• When hope fades...

    Twee maanden geleden brak er een epidemie uit in Amerika. Maar in tegenstelling tot eerder was dit geen buikgriep. Koortsaanvallen, hevige pijnen en interne bloedingen die uiteindelijk leden tot de dood. Tenminste, dat dacht men. De werkelijkheid was erger dan de dood. De Amerikaanse overheid probeerde het in de doofpot te stoppen, maar al gauw was een groot deel van de bevolking besmet. Het virus reisde de hele wereld over en infecteerde bijna de hele wereldpopulatie. Nu een maand geleden werd Amerika officieel verloren verklaard. Enkel een paar gelukkigen hebben weten te ontsnappen naar de bossen, waar men zich veilig waant. Maar schijn bedriegt...
    Het verhaal speelt zich af in twee groepen die elkaar per ongeluk ontmoeten. Dit is de eerste keer voor beiden dat ze een andere grote groep tegen komen, maar er word unaniem besloten dat hun wegen scheiden. Die nacht word een van de groepen aangevallen door Walkers, de overlevenden vluchtten moed der wanhoop achter de andere groep aan. Ze sluiten zich bij elkaar aan, al is niet iedereen daar blij mee.


    Rollen
    Oorspronkelijke groep
    Kinderen
    -
    -

    Mannen
    - Daryl Dixon | 42 | Furiosa 1,1
    -

    Vrouwen
    - Andrea Harrison | 36 | LeScorpion 1,4
    -

    Nieuwe groep
    Kind VOL
    - Laura Morgan | 16 | LeScorpion 1,3

    Mannen
    - Kit Darling | 22 | Kroeger 1,2
    - Graham Wright | 38 | Patriots 1,6
    - Caleb Cheshire | 29 | IJsvogel 1,3
    - Brian Keeley | 25 | RabidKiller 1,7
    - Ian Collins | 27 | Valkyries 1,6

    Vrouwen
    - Casey Aiko Medely | 40 | Jorah 1,5
    - Amina Wilkinson | 28 | Furiosa 1,2
    - Katie-Ann Dunham | 28 | Resilience 1,2
    - Reagan Varela | 36 | Patriots 1,6
    - Alyx Laurel Davis | 37 | Aquari 1,6


    Invullijstje
    Naam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Extra's:
    Regels
    - Geen sneltrein, er zitten minstens twee posts tussen
    de jouwe in.
    - OCC's tussen een { } of een [ ].
    - Bestuur geen 'geclaimde' personage zonder toestemming
    van de eigenaar.
    - Houd de personages uit de TWD serie zoals ze zijn, ga
    geen complete persoonlijkheidsverandering maken. Veranderen
    met de tijd mee mag wel.
    - Schelden is toegestaan, mits
    - Maximaal 2 personages, geef anderen ook de kans.
    - Minimaal 150 woorden, geen posts van twee zinnen.
    - Wees nice tegen elkaar.
    - 16+ is toegestaan, maar geef een waarschuwing.
    - Alleen Jorah en Furiosa openen de topics.
    - Er zijn een beperkt aantal kinderen toegestaan, Carl en Sophia
    in de oorspronkelijke en 1 in de nieuwe groep, de rest is 18+.
    - GEEN SPOILERS, we er is nog niemand dood of een nieuw iemand
    bij. We houden de originele groep uit de eerste episode aan. Zie hieronder:
    Rick
    Shane
    Lori
    Carl
    Andrea
    Dale
    Glenn
    Daryl
    Merle
    Amy
    Theodore (ofwel T-Dog)
    Carol
    Sophia

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 20:54 ]


    Your make-up is terrible

    Resilience schreef:
    Wat is een redelijke leeftijd? (Ze is 35 in real life) Maar ja, ik zie haar zelf niet als een 35jarige.


    Ze is zo cute. ;3 Ik denk toch iets van 27-32.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    Ze is zo cute. ;3 Ik denk toch iets van 27-32.


    Dan ga ik daar ongeveer tussenin zitten, denk ik dan. 28 it is c;


    26 - 02 - '16

    Ik ga nu haar karakter verzinnen. Een verleden en uiterlijk heb ik, maar ja, het karakter omschrijven vind ik altijd pittig moeilijk ;o


    26 - 02 - '16







    Naam: Laura Morgan
    Leeftijd: 16 (28/10/1998) - I know, mijn faceclaim is een paar jaar ouder. Maar ik vond het echt de goede bijpassende faceclaim. -
    Groep: Nieuwe groep
    Uiterlijk: Lichtblond geverfd haar, bruine ogen.
    Ze draagt stoere kleding, vaak broeken met gaten en skateschoenen.
    Innerlijk: Laura is een ingewikkeld persoon dat zichzelf niet altijd begrijpt. Ze schrijft vaak om haar gedachten op orde te krijgen. Alsof ze het papier nodig heeft voor haar gedachten, omdat ze ze niet allemaal in haar hoofd kwijt kan. Als er iets is, laat ze dat absoluut niet merken. Alleen iemand die echt de moeite neemt om haar te kennen, kan volgens haar weten wat er aan de hand is. Ze heeft het liefst dat dit helemaal niemand is omdat ze niet gezien wil worden als iemand waarvoor gezorgd moet worden. Daarom vind ze het ook vervelend om veruit de jongste in de groep te zijn. Ze probeert zich ouder voor te doen, maar heeft niet het gevoel dat dat lukt.
    Laura kan heel erg fel zijn als haar iets niet aanstaat. Ze weet dat ze mensen zo soms afschrikt, maar ze kan er niets aan doen. Ze vind het absoluut niet leuk om als een stuk chagrijn gezien te worden, maar ze wil haar fouten nooit toegeven. Dat ziet ze als een zwakte. Ze wil absoluut nooit zwakte tonen. Mensen moeten tegen haar opkijken, niet op haar neerkijken, vindt ze.
    Ze heeft er een hekel aan oppervlakkige gesprekken, oppervlakkige mensen en mensen die een slachtofferrol aannemen.
    Ze houdt van filosofie, diepgaande gesprekken en mensen die zichzelf zijn en lol maken.
    Geschiedenis: Laura’s ouders waren degelijke mensen. Haar oudere broer Ben was bevriend met mensen in het criminele circuit. Vanwege de problemen die hij thuis veroorzaakte, heeft Laura zich altijd rustig gehouden. Ze schrijft graag om haar gevoelens te uiten. Daarnaast uit ze zich door haar eigen stijl aan te passen.
    Ze laat het niet merken, maar ze is heel onzeker. Op haar zestiende vindt ze dat ze nog niet veel meegemaakt heeft of veel durft. Haar vrienden werden vaak boven haar verkozen door mensen en dat maakte haar onzeker. Daarom is ze zich gaan afzonderen en was ze voor de uitbraak al een solitair leven gewend.
    Toen het virus uitbrak was Laura een paar dagen bij haar vriendin Grace. Grace werd gebeten en Laura heeft haar toen gedood. Hier heeft ze nog steeds spijt van. Daarna heeft ze haar familie nooit meer gezien. Het enige wat ze van thuis mee had zijn een paar kleren en haar skateboard. Hoewel ze er vanwege het gevaar niet even op uit kan om te skateboarden als ze alleen wil zijn, houdt ze het board toch altijd vlakbij zich. Ze verlangt terug naar de tijden dat ze ’s avonds uren alleen door de stad reed omdat ze thuis weg wilde.
    Extra's: Hoewel overleven het eerste is wat ze nu moet willen, twijfelt ze hier af en toe aan. Ze twijfelt aan alles. Ze is niet bang om buiten de groep te vallen, maar wel bang dat er niemand is die echt vrienden met haar is. Volgens Laura was Grace de enige die Laura de belangrijkste persoon vond die ze kende.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    ^ oeh, she's nice c:


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Naam: Caleb Cheshire
    Leeftijd: 29, verjaart op 18 februari.
    Groep: De nieuwe groep.
    Uiterlijk: (FC: Harry Lloyd) Caleb is met zijn 1,83 een redelijk lange man. Heel gespierd is hij niet, eerder ‘slungelig’. Al sport hij wekenlang, sterker word hij er niet op. Iets waar hij zich al zijn leven lang aan irriteert. Dit compenseert hij weer met een vriendelijk gezicht. Hij heeft grote heldergroene ogen, een blanke huid en donkerbruin haar dat hij naar achter schuift. Caleb heeft een bijna onzichtbaar stoppelbaardje, waarbij vooral de snor het best te zien is.
    Zijn kleding is netjes, maar bestaat uit weinig bijzonders. Hij heeft er nooit veel om gegeven en is meestal te zien in simpele jeans, een blouse of shirt en sneakers.
    Wat ook heel opvallend is aan Caleb is zijn manier van spreken. Zijn Engelse accent maakt meteen duidelijk dat hij niet in Amerika is geboren.
    Innerlijk: Caleb is een rustige jongeman wiens hart op de goede plek zit. Hij bezit een gezonde portie verantwoordelijkheidsgevoel en heeft het beste met iedereen voor. Hij is christelijk opgevoed en dit is te blijken aan zijn doen en laten. Je zal Caleb nooit horen vloeken en ook schelden doet hij weinig.
    Hij is absoluut niet gewelddadig. Zelfs sinds de Walkers zijn gekomen heeft hij nog problemen met het overtreden van de wet. Het liefst vermoord hij helemaal geen Walkers. Dit is niet uit angst, maar puur omdat het ‘niet goed voelt.’ Desondanks zal hij zichzelf en anderen beschermen als het er op aankomt.
    Hij is alles behalve een vechtersbaas. Als er problemen zijn wilt hij ze uitpraten, in plaats van dat hij er met zijn vuisten op los slaat. Het is moeilijk om hem boos te krijgen en zijn kalme manier van doen straalt dit ook uit. Wanneer dit echter wel gebeurt krijgt Caleb een waas voor zijn ogen en maakt zijn beheerstheid plaats voor een tornado van razernij.
    Caleb moet het niet hebben van zijn kracht en gebruikt vooral zijn gezonde verstand, scherpzinnigheid en intelligentie in moeilijke situaties. Nieuwsgierigheid is hem dan ook niet onbekend. Hierdoor willen vreemdelingen hem nog wel eens zien als een wijsneus. Wat misschien ook wel een beetje zo is. Hij zit er zeker niet mee om mensen op hun punt te zetten als ze ongelijk hebben. Zijn humor is dan ook voornamelijk cynisch, iets dat niet door iedereen gewaardeerd word.
    Caleb is voorzichtig en kan enigszins achterdochtig zijn in bepaalde situaties. Ook is hij koppig, je zal hem niet snel overhalen als hij al van het tegenovergestelde overtuigd is.
    Caleb neemt altijd verantwoordelijkheid voor zijn acties, of ze nou goed zijn of niet. Hierin kan hij een beetje perfectionistisch zijn. Maar dit maakt hem ook betrouwbaar.
    Omdat Caleb anderen graag helpt, zadelt hij zich vaak op met meer problemen dan hij kan handelen. Als hij eenmaal om je geeft gaat hij voor je door het vuur (of door de Walkers in dit geval).
    Geschiedenis: Caleb is geboren in Engeland, in het kustplaatsje Dover. Hij groeide op in een christelijk gezin waar hij niets tekort kwam. Hij hield van zijn ouders en zijn ouders hielden van hem. Maar dat geluk duurde niet lang. Zijn vader was militair en overleed tijdens een missie. Zijn moeder ontwikkelde een angststoornis en kon met moeite haar gezin onderhouden. Caleb was toen nog maar zeven jaar oud. Hierdoor werd het al vroeg zijn plicht om zijn moeder te helpen met het huishouden en zijn boertje en zusje. Dit is ook de reden dat Caleb vaak te laat op school kwam en het mikpunt werd van pesterijen.
    Tot zijn grote opluchting ging het allemaal beter toen hij naar de middelbare school ging waar hij al snel ontdekte dat hij geschiedenisleraar wilde worden. Hij maakte zijn studie af, haalde zijn diploma’s en reisde op zijn 23ste naar Amerika om daar leraar te worden. Hier begon een beter leven.
    Hier ontstond ook een nieuwe passie; schrijven. Caleb schreef drie jeugdboeken en was bezig aan zijn vierde toen alles drastisch veranderde.
    Hij gaf les toen de Walkers de school binnendrongen. Hij kon maar een paar kinderen redden en voelt zich tot op de dag van vandaag nog steeds schuldig dat hij niet iedereen helpen kon.
    Extra's: Caleb draagt een handpistool bij zich, maar gebruikt dit alleen als het echt niet anders kan.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2015 - 21:10 ]


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Ik ben niet zo goed in het bespelen van al bestaande karakters dus zou je misschien een berichtje kunnen sturen als er een man of vrouw (of beide) vrij is in de nieuwe groep? Het lijkt me namelijk wel een super leuke RPG


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Astrophe schreef:
    Ik ben niet zo goed in het bespelen van al bestaande karakters dus zou je misschien een berichtje kunnen sturen als er een man of vrouw (of beide) vrij is in de nieuwe groep? Het lijkt me namelijk wel een super leuke RPG


    Geen probleem! Bij elk bestaand personage die erbij komt, komt er eentje in de nieuwe groep vrij.


    Your make-up is terrible

    Mag ik Amy?

    Ryan Andrew Griffin

    Name
    Ryan ~ Koning
    Andrew ~ Dapper
    Griffin ~ Mythisch wezen


    Age
    Ryan is op het moment 19 jaar jong. Hij is geboren op 26 September, wat hem het sterrenbeeld Weegschaal geeft.

    Group
    Ryan behoort tot de nieuwe groep

    Appearance [FC: Dylan O'Brien]
    komt.

    Personality
    komt.

    History
    komt.

    Extras
    komt.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2015 - 20:34 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    AMY HARRISON



    Naam: Amy Harrison
    Leeftijd: 24.
    Groep: Officiele.
    Uiterlijk: fc=
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Extra's:

    [ bericht aangepast op 20 juli 2015 - 21:53 ]

    Amy heet Harrison van haar achternaam. ;3


    Your make-up is terrible

    Als er een vrouwelijke rol vrij komt in de nieuwe groep, zou je me dan willen waarschuwen? ;3
    Ik ben er namelijk best slecht in om bestaande personages te spelen ^^


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Leeft dit topic eigenlijk nog?


    How far is far

    Kroeger schreef:
    Leeft dit topic eigenlijk nog?

    Haha, dat begon ik me ook af te vragen, maar misschien hebben sommige mensen gewoon wat meer tijd nodig ;3


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •