• When hope fades...

    Twee maanden geleden brak er een epidemie uit in Amerika. Maar in tegenstelling tot eerder was dit geen buikgriep. Koortsaanvallen, hevige pijnen en interne bloedingen die uiteindelijk leden tot de dood. Tenminste, dat dacht men. De werkelijkheid was erger dan de dood. De Amerikaanse overheid probeerde het in de doofpot te stoppen, maar al gauw was een groot deel van de bevolking besmet. Het virus reisde de hele wereld over en infecteerde bijna de hele wereldpopulatie. Nu een maand geleden werd Amerika officieel verloren verklaard. Enkel een paar gelukkigen hebben weten te ontsnappen naar de bossen, waar men zich veilig waant. Maar schijn bedriegt...
    Het verhaal speelt zich af in twee groepen die elkaar per ongeluk ontmoeten. Dit is de eerste keer voor beiden dat ze een andere grote groep tegen komen, maar er word unaniem besloten dat hun wegen scheiden. Die nacht word een van de groepen aangevallen door Walkers, de overlevenden vluchtten moed der wanhoop achter de andere groep aan. Ze sluiten zich bij elkaar aan, al is niet iedereen daar blij mee.


    Rollen
    Oorspronkelijke groep
    Kinderen
    -
    -

    Mannen
    - Daryl Dixon | 42 | Furiosa 1,1
    -

    Vrouwen
    - Andrea Harrison | 36 | LeScorpion 1,4
    -

    Nieuwe groep
    Kind VOL
    - Laura Morgan | 16 | LeScorpion 1,3

    Mannen
    - Kit Darling | 22 | Kroeger 1,2
    - Graham Wright | 38 | Patriots 1,6
    - Caleb Cheshire | 29 | IJsvogel 1,3
    - Brian Keeley | 25 | RabidKiller 1,7
    - Ian Collins | 27 | Valkyries 1,6

    Vrouwen
    - Casey Aiko Medely | 40 | Jorah 1,5
    - Amina Wilkinson | 28 | Furiosa 1,2
    - Katie-Ann Dunham | 28 | Resilience 1,2
    - Reagan Varela | 36 | Patriots 1,6
    - Alyx Laurel Davis | 37 | Aquari 1,6


    Invullijstje
    Naam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Extra's:
    Regels
    - Geen sneltrein, er zitten minstens twee posts tussen
    de jouwe in.
    - OCC's tussen een { } of een [ ].
    - Bestuur geen 'geclaimde' personage zonder toestemming
    van de eigenaar.
    - Houd de personages uit de TWD serie zoals ze zijn, ga
    geen complete persoonlijkheidsverandering maken. Veranderen
    met de tijd mee mag wel.
    - Schelden is toegestaan, mits
    - Maximaal 2 personages, geef anderen ook de kans.
    - Minimaal 150 woorden, geen posts van twee zinnen.
    - Wees nice tegen elkaar.
    - 16+ is toegestaan, maar geef een waarschuwing.
    - Alleen Jorah en Furiosa openen de topics.
    - Er zijn een beperkt aantal kinderen toegestaan, Carl en Sophia
    in de oorspronkelijke en 1 in de nieuwe groep, de rest is 18+.
    - GEEN SPOILERS, we er is nog niemand dood of een nieuw iemand
    bij. We houden de originele groep uit de eerste episode aan. Zie hieronder:
    Rick
    Shane
    Lori
    Carl
    Andrea
    Dale
    Glenn
    Daryl
    Merle
    Amy
    Theodore (ofwel T-Dog)
    Carol
    Sophia

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 20:54 ]


    Your make-up is terrible

    Patriots schreef:
    Morgen gaan we naar een nieuw huis waar de WiFi beter is (nu zit ik steeds illegaal op de WiFi van het eettentje aan de overkant van de straat). Maar ik heb een groot gedeelte van m'n rollen al in Word gemaakt! Dus ik denk dat ik precies op tijd ga zijn voor de opening!


    Whooh, nice! Illegaaltje, haha.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Ik ga het speeltopic maandag openen. De rollen die dan niet af zijn, hebben pech.


    Ik spring later dan wel bij :)


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?



    Reagan Varela


    Leeftijd
    36

    Groep
    Nieuw

    Persoonlijkheid
    Reagan is geen jongedame welke men zonder handschoenen aan kan grijpen — ze is wild en speels met een gigantische behoefte aan avontuur en het opzoeken van haar eigen en zelfs van andermans grenzen. Hierbij heeft Reagen absoluut niet het idee dat ze wordt tegen gehouden door haar leeftijd. Sterker nog — ze wil graag aan anderen bewijzen dat "oude" personen eveneens plezier kunnen hebben en kunnen genieten van het leven. Alhoewel Reagan altijd goede intenties zal hebben rondom haar kleine avonturen heeft ze de neiging om daarmee in de problemen te komen en zelfs de wet te overtreden. Hierdoor heeft ze al verschillende malen korte periodes in de cellen van verschillende politiebureaus moeten verblijven voor onder andere stelen, joyriden en openbaar dronkenschap.
          Hetgeen waar Reagan bang voor is— is vastigheid en daarmee zich daadwerkelijk "oud" voelen. Hierdoor zal ze er alles aan doen om dit te omzeilen en voorkomen. Hierbij gaat ze met alle personen in haar omgeving vriendschappen aan en heeft ze verschillende mannen waar ze regelmatig mee het bed in zal duiken voor een nacht vol plezier. Mocht iets haar uiteindelijk alsnog te serieus worden heeft ze in eerste instantie de neiging om zo hard mogelijk weg te rennen en nooit meer om te kijken.
    Reagan heeft een droge vorm van humor waarmee ze anderen vaak snel aan het lachen zal krijgen. Eveneens sarcasme is een gegeven wat men vaak bij haar terug zal vinden als schild jegens serieuze elementen. Reagan heeft het er over het algemeen ontzettend moeilijk mee oms serieus te zijn en daarom laat ze grote beslissingen vaak over aan anderen. Mocht er alsnog naar haar gekeken worden voor een beslissing zal ze zich ontzettend ongemakkelijk voelen en de mening van anderen peilen om vervolgens de meest algemene beslissing te maken zonder haar eigen mening daarin door te laten schemeren.


    Uiterlijk • FC — Jennifer Morrison
    Reagan heeft onschuldige uiterlijke kenmerken welke voornamelijk tot stond komen door haar lange blonde haren welke enige vorm van slag bevatten. Daarbij heeft ze grote bruine bambi—kijkers die vaak meer voor elkaar kunnen krijgen dan ze in de gaten heeft. Voor haar leeftijd heeft Reagan nog een vrij slank lichaam — enkel rondom haar middel zijn wat ouderdomstekenen te vinden. Haar gladde porseleinen huid — die snel zal verbranden in de zon — is hetgeen waar ze het meest trots op is.
          Rood is de lievelingskleur van Reagan — welke terug is te vinden in het rode lederen jack wat ze altijd zal dragen en de rode lippenstift welke haar volle lippen vorm geven.

    Geschiedenis
    Gedurende het starten van de uitbraak bevond Reagan zich — verrassend genoeg — in de cel van een politiebureau waar slechts één politieman aan het werk was: Graham Wright. Nadat de politieman in de gaten had gekregen wat er gaande was besloot hij binnen een halve seconde om Reagan met zich mee te nemen en zo ver te rijden als zijn auto hun kon dragen. Nadat de twee samen enkele dagen in de wildernis rond hebben gewandeld sloten ze zich aan bij de groep welke ze hun "thuis" noemen.
          Alhoewel Reagan inmiddels al is vergeten waarom Graham en zij al vanaf het begin bij elkaar zijn zal dat niet snel het geval zijn voor Graham en heeft hij nog steeds het gevoel haar in de gaten te moeten houden voor het moment dat de uitbraak voorbij is.

    Extra
    • Reagan heeft zowel op haar eenentwintigste als op haar negenentwintigste een abortus ondergaan aangezien ze nog niet klaar was voor het opvoeden van een kind.
    • Reagan is uitstekend in het openen van gesloten deuren (zowel van auto's als van gebouwen).
    • Reagan heeft een gigantische haat aan alles wat girly is — waaronder kleding (voornamelijk jurken) en allerlei kleine accessoires.




    Graham Wright



    Leeftijd
    38

    Groep
    Nieuw

    Persoonlijkheid
    Graham is zowel in zijn hart als in zijn nieren een ware politieman die voor de uitbraak werd gezien als een van de meest gerespecteerde personen binnen zijn woonplaats. Door middel van zijn beroep is Graham tegen alles wat door de wet wordt verboden en zelfs na de uitbraak heeft hij daar zicht op gehouden door zelfs zijn uniform te blijven dragen en anderen op hun gedrag te wijzen. Voor Graham is het voornamelijk de controle en de bekendheid een handvat waar hij zich aan vast kan houden in de chaos die is gecreëerd door de uitbraak.
          Hetgeen eveneens Graham's politie verleden weet te uiten is zijn behulpzaamheid jegens anderen. Vaak zal hij omschreven worden als een ware prins aangezien hij bereid is om alles uit de handen van anderen te nemen — wat op sommige momenten zelfs als irritant wordt ervaren aangezien hij wel eens kan vergeten om te vragen of het allemaal wel goed is wat hij doet.
    Graham is een terughoudende persoon en zal altijd de kalmte bewaren — ook al zou hij op sommige momenten wel uit zijn vel kunnen springen van woede. Hierdoor zijn— zijn antwoorden altijd diplomatiek en weet hij zijn emoties en gevoelens naar de achtergrond te duwen zodat hij ze eveneens niet zal hoeven ervaren en ze niet in de weg zullen zitten. Graham vindt het hierdoor moeilijk om zich tegenover anderen te uiten en open te stellen en zal dit daarom ook niet vaak doen.


    Uiterlijk • FC — Jamie Dornan
    Graham is een lange man met een gespierd lichaam wat bij wordt gehouden door zijn dagelijkse work—outs. Voornamelijk na de uitbraak is hij iedere ochtend harder gaan trainen (kleine oefeningen) omdat hij zijn lichaam niet wil verzwakken en daarmee in handen te vallen van de Walkers. Echter — zijn lichaam zal altijd verhuld worden door zijn gebruikelijke politie uniform.
          Met zijn krullende donkerblonde lokken heeft Graham een ietwat schattige uitdrukking maar dit wordt enigszins afgedaan door de zakelijke uitdrukking in zijn donkerblauwe kijkers. Slechts wanneer Graham buiten zichzelf is van woede zullen zijn kijkers een vlaag emotie en gevoel bevatten.

    Geschiedenis
    Gedurende het starten van de uitbraak bevond Graham zich in het politiebureau van zijn eigen woonplaats waar slechts één persoon in de cel zat — Reagan Varela. Nadat hij in de gaten had gekregen wat er gaande was besloot hij binnen een halve seconde om Reagan met zich mee te nemen en zo ver te rijden als zijn auto hun kon dragen. Nadat de twee samen enkele dagen in de wildernis rond hebben gewandeld sloten ze zich aan bij de groep welke ze hun "thuis" noemen.
          Alhoewel Reagan inmiddels al is vergeten waarom Graham en zij al vanaf het begin bij elkaar zijn zal dat niet snel het geval zijn voor Graham en heeft hij nog steeds het gevoel haar in de gaten te moeten houden voor het moment dat de uitbraak voorbij is.

    Extra
    • Graham heeft zijn dienstpistool bij zich met een kleine voorraad kogels — welke hij mee heeft genomen uit het politiebureau voordat hij met Reagan op de vlucht sloeg na de uitbraak.
    • Graham is niet getrouwd en heeft zich voor de uitbraak enkel en alleen op zijn werk gestort.
    • Graham wil het niet graag toegeven — maar hij is als de dood voor de Walkers. Criminelen kan hij aan. Echter — wetende dat de Walkers eens onschuldige personen waren maakt het dat hij het niet over zijn hart kan verkrijgen om ze te doden.


    Waarom ben ik van de lijst gehaald? ;O


    You will never know, just how beautiful you are to me.




    [/qoute]

    Alyx Laurel Davis

    “ Maybe we're not lucky enough for forever but we are lucky enough for now. ”



    Naam. Alyx Lauren Davis
    Alyx -- helper; defender
    Laurel -- laurel tree
    Davis -- beloved

    Leeftijd. 37 dertig jaar.
    Is geboren op 6 februari.

    Groep. Alyx zit in de nieuwe groep.

    Uiterlijk: FC: Angelina Jolie.
    Haar: Golvend -- lang -- bruin
    Oogkleur: blauw -- bruin/gelige tint rondom pupil
    Lengte + gewicht: 169 centimeters lang -- 61 kilogram
    Huid: blank -- kent bijna geen oneffenheden

    Innerlijk:
    Vrolijk -- gezellig -- hyperactief
    Beschermend -- loyaal -- eerlijk
    Nieuwsgierig -- betrouwbaar -- intelligent
    Koppig -- eigenwijs -- strijdlustig
    Behoedzaam -- doorzettend -- volhoudend

    Geschiedenis.
    Komt

    Extra's:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    martinski schreef:
    Waarom ben ik van de lijst gehaald? ;O


    De rollen moesten al af zijn en de jouwe was niet af. Staat op de vorige pagina.

    Ik ga zo meteen het speeltopic openen.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2015 - 16:15 ]


    Your make-up is terrible

    Speeltopic!


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    De rollen moesten al af zijn en de jouwe was niet af. Staat op de vorige pagina.

    Ik ga zo meteen het speeltopic openen.


    Oké, ik had 't nog niet af omdat ik eerst geen rol zou krijgen omdat vrouwen nieuwe groep al vol zat en er later wel nog één vrij kwam. Maar oké.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    martinski schreef:
    (...)

    Oké, ik had 't nog niet af omdat ik eerst geen rol zou krijgen omdat vrouwen nieuwe groep al vol zat en er later wel nog één vrij kwam. Maar oké.


    Je hebt de rol ondertussen al een week geleden gekregen. In die tijd had je best een rol kunnen maken.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    Je hebt de rol ondertussen al een week geleden gekregen. In die tijd had je best een rol kunnen maken.


    Nou, nee. Ik heb 't afgelopen week heel druk gehad. Maar maakt niet uit. Alleen had wel fijn gevonden als je had gezegd dat halve rollen ook goed waren, want dan had ik gepost wat ik tot nu toe had zoals rhaegal ook heeft gedaan.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    martinski schreef:
    (...)

    Nou, nee. Ik heb 't afgelopen week heel druk gehad. Maar maakt niet uit. Alleen had wel fijn gevonden als je had gezegd dat halve rollen ook goed waren, want dan had ik gepost wat ik tot nu toe had zoals rhaegal ook heeft gedaan.


    Dat had je best van te voren kunnen zeggen. Maar dat heb je niet gedaan.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    Dat had je best van te voren kunnen zeggen. Maar dat heb je niet gedaan.


    True. Nouja, jammer. Misschien dat ik 't topic wil ga volgen, aangezien er ook verder niet echt actieve verhalen zijn hier op Q.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Ian Collins



          Leeftijd • 27 jaar.

          Groep • Nieuwe groep.
    Binnen de groep gedraagt Ian zich voornamelijk op de achtergrond en laat de belangrijkste beslissingen aan anderen over. Zijn inbreng heeft dan ook totaal niks met zijn leiderscapaciteiten te maken, aangezien deze hem ietwat ontbreken. Enkel in het aller- allernoodzakelijkste zal hij de leidersrol opeisen. Zijn inbreng binnen de groep is dan ook meer van het aard ‘zoeker’ en ‘GPS-tracker’. Als je iets belangrijks moet hebben of bepaalde spullen nodig hebt, dan is Ian je man. Zijn geografische intuïtie en oog voor detail is verbazingwekkend en daarom is hij ook gewoon goed in wat hij doet binnen de groep.


          Uiterlijk • FC: Eddie Redmayne
    Het meest opvallende aan Ian zijn toch echt zijn groene ogen, die helgroen opflakkeren wanneer er (zon)licht op valt en zijn scherpe en hoekige kaaklijn. Zijn lichtbruine, verwilderde haarbos zal dan weer het minst opvallendst aan hem zijn.
    Ian is zo’n 1.82 lang en weegt tegen de 76 KG, wat maakt dat hij absoluut geen zwaargewicht is. Hij valt ook sneller onder de term ‘gespierde spijker’ gezien het feit dat hij opzicht wel iets aan spieren heeft, maar deze zich niet overdreven tonen en hij aan de magere kant is. Wat verder erg typerend is aan Ian, zijn de sproeten in zijn gezicht en de moedervlekken die zowat z’n hele lichaam bedekken.
    Ian heeft vooral een non-chalante look, en draagt vaak losse overhemden op een jeansbroek. Hij heeft weinig tot geen lichaamshaar, waardoor hij ook niet genoodzaakt is zich veel te moeten scheren en dus ook automatisch een meer geschoren ‘look’ heeft.


          Innerlijk.
    Ian is vooral optimistisch ingesteld en neemt alles maar gewoon gelijk dat het komt. Hij maakt nergens snel een probleem van en heeft ook een bewonderingswaardig aanpassingsvermogen. Zo ook met de situatie waarin ze (over)leven; het is wat het is, en je moet er gewoon het beste van maken. Hij is dan ook veelal opgewekt en goed gehumeurd, wat bij de ene aanstekelijk werkt maar waarschijnlijk bij een ander juist op de zenuwen.

    Ian is een gevoelspersoon, heeft een erg goed inlevingsvermogen en zal niet zomaar oordelen over iemand. Hij heeft dan ook een gruwelijke hekel aan vooroordelen. Iemand zijn leven toevertrouwen is van totaal andere aard, maar hij is heel gemakkelijk in de omgang en sociaal – ondanks dat hij ook gewoon graag op zichzelf is. Snel boos zal Ian ook niet worden, en ruzie krijg je ook maar moeilijk met hem. Hij is gewoon het type dat confrontaties uit de weg gaat of ermee lacht. Hij kan opzicht wel een serieus persoon zijn, maar veelal lijkt het er gewoon eerder op dat hij alles maar met een korreltje zout neemt. Zijn flexibele overall houding is dan ook meer van ‘go with the flow’ en ‘relax, take it easy’.

    Ian is totaal geen flirt en met momenten zou je zelfs kunnen gaan geloven dat hij gewoon totaal geen interesse heeft in vrouwelijk – of mannelijk – schoon. Het is niet dat hij echt geen interesse heeft, maar in dat opzicht is hij gewoon onhandig en erg knullig, dus houdt hij iedereen maar gewoon in de ‘friendzone’, om op die manier niet als een belachelijke over te komen en afgewezen te worden. Daarbij is hij ook gewoon volkomen blind voor geflirt van de andere kant. Hij snapt die dingen alleen als het hem letterlijk gezegd wordt en subtiliteit is dan ook gewoon totaal niet aan hem besteed, ondanks zijn geniaal oog voor detail.

    Want dat hij oog voor detail heeft, is wel het minste wat je kan zeggen over Ian. Hij ziet de dingen die anderen al snel over het hoofd kunnen zien, en deze eigenschap – tezamen met zijn gezonde dosis nieuwsgierigheid – maken hem tot een goeie “zoeker”. Ian is dan ook altijd op pad, of op z’n minst wel bezig met iets. Hij is totaal geen stilzitter en moet iets om handen hebben, anders zit hij zichzelf alleen maar in de weg. Wat dan weer leidt tot een norse en irritante houdingen tegenover anderen.


          Geschiedenis:
    Ian heeft niet zo'n heel bijzonder verhaal dat hij met zich meedraagt. Hij heeft een prima jeugd gehad zonder echte opvallendheden, heeft zijn puberteit wonderwel doorstaan en had een redelijk saaiig leven, maar dat wel naar zijn zin was, voordat de zombie-apocalypse uitbrak. Het enige wat misschien in de buurt van noemenswaardig komt, is het feit dat hij enkele jaren geleden al gebroken heeft met zijn ouders en verdere familie aangezien deze niet konden verteren dat hij opeens met een vriend kwam afzetten. Ian is dus biseksueel, al loopt hij er zeker niet openbaarlijk mee te koop en heeft hij in het verleden vaker 'vriendinnetjes' gehad dan 'vriendjes'. In dat opzicht valt hij op persoon, niet op geslacht.
    Vanaf de eerste uitbraak, heeft hij zich direct bij een groep gevoegd, aangezien hij anders hartstikke dood zou zijn. Hij mag dan wel snel zijn en overal zijn weg kunnen vinden, toch is hij fysiek niet in staat om het alleen op te nemen tegen de zombies.


          Extra.
    Ian heeft de haast irritante gewoonte om zijn hand door zijn verwarde haren te laten gaan.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2015 - 21:27 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik heb je er vast bij gezet, voor het geval ik er niet meer ben als je hem af hebt. ;3


    Your make-up is terrible

    Ik ben intussen begonnen aan mijn rol. Normaal gezien is hij morgen af en dan plaats ik hem hier (:


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?