• When hope fades...

    Twee maanden geleden brak er een epidemie uit in Amerika. Maar in tegenstelling tot eerder was dit geen buikgriep. Koortsaanvallen, hevige pijnen en interne bloedingen die uiteindelijk leden tot de dood. Tenminste, dat dacht men. De werkelijkheid was erger dan de dood. De Amerikaanse overheid probeerde het in de doofpot te stoppen, maar al gauw was een groot deel van de bevolking besmet. Het virus reisde de hele wereld over en infecteerde bijna de hele wereldpopulatie. Nu een maand geleden werd Amerika officieel verloren verklaard. Enkel een paar gelukkigen hebben weten te ontsnappen naar de bossen, waar men zich veilig waant. Maar schijn bedriegt...
    Het verhaal speelt zich af in twee groepen die elkaar per ongeluk ontmoeten. Dit is de eerste keer voor beiden dat ze een andere grote groep tegen komen, maar er word unaniem besloten dat hun wegen scheiden. Die nacht word een van de groepen aangevallen door Walkers, de overlevenden vluchtten moed der wanhoop achter de andere groep aan. Ze sluiten zich bij elkaar aan, al is niet iedereen daar blij mee.


    Rollen
    Oorspronkelijke groep
    Kinderen
    -
    -

    Mannen
    - Daryl Dixon | 42 | Furiosa 1,1
    -

    Vrouwen
    - Andrea Harrison | 36 | LeScorpion 1,4
    -

    Nieuwe groep
    Kind VOL
    - Laura Morgan | 16 | LeScorpion 1,3

    Mannen
    - Kit Darling | 22 | Kroeger 1,2
    - Graham Wright | 38 | Patriots 1,6
    - Caleb Cheshire | 29 | IJsvogel 1,3
    - Brian Keeley | 25 | RabidKiller 1,7
    - Ian Collins | 27 | Valkyries 1,6

    Vrouwen
    - Casey Aiko Medely | 40 | Jorah 1,5
    - Amina Wilkinson | 28 | Furiosa 1,2
    - Katie-Ann Dunham | 28 | Resilience 1,2
    - Reagan Varela | 36 | Patriots 1,6
    - Alyx Laurel Davis | 37 | Aquari 1,6


    Invullijstje
    Naam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Extra's:
    Regels
    - Geen sneltrein, er zitten minstens twee posts tussen
    de jouwe in.
    - OCC's tussen een { } of een [ ].
    - Bestuur geen 'geclaimde' personage zonder toestemming
    van de eigenaar.
    - Houd de personages uit de TWD serie zoals ze zijn, ga
    geen complete persoonlijkheidsverandering maken. Veranderen
    met de tijd mee mag wel.
    - Schelden is toegestaan, mits
    - Maximaal 2 personages, geef anderen ook de kans.
    - Minimaal 150 woorden, geen posts van twee zinnen.
    - Wees nice tegen elkaar.
    - 16+ is toegestaan, maar geef een waarschuwing.
    - Alleen Jorah en Furiosa openen de topics.
    - Er zijn een beperkt aantal kinderen toegestaan, Carl en Sophia
    in de oorspronkelijke en 1 in de nieuwe groep, de rest is 18+.
    - GEEN SPOILERS, we er is nog niemand dood of een nieuw iemand
    bij. We houden de originele groep uit de eerste episode aan. Zie hieronder:
    Rick
    Shane
    Lori
    Carl
    Andrea
    Dale
    Glenn
    Daryl
    Merle
    Amy
    Theodore (ofwel T-Dog)
    Carol
    Sophia

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 20:54 ]


    Your make-up is terrible

    Ik moet Andrea's exacte leeftijd nog even achterhalen xD


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    LeScorpion schreef:
    Ik moet Andrea's exacte leeftijd nog even achterhalen xD

    36! Tenminste, volgens de The walking dead wiki.


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    IJsvogel schreef:
    (...)
    Haha, dat begon ik me ook af te vragen, maar misschien hebben sommige mensen gewoon wat meer tijd nodig ;3

    Dat zou inderdaad kunnen, maar RPG topics lopen de laatste tijd nogal gauw dood, en daar ben ik dus al snel bang voor haha
    Ik vindt dit namelijk een erg leuk idee, en het zou zonde zijn als het al zo snel dood zou lopen


    How far is far

    IJsvogel schreef:
    (...)
    36! Tenminste, volgens de The walking dead wiki.
    Thankyouuu


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Jullie hebben nog drie dagen, tot woensdag, om je rol af te maken. Daarna zullen we het speeltopic openen.


    Your make-up is terrible

    Ik zorg ervoor dat ie dan af is. Ik ga btw donderdag op vakantie, maar heb daar gewoon internet.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Morgen heb ik nog wel even de tijd. Misschien dat ik vannacht, ik haal misschien de nacht wel door, de rol afmaak.


    26 - 02 - '16

    Hmm. Ik heb niet erg veel tijd deze dagen, maar ik kan vast wel ergens een plekje vrij maken. Mocht het niet lukken, dan zal ik mijn rol sowieso rond aankomende donderdag/vrijdag afmaken en spring ik dan wel in (als dat okay is natuurlijk).


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Hallo allemaal, Lieke - de andere topicbeheerder - hier! (: Ik zal aanstaande woensdag avond/donderdag het speeltopic openen. Helaas ben ik op vakantie op een plek waar vermoedelijk geen wifi is, dus ik weet niet of ik er altijd kan zijn voor jullie. Furiosa is ook helaas niet de hele tijd bereikbaar... We snappen als jullie dat vervelend vinden, maar ik ben er gisteren achter gekomen dat ik geen wifi zou hebben dus ik kon er weinig aan doen. Onze excuses!

    [ bericht aangepast op 20 juli 2015 - 18:30 ]



    Naam: Andrea Harrison

    Leeftijd: 36

    Groep: Oorspronkelijke groep

    Uiterlijk: Blond haar, blauwe ogen. Vaak heeft ze haar haar vast, maar steken er plukjes uit.

    Innerlijk: Andrea is vrij spontaan. Ze heeft een eigen mening, maar is niet echt bazig. Ze is beschermend over haar veel jongere zusje Amy. Andrea is de stoerdere en hardere van de twee. Daarom en vanwege het leeftijdsverschil ziet ze het als haar taak om Amy te beschermen.

    Geschiedenis: Voor de uitbraak waren Andrea en Amy op reis. Toen ze terug wilden gaan naar de plaats waar Amy woonde, kwamen ze terecht in de uitbraak. Dale heeft hen hier gered. Vanaf dat moment deelt Andrea een soort vader dochter band met Dale. Dit houdt ook in dat ze hem af en toe te bemoeizuchtig vindt. Ze geeft echter wel om hem.

    Extra's: Ze draagt altijd een pistool bij zich. Dit heeft ze van haar vader gekregen om haar en Amy te beschermen. Hoewel ze waarschijnlijk niet de beste schutter in de groep is, wil ze het absoluut niet afgeven.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2015 - 19:45 ]


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik lief de walking dead!
    Van zodra er een plaatsje vrij komt bij vrouwen van de nieuwe groep, zou ik die dan mogen, want ik faal echt in het rpg'en met bestaande personages uit films/series...

    [ bericht aangepast op 20 juli 2015 - 21:06 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Mijn rol, die zich op pagina twee bevindt, is trouwens zo goed als klaar. Als er nog dingen niet goed zijn, of beter kunnen, hoor ik 't graag ^^


    26 - 02 - '16

    Oh god, dit is best grappig. Er is een personage dat Kit heet en de bijnaam van mijn personage is Kat. Oeps.. :/
    Misschien moet ik dat maar even veranderen ;x


    26 - 02 - '16

    Resilience schreef:
    Oh god, dit is best grappig. Er is een personage dat Kit heet en de bijnaam van mijn personage is Kat. Oeps.. :/
    Misschien moet ik dat maar even veranderen ;x
    Ik heb hier echt te veel lol om. XD


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.