• titel:Then he says te amo, then he put his hand around my waist
    Leanne Judithja van Marwijk is de jongste dochter van Bert van Marwijk. Ze is brutaal en heeft een hekel aan voetbal. Als haar vader haar mee neemt om haar wat te leren over voetbal heeft ze totaal geen interesse in voetbal tot ze een voetballer ziet lopen die haar totaal afleid.

    wie wil er een rol en wie wil meeschrijven met mij?

    rollen :
    - MeeschrijverArgentinia
    -ouder zus minimaal 23
    -moeder
    -ouder broer minimaal 25
    -beste vriendin LeanneCaptivity
    -voetbal vrouwen 10X (behalve Fernando Torres)
    SOUNDTRACK-Ricardo Kaka,VivaEspana-Vriendin van Rafael van der Vaart,Newyorker-Vincent Company

    rol;
    naam;
    leeftijd+geboorte datum;
    Karakter;
    innerlijk;uiterlijk+foto;
    likes;
    dislikes;
    relatie met leanne;


    meeschrijver
    Storie met de meeste abos:
    hoe vaak ben je online;
    België/Nederland;
    leeftijd;

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 15:48 ]

    klinkt leuk!

    Rol:Beste vriendin Leanne + Vriendin Fernando van der vaart
    naam; Ilse "Lily-Rose" Dubaï
    leeftijd+geboorte datum; 14 oktober, 1990
    Karakter; Ilse is een spontane, grappige meid die wel klaar staat voor een 'grapje' ze komt altijd voor haar vrienden op en staat dus altijd voor ze klaar. nieuwsgierig is ze zeker, dus houdt geen geheimen voor haar achter!
    innerlijk;uiterlijk+foto; ilse heeft blond haar, groene ogen en een slank postuur.
    likes; lolly's, party's, boys,
    dislikes; insecten, nerds, irritante mensen.
    relatie met leanne; Beste vriendin!

    [ bericht aangepast op 7 juli 2010 - 20:06 ]

    Captivity schreef:
    naam; Ilse "Lily-Rose" Dubaï
    leeftijd+geboorte datum; ( leeftijd leanne?)
    Karakter; Ilse is een spontane, grappige meid die wel klaar staat voor een 'grapje' ze komt altijd voor haar vrienden op en staat dus altijd voor ze klaar. nieuwsgierig is ze zeker, dus houdt geen geheimen voor haar achter!
    innerlijk;uiterlijk+foto; [/url=http://stupidcelebrities.net/wp-content/32811120-hayden_panettiere.jpg]ilse[/url]heeft blond haar, groene ogen en een slank postuur.
    likes; lolly's, party's, boys,
    dislikes; insecten, nerds, irritante mensen.
    relatie met leanne; Beste vriendin!

    wat is de leeftijd van leanne? dan pas ik mijn personage er op aan :)

    20 jaar. gefeliciteerd met de rol en als je nog iemand weet die samen wil schrijven dan graag. *jij maybe?*

    [ bericht aangepast op 7 juli 2010 - 20:01 ]

    GossipSas schreef:
    (...)
    20 jaar. gefeliciteerd met de rol en als je nog iemand weet die samen wil schrijven dan graag.


    owkee, ja sorry ik zou graag mee willen schrijven, maar ik heb het zo druk met stage enzo en dan heb je ook niets aan mij :*(

    *huilt* nee hoor geeft niet ,maar ik vind het jammer dat niemand reageert

    rol; vriendin Ricardo Kaka
    naam; Mary-joël Ronaldez
    leeftijd+geboorte datum; 21-06-'86, ze is zesentwintig
    Karakter; MJ. is het type feestbeest, ze gaat graag los en is een zekere wilde. ze is zelfverzekerd en laat zich niet gauw iets wijs maken. MJ. is van haar zelf af buitengewoon slim, maar dat laat ze expres nooit merken. vroeger is ze namelijk vaak gepest voor nerd, en daarom laat ze nou zien dat ze ook andere kanten heeft. veel mensen willen vaak met MJ. bevriend zijn, omdat ze zo ontzettend leuk en vrolijk is. MJ. maakt graag de gezelligheid en heeft vaak lol om alles en niets. MJ. heeft wel momenten waarop ze verschrikkelijk hatelijk kan zijn, en het liefset niemand in haar buurt komt.
    innerlijk;uiterlijk+foto; MJ. heeft blond gekruld haar, wat ze meestal wild heeft zitten. vaak draagt ze haar haarbandjes, linten, doeken of hippie bandjes in. rond haar ogen heeft ze vaak opvallende make-up, omdat ze er graag apart uit ziet. haar kleding is ook erg apart, en vaak met opvallende printen erop.
    likes; haar vriend, trouwerijen, verliefde mensen te zien, de film; shutter island
    dislikes; Cristiano Ronaldo -vind hem een arrogante kwal-
    relatie met leanne; ze kent Leanne nog niet, maar zodra ze haar kent mag ze haar eigenlijk wel. niet dat ze meteen obsessed door haar wordt, maar ze lijkt haar een lieverd

    [ bericht aangepast op 7 juli 2010 - 20:22 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    GossipSas schreef:
    *huilt* nee hoor geeft niet ,maar ik vind het jammer dat niemand reageert


    oh dat komt wel denk ik :)

    Rol; Vriendin van Rafael van der Vaart
    Naam; Kim Johansson
    Leeftijd+geboorte datum; 4 juni 1989
    Karakter; Vriendelijk, lief, optimistisch, grappig, niet al te slim, rustig, positieve instelling, behulpzaam, overbezorgd over haar vrienden familie, geconcentreerd, creatief, zorgzaam.
    Innerlijk; Vriendelijk, lief, optimistisch, grappig, niet al te slim, rustig, positieve instelling, behulpzaam, overbezorgd over haar vrienden familie, geconcentreerd, creatief, zorgzaam.
    Uiterlijk+foto; Kim is een mooie meid van zo'n 21 jaar oud. Ze is geboren in Amsterdam, Nederland. Kim heeft lange blonde haren en lichtgrijze ogen. Kim's hele familie is Nederlands maar ze heeft wel een Spaanse oma. Kim heeft lange soepele benen, dunne vingers en vuurrode lippen. Kim heeft een klein lichaam en een slank tot mager postuur.
    Likes; Mode, vrienden, familie, jongens, honden, milkshakes, aardbeien, dansen, zingen.
    Dislikes; Insecten, zweet, sport, mensen die zeuren.
    relatie met leanne; Kim kan er goed met Leanne overweg gaan.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ik raak de weg al kwijt bij de titel ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    rol; voetbal vrouw van Vincent Company
    naam; Dora June Woods
    leeftijd+geboorte datum; 23, 1987
    Karakter; vriendelijk, goed gevoel voor humor, kan snel kwaad worden
    innerlijk;uiterlijk+foto; klik (:
    likes; boeken lezen, voetbal kijken+ uitgaan
    dislikes; jongens die zichzelf alles vinden+ goedkope, slechte cocktails
    relatie met leanne; zaten vroeger met elkaar in dezelfde klas (of school, ofz), maar zijn nog altijd goeie vriendinnen.
    (:

    [ bericht aangepast op 7 juli 2010 - 20:10 ]

    Dit idee lijkt me wel leuk? hahaha.

    Storie met de meeste abos: 110610 - 110710 - 228 abo's
    hoe vaak ben je online; elke dag.
    België/Nederland; Nederland.
    leeftijd; 15.
    (krul)(krul)


    Smiling but close to tears.

    Tinfoil schreef:
    Ik raak de weg al kwijt bij de titel ='D

    Ik ook. Misschien moet je een iets kortere titel verzinnen?


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    -

    [ bericht aangepast op 7 juli 2010 - 20:35 ]

    Die titel is... erg lang.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    klopt. word korter