• Hey, beste Sprookjeslanders, leuk dat jullie lid zijn dit is een topic om te kletsen en ideeën te opperen. Veel plezier

    Leden

    Wil jij ook lid worden kijk dan even bij deze story: Klik! Je kan je inschrijven onder het hoofdstuk: "Leden"

    Evenementen:

    Gedichten bundel


    RPG-Rollen



    Jou, rol! Wie ben jij?!

    Na een tijdje kennismaken met Sprookjesland is het tijd om jezelf te ontdekken!
    Als eerste moet je deze test doen: KLIK
    Daar kun je ontdekken welk wezen je bent, (als je niet blij bent met je uitkomst, of een wezen wilt die er niet bijstaat mag dat hoor =D, Why not)
    Er komen later nog extra dingen bij het invullijstje, maar dit is het tot nu toe.

    Naam
    Wezen dat je bent
    Uiterlijk
    Innerlijk
    Jou wapen!
    Hoe ziet jou woonplek er uit
    Als jou spullen
    Land van Herkomst
    Reputatie
    Extra



    Sprookjeslandse informatie bundel

    De Sprookjeslandse verhalen bundel
    Beste Sprookjeslanders!

    Er is weer wat nieuws. Namelijk "Het grote avonturen boek" Een story met veel verhalen door: JULLIE! Stuur een verhaal in over wat jij of een vriend in Sprookjesland heeft beleeft en ik stop het in een hoofdstukje!

    Zodra het eerste verhaal binnen is komt de story er pas.


    SprookjeslandsFotoBoek
    http://www.quizlet.nl/stories/152253/sprookjeslands-fotoboek/
    In deze story staan een heleboel foto's van plekken in Sprookjesland, om je een beter beeld te geven van hoe alles er uit ziet.


    De Kaart

    Regels
    Naamsveranderingen graag doorgeven anders ontvang je mijn mails opeens niet meer,
    De huisregels van Q gelden hier ook.
    Niet schelden,
    Of andere onaardige dingen doen,
    Word niet boos als mensen de regels overtreden
    Stuur mij of een mod een pb'tje
    Alleen ik of iemand met toestemming van mij openend een nieuw topic.


    Vakanties
    Silverhorse 3 weken is van 11 juli tot 1 augustus
    DreamerN 30 juli tot 3 Augustus
    HUNGERFOX 20 tot 23 juli
    Fennec 28 juni-midden juli

    [ bericht aangepast op 16 aug 2015 - 10:23 ]


    .......

    Ik meld me aan :)
    ik zit eigenlijk al bij de Sprookjeslands Club maar dit is voor een RPG personage


    Naam: Kitty
    Wezen dat je bent: elf
    Uiterlijk: zwart haar en een lichte huid.
    Innerlijk: ze heeft de eigenschappen van een kat
    Jou wapen!: pijl en boog
    Hoe ziet jou woonplek er uit: een boomhut in het bos
    Als jou spullen: niet echt veel
    Land van Herkomst:-
    Reputatie: redelijk goed
    Extra: ze is half kat-half elf, ze heeft ook kattenoren en een kattenstaart, als ze wil kan ze veranderen in een kat


    You are my piece of paradise.

    Spikkelvacht schreef:
    Ik meld me aan :)
    ik zit eigenlijk al bij de Sprookjeslands Club maar dit is voor een RPG personage


    Naam: Kitty
    Wezen dat je bent: elf
    Uiterlijk: zwart haar en een lichte huid.
    Innerlijk: ze heeft de eigenschappen van een kat
    Jou wapen!: pijl en boog
    Hoe ziet jou woonplek er uit: een boomhut in het bos
    Als jou spullen: niet echt veel
    Land van Herkomst:-
    Reputatie: redelijk goed
    Extra: ze is half kat-half elf, ze heeft ook kattenoren en een kattenstaart, als ze wil kan ze veranderen in een kat

    ^Ik verwacht niks anders dan dat je een kat gebruikt xD


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Fictionalworld schreef:
    (...)
    ^Ik verwacht niks anders dan dat je een kat gebruikt xD


    :)


    You are my piece of paradise.

    Wanneer start het RGP eigenlijk? Ik bedoel dit topic is er al best lang maar het RGP topic niet.


    “Some beautiful paths can't be discovered without getting lost.”

    Ja dat vraag ik me ook af


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Ik vind het jammer dat sommige echt een hele korte rol ingevuld hebben...


    Credendo Vides

    Langer is wel mooier en leuker. Ik zelf heb nog helemaal niks ingevuld. xD


    “Some beautiful paths can't be discovered without getting lost.”

    Langer geeft meer overzicht. Het laat het karakter meer leven. Personen hebben meerdere karakters. Ze zijn niet in een paar woorden te omschrijven. Er is meer nodig dan aardig of jaloers. Alles heeft een reden. Een karakter is meer dan een hoop eigenschappen. Het leeft op papier


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    daffie123 schreef:
    Langer geeft meer overzicht. Het laat het karakter meer leven. Personen hebben meerdere karakters. Ze zijn niet in een paar woorden te omschrijven. Er is meer nodig dan aardig of jaloers. Alles heeft een reden. Een karakter is meer dan een hoop eigenschappen. Het leeft op papier


    Daarom.

    Meestal schrijf ik rollen uit van ong. 800 tot / over 2000 woorden...
    Mijn rol hiervoor bestond op het punt van inleveren op ongeveer 1980 woorden en ik ben er nog mee bezig.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Daarom.

    Meestal schrijf ik rollen uit van ong. 800 tot / over 2000 woorden...
    Mijn rol hiervoor bestond op het punt van inleveren op ongeveer 1980 woorden en ik ben er nog mee bezig.


    Ik schrijf zo'n 400 tot 700 woorden, maar vaak vergeet ik hobby's, familie ect.. Bijna alles gaat dan over de karakter van het personage, want dat vind ik het belangrijkst (en het moeilijkst). Omdat een verhaal word vertelt door het karakter van de persoon. Als je een depressief personage in een perfecte wereld zou leven, zou het nog steeds treurig klinken. Een vrolijk personage maakt een dystopische wereld veel luchtiger.

    Daarnaast maken personages ook je verhaal, want op de manier waarop ze dingen doen, komen ze in problemen terecht die ze vervolgen moeten oplossen. Ga maar na... Ieder personage heeft wel een probleem die hij/zij zelf veroorzaakt heeft...


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Bij mij ligt het eraan wat voor rol ik maak en met wat voor doel. Maar vooral wat je moet invullen. Oké, over sommige dingen kun je niet veel zeggen zoals het wezen dat je bent. Maar over het innerlijk en reputatie kan je echt héél veel over vertellen. En sommige kunnen niet zo goed zijn in een lange rol schrijven, maar wordt al meer als je uitleg geeft waarom die persoon zo is en misschien kan je zelf ook nog een 'kopje' verzinnen zodat het wel meer wordt. Lange rollen zijn ook handig, je hebt meer herkenningspunten van je personage. Maar goed, als mensen zo korte rol willen schrijven, doe wat je wil


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Hoi Mensen.

    Ik hoop dat jullie nog allemaal trouw zijn aan Sprookjesland.....
    Ik ben een lange tijd on-actief geweest. Sorry daarvoor
    Maar ik lijkt me erg leuk om toch wel een RPG op te starten
    Ik zal deze RPG in elkaar zetten en vervolgens alle leden een berichtje sturen of jullie nog mee willen doen.
    Ik vraag me nu ook af of er nog intressen is.


    .......

    ja hoor!


    You are my piece of paradise.

    Dat is prima, ik kijk ernaar uit!


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Drakenoog schreef:
    Dat is prima, ik kijk ernaar uit!


    Mooi


    Chocoladekoekje schreef:
    ja hoor!


    Gezellig


    .......