• You will never know,
    just how beautiful you are to me.



    Rollentopic: 1
    Story: 1
    Praattopic: 1 • 2 • 3 • 4 • 5 • 6 • 7 • 8 • 9
    Speeltopic: 1 • 2 • 3 • 4

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.


    Rollen:
    • Tyler • Boschetto • Denize
    • Connor • Foist • Xantha
    • Max • Somnephilia • Lucca
    • Zachary • Sociopaths • Marie
    • Ashton • Gaskarths • Yu
    • Nathaniel • Raccoon • Saar
    • Alexander • Jukeboxes • Xanthe
    • Will • Necessity •


    • Elles • Painkiller • Qing
    • Reagan • Gaskarths • Yu
    • Adannaya • Gunnulfsen • Dore
    • Jordan • Boschetto • Denize
    • Jacelyn • Sociopaths • Marie
    • Ruby • The_Glue • Julya
    • Regina • JudithSuzann • Judith
    • Hester • Howland • Fren
    • Io • Somnephilia • Lucca

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan -> Tylan
    2. Will en Dyana
    3. Ash en Jacelyn -> Jashton
    4. Nathaniel en Regina
    5. Max en Elles -> Malice
    6. Zach en Jordan -> Zardan
    7. Connor en Ruby
    8. Alexander en Hester -> Aletty

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Matthew (25) • 6 februari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Io (17) • 29 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    • Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: Vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Afwezigheden:
    Juli
    (• Lucca: 1 — 14)
    • Lucca: 14 — 18
    • Judith: 4 — 19
    • Yu: 5 — 23
    • Xanthe: 30 — 31
    (• Dore: 13 — 20)

    Augustus
    • Xanthe: 1 — 9
    • Xanthe: 16 — 26
    • Qing: 2 — 12
    • Qing: 22 — 30
    • Marie: 8 — 31
    (• Dore: 3 — 7)

    [ bericht aangepast op 4 juli 2015 - 18:07 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 maart 2019 - 17:55 ]


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Gaskarths schreef:
    Max is zo'n idioot, nu is Elles achterdochtig aan het worden. Gelukkig is Ash smooth en gaat ie t fixen :'). Okay nee jk xd.


    Als Sophia er niet was, dan had ze er niet eens aan gedacht. Simpel kind :c


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik besef net dat velen van jullie (hopelijk) nog niet zo veel ervaring hebben met alcohol en dan vooral zwaardere dranken, dus eventjes een tip: De meisjes worden sneller zat dan de jongens, maar normaal gezien kunnen ze wel een glas bier op zonder meteen aan de lampen te hangen. Hoe groter en zwaarder de lichaamsbouw is, hoe minder snel zat je wordt. Ook hangt het gewoon van persoon tot persoon af, aangezien ik niet echt groot ben (ik bedoel niet enkel van lengte) maar ik kan meer op dan enkele jongensvrienden zonder er iets van te voelen.
    Ook eet je best iets voor je gaat drinken, aangezien alcohol veel sneller werkt op een nuchtere maag en vreemd genoeg wordt je dan ook sneller misselijk.

    Ik dacht hier aan aangezien ik Max eventjes een glas Bacardi in sneltempo laat drinken. xd


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Painkiller schreef:
    (...)

    Een Acer, hij is in december twee jaar oud, but I hate him ugh echt een rotding. Al veel misérie mee gehad.
    Maar het ding is, de tutorial is er, en ik moet op 'OK' klikken om te starten en dat doe ik, maar hij reageert niet en nu valt 'ie uit omdat ik te lang niet reageerde :') IK REAGEERDE WEL, JIJ REAGEERT NIET.

    Je moet eens op ESC duwen en de graphics en dergelijke allemaal op low zetten, dan werkt de game beter. ik ben twee jaar geleden begonnen en teon was mijn laptop 3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Gaskarths schreef:
    Max is zo'n idioot, nu is Elles achterdochtig aan het worden. Gelukkig is Ash smooth en gaat ie t fixen :'). Okay nee jk xd.


    Hé! xd Hij fixt het zelf wel, maar Ash gaat waarschijnlijk wel merken dat er iets mis is. (Of dat hoop ik toch voor mijn mannie, dat hij niet helemaal genegeerd wordt O.o)


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Jukeboxes schreef:
    (...)
    Je moet eens op ESC duwen en de graphics en dergelijke allemaal op low zetten, dan werkt de game beter. ik ben twee jaar geleden begonnen en teon was mijn laptop 3


    WOOOOOOOOW. Ik volg tot escapeknop xd ik ben noob, okay. :')

    @Lucca: ik kan echt niets hebben *-* Geef me een half glaasje Kriek en ik ben al duizelig :')
    Elles gaat het ook niet kunnen :/
    Maar het hangt toch ook af van het aantal promille in je bloed? Ik leerde het bij bio (maar ben het wel al weer vergeten xd) Het hangt toch af van de hoeveelheid vocht die je hebt?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Somnephilia schreef:
    Ik besef net dat velen van jullie (hopelijk) nog niet zo veel ervaring hebben met alcohol en dan vooral zwaardere dranken, dus eventjes een tip: De meisjes worden sneller zat dan de jongens, maar normaal gezien kunnen ze wel een glas bier op zonder meteen aan de lampen te hangen. Hoe groter en zwaarder de lichaamsbouw is, hoe minder snel zat je wordt. Ook hangt het gewoon van persoon tot persoon af, aangezien ik niet echt groot ben (ik bedoel niet enkel van lengte) maar ik kan meer op dan enkele jongensvrienden zonder er iets van te voelen.
    Ook eet je best iets voor je gaat drinken, aangezien alcohol veel sneller werkt op een nuchtere maag en vreemd genoeg wordt je dan ook sneller misselijk.

    Ik dacht hier aan aangezien ik Max eventjes een glas Bacardi in sneltempo laat drinken. xd


    De alcohol ervaringen die ik heb zijn: perongeluk een keer een slok whiskey, elk jaar champagne op New Year's Eve, twee glazen wijn op een avond ik Frankrijk en een flesje bier... Die laatste had ik op een nuchtere maag, wow dat viel niet helemaal goed xd.
    Ashton kan wel wat aan denk ik, 1.88 (zolang was ie toch? Ik weet het niet meer xd) en Reagan die gaat waarschijnlijk al helemaal down na drie/vier glazen van whatever :').


    I just caught the wave in your eyes

    Painkiller schreef:
    (...)

    WOOOOOOOOW. Ik volg tot escapeknop xd ik ben noob, okay. :')

    @Lucca: ik kan echt niets hebben *-* Geef me een half glaasje Kriek en ik ben al duizelig :')
    Elles gaat het ook niet kunnen :/
    Maar het hangt toch ook af van het aantal promille in je bloed? Ik leerde het bij bio (maar ben het wel al weer vergeten xd) Het hangt toch af van de hoeveelheid vocht die je hebt?

    Ja, je moet dus dat menuutje openen, en dan moet je de blokken met graphics en shadows enzo gaan zoeken, als je die op laag zet, moet je spel minder haperen omdat hij minder moet 'trekken' bij wijze van spreken. Alles het hoogste is alleen een optie als je een fatsoelijke computer hebt, want anders kan het ding dat niet aan (tenzij je een graphics card hebt)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Somnephilia schreef:
    Ik besef net dat velen van jullie (hopelijk) nog niet zo veel ervaring hebben met alcohol en dan vooral zwaardere dranken, dus eventjes een tip: De meisjes worden sneller zat dan de jongens, maar normaal gezien kunnen ze wel een glas bier op zonder meteen aan de lampen te hangen. Hoe groter en zwaarder de lichaamsbouw is, hoe minder snel zat je wordt. Ook hangt het gewoon van persoon tot persoon af, aangezien ik niet echt groot ben (ik bedoel niet enkel van lengte) maar ik kan meer op dan enkele jongensvrienden zonder er iets van te voelen.
    Ook eet je best iets voor je gaat drinken, aangezien alcohol veel sneller werkt op een nuchtere maag en vreemd genoeg wordt je dan ook sneller misselijk.

    Ik dacht hier aan aangezien ik Max eventjes een glas Bacardi in sneltempo laat drinken. xd

    Ik weet dit al wel een aantal jaar :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Somnephilia schreef:
    (...)

    Hé! xd Hij fixt het zelf wel, maar Ash gaat waarschijnlijk wel merken dat er iets mis is. (Of dat hoop ik toch voor mijn mannie, dat hij niet helemaal genegeerd wordt O.o)


    We'll see, we'll see.

    @Qing jup, het was iets met je gewicht en lengte + je vocht - er was een standaard vochtgehalte dat bijna elke vrouw heeft ... toch -. Hoewel de promille ook afhangt van de tijden tussen het drinken van de sterke drank. Dus eerst een glas wijn dan pauze van een kwartier dan weer een glas wijn en dan pauze van een uur etc. Dat heeft ook invloed of iets.


    I just caught the wave in your eyes

    Haha, wauw, nu merk ik het leeftijdsverschil toch echt xd. En ik voel me een beetje erg, aangezien ik meer drink in één nacht uitgaan (dat duurt wel bijna 10 uur, tho En ik kan echt veel op zonder zat te worden xd) dan Yu net heeft opgesomd. xd Ik zeg het maar als tip en als je twijfelt, kan je het altijd vragen (:

    Qing: Promille is al het aantal alcohol dat in je bloed zit, toch? Mensen reageren ook gewoon anders op de invloed van alcohol. sommigen worden sneller agressief, andere vrolijker en anderen vallen in slaap. Het hangt ook van de snelheid af en veel water drinken helpt ook tegen zat zijn en katers.

    Oh, dat is ook zoiets: Je hebt niet automatisch een kater na een nachtje zat zijn. Er zijn er die heel misselijk worden, anderen hebben hoofdpijn en anderen staan vrolijk op, zelfs zonder ochtendhumeur (ik dus ^^ I'm such a lucky person)

    Also, jongens moeten fucking veel plassen als ze alcohol op hebben. Bijna allemaal. Vreselijk irritant. Meisjes houden het veel langer op. Eenmaal naar de wc gegaan, moet je veel vaker gaan.

    Nog alcoholfeitjes heb ik even niet, maar ok xd Gelukkig ga ik niet vaak uit xd


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Jukeboxes schreef:
    (...)
    Ja, je moet dus dat menuutje openen, en dan moet je de blokken met graphics en shadows enzo gaan zoeken, als je die op laag zet, moet je spel minder haperen omdat hij minder moet 'trekken' bij wijze van spreken. Alles het hoogste is alleen een optie als je een fatsoelijke computer hebt, want anders kan het ding dat niet aan (tenzij je een graphics card hebt)


    Maar m'n pc doet echt geen reet nu xd niets werkt, zelfs mijn windowshomeknop niet. Ik ben 'm nu geforceerd aan het herstarten maar zodra ik kan, doe ik dat (:

    @Yu: Jij hebt wel al 'veel' alcohol o.o bij mij is het van 'Eh? Geen alcohol voor jou meis.' :') Eén keer bad ass doen op park pop maar toen was het echt al van ugh nee, ik kan al niet meer en dit is vies :') #SEUT


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Somnephilia schreef:
    Haha, wauw, nu merk ik het leeftijdsverschil toch echt xd. En ik voel me een beetje erg, aangezien ik meer drink in één nacht uitgaan (dat duurt wel bijna 10 uur, tho En ik kan echt veel op zonder zat te worden xd) dan Yu net heeft opgesomd. xd Ik zeg het maar als tip en als je twijfelt, kan je het altijd vragen (:

    Qing: Promille is al het aantal alcohol dat in je bloed zit, toch? Mensen reageren ook gewoon anders op de invloed van alcohol. sommigen worden sneller agressief, andere vrolijker en anderen vallen in slaap. Het hangt ook van de snelheid af en veel water drinken helpt ook tegen zat zijn en katers.

    Oh, dat is ook zoiets: Je hebt niet automatisch een kater na een nachtje zat zijn. Er zijn er die heel misselijk worden, anderen hebben hoofdpijn en anderen staan vrolijk op, zelfs zonder ochtendhumeur (ik dus ^^ I'm such a lucky person)

    Also, jongens moeten fucking veel plassen als ze alcohol op hebben. Bijna allemaal. Vreselijk irritant. Meisjes houden het veel langer op. Eenmaal naar de wc gegaan, moet je veel vaker gaan.

    Nog alcoholfeitjes heb ik even niet, maar ok xd Gelukkig ga ik niet vaak uit xd


    Lol ik heb wel al problemen gehad met mijn alcohol gebruik tho :') want ik drink soms wel even mee met mijn ouders - ja ze zijn echt gek in hun hoofd soms maar okay - en de GGD is al helemaal mij uit de klas gaan halen voor testen en willen met me gaan praten - dacht het dis ff niet -.
    Hoe dan ook snel Bacardi drinken is idd misschien wel een beetje iets van "eh derp" bc 75% alcohol ofzo idk but that's pretty much. Nog net geen Moonshine xd.


    I just caught the wave in your eyes

    Haha mijn eerste contact met alcohol was waarschijnlijk op mijn twaalfde ofzo, ik was mee op champagneweekend met mijn ouders en tante en nonkel


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Painkiller schreef:
    (...)

    Maar m'n pc doet echt geen reet nu xd niets werkt, zelfs mijn windowshomeknop niet. Ik ben 'm nu geforceerd aan het herstarten maar zodra ik kan, doe ik dat (:

    @Yu: Jij hebt wel al 'veel' alcohol o.o bij mij is het van 'Eh? Geen alcohol voor jou meis.' :') Eén keer bad ass doen op park pop maar toen was het echt al van ugh nee, ik kan al niet meer en dit is vies :') #SEUT


    Ach bij ons is het bijna normaal om coma te zuipen om het zo kaar even te stellen. Nee maar serieus op een feest had een groepje jongens van de tweede - nu bijna derde dus net zoals ik - ingedronken met vodka en is toen gaan blowen. Idiots.
    Maar wel waar ik ben niet altijd even verstandig voor mijn leeftijd I guess xd. Hehe.


    I just caught the wave in your eyes

    Gaskarths schreef:
    (...)

    Lol ik heb wel al problemen gehad met mijn alcohol gebruik tho :') want ik drink soms wel even mee met mijn ouders - ja ze zijn echt gek in hun hoofd soms maar okay - en de GGD is al helemaal mij uit de klas gaan halen voor testen en willen met me gaan praten - dacht het dis ff niet -.
    Hoe dan ook snel Bacardi drinken is idd misschien wel een beetje iets van "eh derp" bc 75% alcohol ofzo idk but that's pretty much. Nog net geen Moonshine xd.


    75? Dan brandt je tong eraf xd Eerder 45 en Max heeft net gegeten ^^


    Mijn brein breint zoals het breint.