• Hey, beste Sprookjeslanders, leuk dat jullie lid zijn dit is een topic om te kletsen en ideeën te opperen. Veel plezier

    Leden

    Wil jij ook lid worden kijk dan even bij deze story: Klik! Je kan je inschrijven onder het hoofdstuk: "Leden"

    Evenementen:

    Gedichten bundel


    RPG-Rollen



    Jou, rol! Wie ben jij?!

    Na een tijdje kennismaken met Sprookjesland is het tijd om jezelf te ontdekken!
    Als eerste moet je deze test doen: KLIK
    Daar kun je ontdekken welk wezen je bent, (als je niet blij bent met je uitkomst, of een wezen wilt die er niet bijstaat mag dat hoor =D, Why not)
    Er komen later nog extra dingen bij het invullijstje, maar dit is het tot nu toe.

    Naam
    Wezen dat je bent
    Uiterlijk
    Innerlijk
    Jou wapen!
    Hoe ziet jou woonplek er uit
    Als jou spullen
    Land van Herkomst
    Reputatie
    Extra



    Sprookjeslandse informatie bundel

    De Sprookjeslandse verhalen bundel
    Beste Sprookjeslanders!

    Er is weer wat nieuws. Namelijk "Het grote avonturen boek" Een story met veel verhalen door: JULLIE! Stuur een verhaal in over wat jij of een vriend in Sprookjesland heeft beleeft en ik stop het in een hoofdstukje!

    Zodra het eerste verhaal binnen is komt de story er pas.


    SprookjeslandsFotoBoek
    http://www.quizlet.nl/stories/152253/sprookjeslands-fotoboek/
    In deze story staan een heleboel foto's van plekken in Sprookjesland, om je een beter beeld te geven van hoe alles er uit ziet.


    De Kaart

    Regels
    Naamsveranderingen graag doorgeven anders ontvang je mijn mails opeens niet meer,
    De huisregels van Q gelden hier ook.
    Niet schelden,
    Of andere onaardige dingen doen,
    Word niet boos als mensen de regels overtreden
    Stuur mij of een mod een pb'tje
    Alleen ik of iemand met toestemming van mij openend een nieuw topic.


    Vakanties
    Silverhorse 3 weken is van 11 juli tot 1 augustus
    DreamerN 30 juli tot 3 Augustus
    HUNGERFOX 20 tot 23 juli
    Fennec 28 juni-midden juli

    [ bericht aangepast op 16 aug 2015 - 10:23 ]


    .......

    Jongens ik ga morgen vroeg op vakantie is ga proberen op de camping nog zo vaak mogelijk te posten.


    .......

    Mette_Sprookjes schreef:
    Jongens ik ga morgen vroeg op vakantie is ga proberen op de camping nog zo vaak mogelijk te posten.

    Ik hoop dat je goed, snelle, goedkope Wifi hebt!


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik denk dat het handig is om het Rollentopic na de vakantie te doen, want anders loopt het niet zo handig met alle mensen op vakantie.


    “Some beautiful paths can't be discovered without getting lost.”

    silverhorse schreef:
    Ik denk dat het handig is om het Rollentopic na de vakantie te doen, want anders loopt het niet zo handig met alle mensen op vakantie.


    Ja dat ben ik ook van plan. En ik heb slome goedkope wifi dus is zal het wel een checken, ik beantwoord jullie vragen wel maar ik ga nu niet zelf grotere dingen ondernemen want daar is deze kleine taptop echt iets te sloom voor...

    +

    Ik zit hier op een hele leuke groene camping met een speel bos waar nu al een halve hut van mij en twee vrienden in staat en ik wens jullie allemaal een hele fijne vakantie


    .......

    Mette_Sprookjes schreef:
    (...)

    Ja dat ben ik ook van plan. En ik heb slome goedkope wifi dus is zal het wel een checken, ik beantwoord jullie vragen wel maar ik ga nu niet zelf grotere dingen ondernemen want daar is deze kleine taptop echt iets te sloom voor...

    +

    Ik zit hier op een hele leuke groene camping met een speel bos waar nu al een halve hut van mij en twee vrienden in staat en ik wens jullie allemaal een hele fijne vakantie

    Klinkt leuk! Wens je fijne vakantie terug!


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Fijne sprookjesachtige vakantie iedereen
    (K)
    (A)


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    daffie123 schreef:
    Fijne sprookjesachtige vakantie iedereen
    (K)
    (A)


    Jullie ook en vergeet niet. Ook nog inspiratie op te doen voor het schrijven van later, hoe je de wint de bomen hoort laten kreunen in het bos etc.


    .......

    Nu echt terug met constant internet :D


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Mette_Sprookjes schreef:
    (...)

    Jullie ook en vergeet niet. Ook nog inspiratie op te doen voor het schrijven van later, hoe je de wint de bomen hoort laten kreunen in het bos etc.

    Inspiratie zit wel goed, ben door 10 landen heen gereisd, en heb gesproken met mensen van meer dan 20 verschillende landen. Ben in Berlijn, Praag, Wenen, Bratislava, Budapest, Zagreb, Ljubljana, Venetië, Milaan & Parijs geweest :D Niet echt veel bomen en wind, maar wel backpacken onder de onophoudelijke hitte van de zon. Schaduw moeten opzoeken en gezwommen in fonteinen. Kleurige huizen gezien, verschillende talen gesproken en te maken gehad met geld dat anders was.
    In Budapest gezien hoe men s avonds bij de fonteinen in de parken bijeen zat, onder bomen met lichtjes als gekleurd fruit, en een rookgordijn van verschillende kleuren koele nevel :) Hoe de mensen muziek maken en samen drinken.
    Hoe de treinen en landschappen die we van daaruit zagen verschilden; van velden tot bergbossen en beekjes.
    Ja, inspiratie, dat komt wel.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ugh, de kaart wilt niet echt meewerken >.< Met de bebossing.
    Dit heb ik tot nu toe:


    Credendo Vides

    Die kaart ziet er cool uit.
    Inspiratie heb ik ook wel, ondanks het eeuwige thuiszitten. Het is zo saai, ik weet niet of ik de hele vakantie vol ga houden


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    daffie123 schreef:
    Die kaart ziet er cool uit.
    Inspiratie heb ik ook wel, ondanks het eeuwige thuiszitten. Het is zo saai, ik weet niet of ik de hele vakantie vol ga houden

    Balen. I would die :( Te jong voor het meeste vakantiewerk? Is soms ook leuk om tussendoor te doen (meestal achteraf leuker dan wanneer je in de hitte staat te zwoegen, maar alsnog). Ik wil vrijdag meehelpen met de vierdaagse, maar moet kijken of er nog wat is. Of vind een excuus om naar buiten te gaan, honden uitlaten of zoiets.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ik ben nog te jong om te werken en we hebben in de buurt en thuis ook geen honden. Maar soms ga ik, als mijn moeder naar haar werk is wandelen door het park achter ons. Het is ook niet gezond om alleen thuis te zitten


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    DreamerN schreef:
    Ugh, de kaart wilt niet echt meewerken >.< Met de bebossing.
    Dit heb ik tot nu toe:




    Wow het ziet er echt vet uit!


    .......



    Omdat ik hem zag staan toen ik Sprookjesland in typte. Ik wou hem even delen


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am