• Hey, beste Sprookjeslanders, leuk dat jullie lid zijn dit is een topic om te kletsen en ideeën te opperen. Veel plezier

    Leden

    Wil jij ook lid worden kijk dan even bij deze story: Klik! Je kan je inschrijven onder het hoofdstuk: "Leden"

    Evenementen:

    Gedichten bundel


    RPG-Rollen



    Jou, rol! Wie ben jij?!

    Na een tijdje kennismaken met Sprookjesland is het tijd om jezelf te ontdekken!
    Als eerste moet je deze test doen: KLIK
    Daar kun je ontdekken welk wezen je bent, (als je niet blij bent met je uitkomst, of een wezen wilt die er niet bijstaat mag dat hoor =D, Why not)
    Er komen later nog extra dingen bij het invullijstje, maar dit is het tot nu toe.

    Naam
    Wezen dat je bent
    Uiterlijk
    Innerlijk
    Jou wapen!
    Hoe ziet jou woonplek er uit
    Als jou spullen
    Land van Herkomst
    Reputatie
    Extra



    Sprookjeslandse informatie bundel

    De Sprookjeslandse verhalen bundel
    Beste Sprookjeslanders!

    Er is weer wat nieuws. Namelijk "Het grote avonturen boek" Een story met veel verhalen door: JULLIE! Stuur een verhaal in over wat jij of een vriend in Sprookjesland heeft beleeft en ik stop het in een hoofdstukje!

    Zodra het eerste verhaal binnen is komt de story er pas.


    SprookjeslandsFotoBoek
    http://www.quizlet.nl/stories/152253/sprookjeslands-fotoboek/
    In deze story staan een heleboel foto's van plekken in Sprookjesland, om je een beter beeld te geven van hoe alles er uit ziet.


    De Kaart

    Regels
    Naamsveranderingen graag doorgeven anders ontvang je mijn mails opeens niet meer,
    De huisregels van Q gelden hier ook.
    Niet schelden,
    Of andere onaardige dingen doen,
    Word niet boos als mensen de regels overtreden
    Stuur mij of een mod een pb'tje
    Alleen ik of iemand met toestemming van mij openend een nieuw topic.


    Vakanties
    Silverhorse 3 weken is van 11 juli tot 1 augustus
    DreamerN 30 juli tot 3 Augustus
    HUNGERFOX 20 tot 23 juli
    Fennec 28 juni-midden juli

    [ bericht aangepast op 16 aug 2015 - 10:23 ]


    .......

    Ik heb nog wel interesse in de RPG, maar ik zit ook met mijn eigen waarvoor ik nog best veel moet doen ... Ook al is die al redelijk begonnen.
    Maar ik zou nog wel tijd over moeten hebben om te reageren bij deze. (:


    Credendo Vides

    'Wow ik ben echt goed in "actief zijn" niet dus... hmmm.... Tja struggels. Ik weet gewoon niet hoe ik een goed RPG moet opzetten... Ik weet gewoon niet wat ik met een RPG wil... Het kan gewoon zijn dat je het leven van je karakter post. Of een avontuur samen...... I dont know wat denken jullie?


    .......

    Mette_Sprookjes schreef:
    'Wow ik ben echt goed in "actief zijn" niet dus... hmmm.... Tja struggels. Ik weet gewoon niet hoe ik een goed RPG moet opzetten... Ik weet gewoon niet wat ik met een RPG wil... Het kan gewoon zijn dat je het leven van je karakter post. Of een avontuur samen...... I dont know wat denken jullie?


    Een avontuur dat we worden aangevallen door een vijand en de enige wijze om hem te verslaan is vriendschap maar als ze door 'het doolhof naar de overwinning' gaan krijgen,ze allemaal ruzie.


    You are my piece of paradise.

    Chocoladekoekje schreef:
    (...)

    Een avontuur dat we worden aangevallen door een vijand en de enige wijze om hem te verslaan is vriendschap maar als ze door 'het doolhof naar de overwinning' gaan krijgen,ze allemaal ruzie.


    Neh, dan bepaal je eigenlijk al wat er gaat gebeuren...
    En bij dat hij alleen te verslaan is door vriendschap moest ik denken aan MLP. (;


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Neh, dan bepaal je eigenlijk al wat er gaat gebeuren...
    En bij dat hij alleen te verslaan is door vriendschap moest ik denken aan MLP. (;


    Had ik achteraf ook ^^


    You are my piece of paradise.