• Hey, beste Sprookjeslanders, leuk dat jullie lid zijn dit is een topic om te kletsen en ideeën te opperen. Veel plezier

    Leden

    Wil jij ook lid worden kijk dan even bij deze story: Klik! Je kan je inschrijven onder het hoofdstuk: "Leden"

    Evenementen:

    Gedichten bundel


    RPG-Rollen



    Jou, rol! Wie ben jij?!

    Na een tijdje kennismaken met Sprookjesland is het tijd om jezelf te ontdekken!
    Als eerste moet je deze test doen: KLIK
    Daar kun je ontdekken welk wezen je bent, (als je niet blij bent met je uitkomst, of een wezen wilt die er niet bijstaat mag dat hoor =D, Why not)
    Er komen later nog extra dingen bij het invullijstje, maar dit is het tot nu toe.

    Naam
    Wezen dat je bent
    Uiterlijk
    Innerlijk
    Jou wapen!
    Hoe ziet jou woonplek er uit
    Als jou spullen
    Land van Herkomst
    Reputatie
    Extra



    Sprookjeslandse informatie bundel

    De Sprookjeslandse verhalen bundel
    Beste Sprookjeslanders!

    Er is weer wat nieuws. Namelijk "Het grote avonturen boek" Een story met veel verhalen door: JULLIE! Stuur een verhaal in over wat jij of een vriend in Sprookjesland heeft beleeft en ik stop het in een hoofdstukje!

    Zodra het eerste verhaal binnen is komt de story er pas.


    SprookjeslandsFotoBoek
    http://www.quizlet.nl/stories/152253/sprookjeslands-fotoboek/
    In deze story staan een heleboel foto's van plekken in Sprookjesland, om je een beter beeld te geven van hoe alles er uit ziet.


    De Kaart

    Regels
    Naamsveranderingen graag doorgeven anders ontvang je mijn mails opeens niet meer,
    De huisregels van Q gelden hier ook.
    Niet schelden,
    Of andere onaardige dingen doen,
    Word niet boos als mensen de regels overtreden
    Stuur mij of een mod een pb'tje
    Alleen ik of iemand met toestemming van mij openend een nieuw topic.


    Vakanties
    Silverhorse 3 weken is van 11 juli tot 1 augustus
    DreamerN 30 juli tot 3 Augustus
    HUNGERFOX 20 tot 23 juli
    Fennec 28 juni-midden juli

    [ bericht aangepast op 16 aug 2015 - 10:23 ]


    .......

    Hoi! Welkom in sprookjesland!
    Ik heet Vera en heb hier geen speciaal rol, maar wel een RPG rol. (Ze heet Earlyn en is nogal schuw en wantrouwend) Het lijkt me leuk om meer kennis met je te maken en je RPG rol te zien (als hij af is).


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Mette_Sprookjes schreef:
    (...)

    Niet erg hoor, en uh. Goed je best doen Suc6!

    Thanks, morgen is de eerste *zit in spanning* ook de enige waarvan ik echt niet snap dat ik hem niet gehaald had, dus dat gaat nog wat worden


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ik ben van plan om misschien ook met een vaardigheden systeem te gaan werken. Voor de RPG


    .......

    Misschien met cijfers?
    Sprinten 3
    Rennen 4
    Werpen 6

    Zoiets?


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Mijn RPG rol:


    Naam Disir
    Wezen dat je bent Wos
    Uiterlijk oranje vos-achtige kleur vacht, bijna zwarte ogen, klein, tenger, slecht zichtbaar maar vrij sterk
    Innerlijk heel naïef, totaal niet wereld wijs, behandeld iedereen gelijk, bijna altijd vrolijk, heel uitgaand.
    Jou wapen! Een heel mooi versierde lange boog en houten pijlen met lange elfachtige veren en 12 cm mithril punten
    Hoe ziet jou woonplek er uit een huisje in het Koningsbos dicht bij klip. Het heeft een grijze solide stenen basis met een mooi gevormd houten dak
    Als jou spullen Ik hecht heel veel waarde aan alles wat ik bezit. mocht er iets gestolen of kapot gemaakt worden dan kan ik heel verdrietig worden

    Land van Herkomst Die is er niet. in het toverbos ben ik als baby achter gelaten door een stel elfen en opgevoed door fairies, ik weet niet waar ik vandaan kom

    Reputatie Maar weinig mensen kennen mij, en slechts een paar weten echt wie ik ben
    Extra Meerdere persoonlijkheden.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2015 - 14:35 ]

    Oh, ik dacht dat je een Wos aan zou maken xD Maar welkom mede-elf! (:


    Credendo Vides

    Dacht ik ook. Maar dit is ook goed.
    @mette_sprookjes, wat bedoel je precies met vaardigheden. Ik denk dat ik het niet helemaal snap...


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Fictionalworld schreef:
    Misschien met cijfers?
    Sprinten 3
    Rennen 4
    Werpen 6

    Zoiets?


    Zo iets maar dan veel ingewikelder


    .......

    daffie123 schreef:
    Dacht ik ook. Maar dit is ook goed.
    @mette_sprookjes, wat bedoel je precies met vaardigheden. Ik denk dat ik het niet helemaal snap...


    Dat zie je wel als ik klaar ben met het ding. Ik werk er vandaag weer aan.


    .......

    Fennec schreef:
    (...)
    Thanks, morgen is de eerste *zit in spanning* ook de enige waarvan ik echt niet snap dat ik hem niet gehaald had, dus dat gaat nog wat worden


    Ging hij goed!?


    .......

    Ik heb mn post aangepast want ik ben idd een wos. Was het even vergeten en had voor het gemak maar gewoon mijn Elfen karakter die ik speel bij de larp opgeschreven....

    Ik ga denk ik mijn personage ook nog even wat uitbreiden...Ik voel nog een gedeelte persoonlijkheid en geschiedenis aankomen... xD


    Credendo Vides

    Mette_Sprookjes schreef:
    (...)

    Ging hij goed!?

    Ja ^^ nu hopen dat de rest ook goed gaat.
    Oh hey, welkom nieuw Wos-lid :)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    DreamerN schreef:
    Ik ga denk ik mijn personage ook nog even wat uitbreiden...Ik voel nog een gedeelte persoonlijkheid en geschiedenis aankomen... xD


    Leuk!


    .......

    Fennec schreef:
    (...)
    Ja ^^ nu hopen dat de rest ook goed gaat.
    Oh hey, welkom nieuw Wos-lid :)


    Mooi!

    ^^ Ja dat is Daniël ik heb hem naar Q gelokt :'D


    .......