• You will never know,
    just how beautiful you are to me.



    Rollentopic: 1
    Story: 1
    Praattopic: 1 • 2 • 3 • 4 • 5 • 6 • 7 • 8 • 9
    Speeltopic: 1 • 2 • 3 • 4

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.


    Rollen:
    • Tyler • Boschetto • Denize
    • Connor • Foist • Xantha
    • Max • Somnephilia • Lucca
    • Zachary • Sociopaths • Marie
    • Ashton • Gaskarths • Yu
    • Nathaniel • Raccoon • Saar
    • Alexander • Jukeboxes • Xanthe
    • Will • Necessity •


    • Elles • Painkiller • Qing
    • Reagan • Gaskarths • Yu
    • Adannaya • Gunnulfsen • Dore
    • Jordan • Boschetto • Denize
    • Jacelyn • Sociopaths • Marie
    • Ruby • The_Glue • Julya
    • Regina • JudithSuzann • Judith
    • Hester • Howland • Fren
    • Io • Somnephilia • Lucca

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan -> Tylan
    2. Will en Dyana
    3. Ash en Jacelyn -> Jashton
    4. Nathaniel en Regina
    5. Max en Elles -> Malice
    6. Zach en Jordan -> Zardan
    7. Connor en Ruby
    8. Alexander en Hester -> Aletty

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Matthew (25) • 6 februari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Io (17) • 29 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    • Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: Vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Afwezigheden:
    Juli
    (• Lucca: 1 — 14)
    • Lucca: 14 — 18
    • Judith: 4 — 19
    • Yu: 5 — 23
    • Xanthe: 30 — 31
    (• Dore: 13 — 20)

    Augustus
    • Xanthe: 1 — 9
    • Xanthe: 16 — 26
    • Qing: 2 — 12
    • Qing: 22 — 30
    • Marie: 8 — 31
    (• Dore: 3 — 7)

    [ bericht aangepast op 4 juli 2015 - 18:07 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 maart 2019 - 17:55 ]


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Painkiller schreef:
    In mijn richting op school wordt erop gehamerd geen alcohol/drugs te gebruiken xd 'omdat het schade brengt aan de hersenen', dat is zo, en ze willen ons graag beschermen. :')
    Oh lol, ik voel me nu zo een ontzettende kneut xd maar ik vind alcohol ook niet lekker? :/ Allemaal bad assen dat jullie zijn xd mijn ouders willen ook niet als ik uitga dat ik alcohol drink :/ zelfs thuis niet xd en kopen ook bij kerst en nieuw wijn en champagne die ik niet lekker vind, zodat ik niet mee kan drinken :') Lol.

    Als ik aan mijn moeder vraag om voor mij ook een mojito royal of iets dergelijks te maken buiten de examenperiode, dan krijg ik die ook (waarschijnlijk met minder rum). Maar ik ben zo een persoon die wel drinkt, maar weet wanneer het genoeg is geweest :3
    @Yu: Fransen :'D maar ach ik was eigenlijk maar net licht aangeschoten denk ik. Dus eigenlijk kan ik er best goed tegen (dit jaar jaar in Middelkerke though, ik had op z'n minst een halve fles uit :'D Als het niet meer was en de rest op z'n minst 1)

    [ bericht aangepast op 1 juli 2015 - 0:59 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Painkiller schreef:
    (...)

    Ik weet niet of ik het ooit lekker ga vinden xd alcohol maakt soms echt erg asociaal. Ik ging eens uit na een free podium op school met zeventienjarigen (jaja, daar heb je mijn oudere vrienden (cat) ) en een paar hadden wat glaasjes te veel op (Bacardi - cola) Ik moest om één thuis zijn, om half twaalf vertrok ik al omdat het echt niet leuk was :/


    Dat is omdat je de sobere bent. Ik zeg niet dat het slecht is, echt niet (want ik ben het vaak zelf), maar het is wel strontvervelend. Mijn tip is niet om zelf meer te drinken, maar om een andere sober companion te vinden. (: Iemand die mee nuchter wil blijven en dan is het veel leuker om de dronken idioten uit te lachen (;


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Painkiller schreef:
    (...)

    Stiekem heb je een Tate & Violet in je (cat)


    Ohmygawd. Ja sws. Stiekem vind ik dat echt heel leuk want #Tatolet. Ik weet dat hun ship #Violate is maar als je ff nadenkt is die shipnaam niet helemaal okay xd.


    I just caught the wave in your eyes

    Jukeboxes schreef:
    (...)
    Als ik aan mijn moeder vraag om voor mij ook een mojito royal of iets dergelijks te maken buiten de examenperiode, dan krijg ik die ook (waarschijnlijk met minder rum). Maar ik ben zo een persoon die wel drinkt, maar weet wanneer het genoeg is geweest :3
    @Yu: Fransen :'D maar ach ik was eigenlijk maar net licht aangeschoten denk ik. Dus eigenlijk kan ik er best goed tegen (dit jaar jaar in Middelkerke though, ik had op z'n minst een halve fles uit :'D Als het niet meer was en de rest op z'n minst 1)


    JAAA omg de Fransen :'D. Ik heb het nog ff nagevraagd bij mijn ouders maar kennelijl had ik zelfs drie glazen wijn op. Die man bleef maar bijschenken uiteindelijk moest ik mijn glas gwn bedekken met een onderzetter voordat ik dadelijk de vijfde achterover zou slaan :'D.


    I just caught the wave in your eyes

    Somnephilia schreef:
    Jullie zijn allemaal vreemde kindjes... I like it ^^


    Eens een weirdo altijd een weirdo ^^. Proud weirdo lalala.
    @Dore AHAHAHAHA omfg das echt heel cool. Beter dat je dat deed dan vage dingen waar je spijt van krijgt xd.


    I just caught the wave in your eyes

    Gaskarths schreef:
    (...)

    JAAA omg de Fransen :'D. Ik heb het nog ff nagevraagd bij mijn ouders maar kennelijl had ik zelfs drie glazen wijn op. Die man bleef maar bijschenken uiteindelijk moest ik mijn glas gwn bedekken met een onderzetter voordat ik dadelijk de vijfde achterover zou slaan :'D.

    haha er waren die avond in Middelkerke echt mensen STRAALBEZOPEN en dat zijn allemaal volwassenen :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Gaskarths schreef:
    (...)

    Daarom drinken mensen dus mee, dan ben je samen met hun shitbags en is het weer leuk, yay :').


    Maar ik wil niet gaan drinken om te drinken :/

    Jukeboxes schreef:
    (...)
    Als ik aan mijn moeder vraag om voor mij ook een mojito royal of iets dergelijks te maken buiten de examenperiode, dan krijg ik die ook (waarschijnlijk met minder rum). Maar ik ben zo een persoon die wel drinkt, maar weet wanneer het genoeg is geweest :3
    @Yu: Fransen :'D maar ach ik was eigenlijk maar net licht aangeschoten denk ik. Dus eigenlijk kan ik er best goed tegen (dit jaar jaar in Middelkerke though, ik had op z'n minst een halve fles uit :'D Als het niet meer was en de rest op z'n minst 1)


    Oh! Mojito's vind ik lekker ;3 al krijg ik ze alleen zonder de rum x)

    Somnephilia schreef:
    (...)

    Dat is omdat je de sobere bent. Ik zeg niet dat het slecht is, echt niet (want ik ben het vaak zelf), maar het is wel strontvervelend. Mijn tip is niet om zelf meer te drinken, maar om een andere sober companion te vinden. (: Iemand die mee nuchter wil blijven en dan is het veel leuker om de dronken idioten uit te lachen (;


    We waren nog met drie die niets dronken (: Maar die anderen deden gewoon heel raar; tampons in het beekje naast de school gooien, als een koe rondkruipen, inbreken in de school en ik moest mee om te checken of ze geen domme dingen zouden doen en toen kwam de directeur langs en ik was niet eens dronken --" gelukkig geen preek gekregen x)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Qing, is dat een mojito met bruiswater dan? Want mijn moeder maakt ze met Champagne/Cava :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Gaskarths schreef:
    (...)

    Eens een weirdo altijd een weirdo ^^. Proud weirdo lalala.
    @Dore AHAHAHAHA omfg das echt heel cool. Beter dat je dat deed dan vage dingen waar je spijt van krijgt xd.


    I love it ^^ Now, go and troost mijn char O.O *Impatient potatoe face*

    Qing: Zeker dat die mensen niets op hadden? Want dat klinkt echt heel vreemd...


    Mijn brein breint zoals het breint.

    @Xanthe: ja bruiswater x)
    @Lucca: Dat waren die dat dronken waren, de twee andere die nuchter waren zaten op een bankje toe te kijken :/


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    @Xanthe: ja bruiswater x)
    @Lucca: Dat waren die dat dronken waren, de twee andere die nuchter waren zaten op een bankje toe te kijken :/

    You dipshit, daar zit ook niks in :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik ben mezelf aan het overbrengen als een zuipschuit, woopsie


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Somnephilia schreef:
    (...)

    I love it ^^ Now, go and troost mijn char O.O *Impatient potatoe face*

    Qing: Zeker dat die mensen niets op hadden? Want dat klinkt echt heel vreemd...


    Hehe kaykay Yunito gaat schrijven ^^. Ash gaat wel ff aardig zijn tegen Max.
    Mashed Potato (huj ship want snap je m Max x Ash is Mash en dan de rest... Okay sorry :'D).


    I just caught the wave in your eyes

    Jukeboxes schreef:
    (...)
    You dipshit, daar zit ook niks in :Y)


    Ik mocht eens proeven van die van mams, maar die vond ik veel te straf, bah xd


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    (...)

    We waren nog met drie die niets dronken (: Maar die anderen deden gewoon heel raar; tampons in het beekje naast de school gooien, als een koe rondkruipen, inbreken in de school en ik moest mee om te checken of ze geen domme dingen zouden doen en toen kwam de directeur langs en ik was niet eens dronken --" gelukkig geen preek gekregen x)


    HAHAHAHA OMFG TAMPONS IN HET BEELJE GOOIEN. Okay sorry dat was niet grappig em toch ook weer wel dunno. Anyway dat suckt wel idd maar erens was t vast wel vermakelijk :').


    I just caught the wave in your eyes