome, haha.


    Ja, ik snap t ook wel.
    Zou ik Andrea kunnen reserveren?


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    OUTLANDERS schreef:
    Zou je ook mij willen waarschuwen als je een man vrijkomt in de nieuwe groep? :)


    Natuurlijk. ;3


    Your make-up is terrible





    Naam: Katie-Ann Dunham. Het liefst wil ze dat mensen haar Kat noemen. Katie-Ann vindt ze te kinderlijk.

    Leeftijd: 28

    Groep: Nieuw

    Uiterlijk: De eerste indruk die je van Kat krijgt is dat ze een erg jonge uitstraling heeft. Hierdoor wordt ze vaak jonger geschat dan ze daadwerkelijk is. Ze moet nog regelmatig haar legitimatie laten zien wanneer ze alcoholische dranken of sigaretten haalt. Dit laatste doet ze niet vaak, want ze probeert af te kicken. Als je wat beter kijkt zie je dat Kat's bruine ogen enorm opvallen ten opzichte van haar relatief witte huid. Haar gezicht heeft een ronde vorm waardoor mensen snel geneigd zijn te denken dat ze enorm schattig is. Ze heeft een tenger figuur wat in combinatie met haar jonge gezicht, haar jonge uitstraling compleet maakt. Haar haren hebben een bruine kleur waar ze erg trots op is. Ze zal dan ook nooit, maar dan ook echt nooit, haar haren verven.
    Ze gebruikt relatief weinig make-up. De meeste soorten foundation zijn te donker, want haar huid is ontzettend licht. Ook omdat ze weinig oneffenheden heeft, en zichzelf wel oké vindt, gebruikt ze weinig make-up. Enkel als ze van te voren weet dat ze nieuwe mensen zal ontmoeten - en ze dus goed voor de dag wil komen - gebruikt ze wat mascara en oogpotlood.
    Kat heeft moeite met kleding kopen vanwege haar tengere figuur. Ze past vaak perfect in maatje XS, maar daar is ze niet blij mee. Graag zou ze wat meer vrouwelijke vormen willen en een iets voller figuur willen. In dit opzicht accepteert ze zichzelf nog niet ontzettend goed. Ondanks dat ze niet lang is, en je zou denken dat ze dan hoge hakken zou willen dragen, doet ze dat niet. Ze voelt zich het meest prettig in sneakers. Qua kleding is ze wel anders dan de meeste mensen. Ze is een groot fan van jongens(achtige) kleding. Op de enige dag zal ze zich vrouwelijk kleden door bijvoorbeeld een jurkje met leuke hakjes eronder (ook al doet ze dat liever niet) en op de andere dag zal ze in een simpel vest lopen met een spijkerbroek en jongensachtige sneakers.

    Innerlijk: Kat is een jonge vrouw die door vele moeilijke situaties in haar leven is gevormd. Ze probeert ondanks alles optimistisch te denken, hoe moeilijk dit ook is. Dit gaat met ups en downs. Kat heeft het regelmatig moeilijk met optimistisch denken en heeft vaak de neiging om terug te vallen in oude, vertrouwde en pessimistische denkwijzen. Kat is redelijk rebels. Ze heeft een hekel aan doen wat de grote menigte doet. Graag wil ze dingen doen of hebben die andere mensen niet hebben. Ze wil geen 'schaap' worden zoals de 'mainstream' mensen. Ze heeft een aparte vorm van humor, lichtelijk sadistisch, maar die komt pas naar boven als mensen haar goed kennen. Kat kijkt letterlijk 'de kat uit de boom' zoals dat genoemd wordt, als het aankomt op contact met mensen. Vertrouwen vindt ze moeilijk en eng. Kat is echter wel, als ze mensen vertrouwd, een goed luisterend oor en een goede vriendin. Ze gaat voor vrienden door het vuur en probeert, ondanks dat ze het eng vindt, toch contact te krijgen mensen. Haar grootste angst is namelijk om alleen achter te blijven in een wereld vol met walkers.

    Geschiedenis: Kat heeft geen stabiele jeugd gehad. Het begon toen ze geboren werd. Haar moeder overleed in het kraambed en Kat overleefde het maar net. Haar vader moest toen alle zorg op zich nemen. Dat ging goed tot hij geldproblemen kreeg. Uit noodzaak, maar ook door het gemis van een minnaar, trouwde hij met een andere vrouw. Deze vrouw had een hekel aan Kat en liet dat erg blijken. Ze pestte Kat waar haar vader niet bij was en manipuleerde haar vader. Kat werd toen ze de leeftijd van tien jaar had bereikt, getest. Ze bleek autisme te hebben, Pddnos om precies te zijn. Enkele jaren later begon ze opmerkelijk veel somberheid te vertonen; ze was depressief. In het dieptepunt van haar depressie deed ze een zelfmoordpoging, maar die mislukte. Toen werd ze in een gesloten inrichting geplaatst voor ongeveer vijf jaar. Na die vijf jaar, leek het alsof ze een transformatie had ondergaan en ze mocht op zichzelf gaan wonen; Kat had toen de leeftijd van twintig jaar bereikt en weigerde terug te gaan naar huis. Kat kreeg begeleiding terwijl ze op zichzelf woonde.
    Ze had ook een vriend, voor een zeer korte tijd. Op hun eerste jubileum, toen ze een maand samen waren, vertoonde hij vreemd gedrag. Nog voor ze het wist stond er iemand naast haar met een pistool en werd haar vriend ter plekke neergeschoten. Ze moest zo snel mogelijk weg bij hem en ze heeft dit nooit goed kunnen verwerken. Hierdoor heeft ze wantrouwen en angst ontwikkeld.

    Extra's: Kat heeft een vechtsport beoefend, maar niet lang genoeg om alles goed onder de knie te hebben. Met pistolen en dergelijke kan ze ook niet goed over weg. Ze heeft echter langere tijd darten beoefend en breidde dit uiteindelijk uit naar messen werpen. Hier is ze best handig in.

    Mogelijk breid ik dit alles nog uit.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2015 - 22:51 ]


    26 - 02 - '16

    Wat is een redelijke leeftijd? (Ze is 35 in real life) Maar ja, ik zie haar zelf niet als een 35jarige.


    26 - 02 - '16