• You will never know,
    just how beautiful you are to me.

Rollentopic: 1
    Story: 1
    Praattopic: 1 • 2 • 3 • 4 • 5 • 6 • 7 • 8 • 9
    Speeltopic: 1 • 2 • 3 • 4

Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.

Rollen:
    • Tyler • Boschetto • Denize
    • Connor • Foist • Xantha
    • Max • Somnephilia • Lucca
    • Zachary • Sociopaths • Marie
    • Ashton • Gaskarths • Yu
    • Nathaniel • Raccoon • Saar
    • Alexander • Jukeboxes • Xanthe
    • Will • Necessity •

• Elles • Painkiller • Qing
    • Reagan • Gaskarths • Yu
    • Adannaya • Gunnulfsen • Dore
    • Jordan • Boschetto • Denize
    • Jacelyn • Sociopaths • Marie
    • Ruby • The_Glue • Julya
    • Regina • JudithSuzann • Judith
    • Hester • Howland • Fren
    • Io • Somnephilia • Lucca

Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan -> Tylan
    2. Will en Dyana
    3. Ash en Jacelyn -> Jashton
    4. Nathaniel en Regina
    5. Max en Elles -> Malice
    6. Zach en Jordan -> Zardan
    7. Connor en Ruby
    8. Alexander en Hester -> Aletty

Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Matthew (25) • 6 februari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Io (17) • 29 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    • Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Tyler

School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: Vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

Afwezigheden:
    Juli
    (• Lucca: 1 — 14)
    • Lucca: 14 — 18
    • Judith: 4 — 19
    • Yu: 5 — 23
    • Xanthe: 30 — 31
    (• Dore: 13 — 20)

Augustus
    • Xanthe: 1 — 9
    • Xanthe: 16 — 26
    • Qing: 2 — 12
    • Qing: 22 — 30
    • Marie: 8 — 31
    (• Dore: 3 — 7)

[ bericht aangepast op 4 juli 2015 - 18:07 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 10 maart 2019 - 17:55 ]

Mijn brein breint zoals het breint.

Painkiller schreef:
    (...)

Ik mocht eens proeven van die van mams, maar die vond ik veel te straf, bah xd

Hahahaha :'D

Sidera nostra contrahent solem lunamque

Btw deze comment. Omfg. Ik weet niet maar hij is zooo raar :'). Ik kwam dr net voorbij en had echt van wtf :').

Ik zocht btw net het alcohol percentage op van Moonshine en *tromgeroffel* kennelijk is de "normale" 97,5% en de VIP versie 99% like wtf dat is bijna pure alcohol ;d.

I just caught the wave in your eyes

Gaskarths schreef:
    (...)

HAHAHAHA OMFG TAMPONS IN HET BEEKJE GOOIEN. Okay sorry dat was niet grappig em toch ook weer wel dunno. Anyway dat suckt wel idd maar erens was t vast wel vermakelijk :').

Ja (cat) ze wilden zien wat er ging gebeuren :')

i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

Gaskarths schreef:
    (...)

Hehe kaykay Yunito gaat schrijven ^^. Ash gaat wel ff aardig zijn tegen Max.
    Mashed Potato (huj ship want snap je m Max x Ash is Mash en dan de rest... Okay sorry :'D).

OMG, ik kwam echt los met dezelfde shipname xd ^^ Sorry dat ik je opjaag, ik heb die neiging wel vaker xd Maar vanaf morgen heb ik de hele dag speelplein (opbouw bij 35 graden D':) dus dan ben ik wat drukker bezig en heb ik geen tijd om achter anderen hun gat aan te zitten (;

Ik heb het gevoel dat ik steeds meer Vlaams begin te typen...

Gaskarths schreef:

Btw deze comment. Omfg. Ik weet niet maar hij is zooo raar :'). Ik kwam dr net voorbij en had echt van wtf :').

Ik zocht btw net het alcohol percentage op van Moonshine en *tromgeroffel* kennelijk is de "normale" 97,5% en de VIP versie 99% like wtf dat is bijna pure alcohol ;d.

Dat wil je puur echt niet in je mond krijgen! O.O

@Yu: wij hebben een fles pure in de kelder, mijn vader wil weer limoncello maken :'D

Somnephilia schreef:
    (...)

OMG, ik kwam echt los met dezelfde shipname xd ^^ Sorry dat ik je opjaag, ik heb die neiging wel vaker xd Maar vanaf morgen heb ik de hele dag speelplein (opbouw bij 35 graden D':) dus dan ben ik wat drukker bezig en heb ik geen tijd om achter anderen hun gat aan te zitten (;

Ik heb het gevoel dat ik steeds meer Vlaams begin te typen...

Moet je dan niet gaan slapen? O.o xd ik merk er niets van ^^ maar ik vind het wel leuk om in dit praattopic eens Vlaams te spreken ipv ABN ^^

@Yu: ik snap het niet xd

i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

Painkiller schreef:
    (...)

Ja (cat) ze wilden zien wat er ging gebeuren :')

Want dat is niet algemeen bekend :').
    @Lucca OMG GREAT MINDS THINK ALIKE ^^.
    Hahaha ik jaag mensen ook op hoor als jet op posts aankomt so idc :') alleen zit ik op mijn mobiel en trekt mijn wifi niet altijd even goed de spam van het praattopic - hoewel ik nu vrolijk meedoe but ssh -.
    Hmm ik hen eigenlijk geen idee, alleen het wordt "Frigo" was ik nooit eerder tegengekomen, wij zeggen gwn koeler of koelkast of zo :'). Frigo klinkt veel leuker.

Nee idd I mean, that'd hurt like hell. En je bent je slokdarm voor altijd kwijt of iets :').

@Xanthe omg hahahaha :')

Ik ga maffen denk ik... Morgen al aan mijn vakantietaak werken :'D #Genetica

Painkiller schreef:
    (...)

Moet je dan niet gaan slapen? O.o xd ik merk er niets van ^^ maar ik vind het wel leuk om in dit praattopic eens Vlaams te spreken ipv ABN ^^

... Kijk je hebt Ashton en Max. De Ma/M van Max en de Ash/sh van Ashton maken Mash. Van Mash maak je Mashed en dan plak je er nog Potato achter en dan heb je Mashed Potato. Jaja ik ben pro shipname bedenker. Ik heb overal een shipnaam voor bijna. Bakfiets heb ik ook al omdat we met z'n drieën zijn en iemand zich telkens het derde wiel voelde en toen kwam ik met mijn preek over dat een balfiets het derde wiel - meestal - ook nodig heeft en toen waten we bakfiets. Ja I know super interessant.

Painkiller schreef:
    (...)

Hehe, ja xd Maar ik wil niet O.O Ik ga zo dood zijn morgen, maar daarna komt mijn slaappatroon vanzelf wel in orde xd

Yu: Haha, Ash is cute! Als Elles nu antwoordt (hint hint, I'm terrible)... Love you all.
    Ik zeg meestal ijskast, hoewel koelkast ook wel eens voorkomt xd Het grappigste om over te discussiëren met een Nederlander zijn botten en laarzen xd Hilarische momentjes met mijn skileerkrachten xd

Waarschijnlijk!

Jukeboxes schreef:

Toedelss. Slaap lekker ^^!
    Btw eh in Amsterdam zeg je ook meuren als je slapen zegt, dunno why :'D.

Jukeboxes schreef:

Slaapwel en veel geluk. Als je hulp nodig hebt, ik was een pro in genetica :3

Somnephilia schreef:
    (...)

Slaapwel en veel geluk. Als je hulp nodig hebt, ik was een pro in genetica :3

haha, ik ga het eerst proberen, dan mijn ouders vragen en de helft staat trouwens gewoon online :'D

Gaskarths schreef:
    (...)

... Kijk je hebt Ashton en Max. De Ma/M van Max en de Ash/sh van Ashton maken Mash. Van Mash maak je Mashed en dan plak je er nog Potato achter en dan heb je Mashed Potato. Jaja ik ben pro shipname bedenker. Ik heb overal een shipnaam voor bijna. Bakfiets heb ik ook al omdat we met z'n drieën zijn en iemand zich telkens het derde wiel voelde en toen kwam ik met mijn preek over dat een balfiets het derde wiel - meestal - ook nodig heeft en toen waten we bakfiets. Ja I know super interessant.

Nee, dat snapte ik, ik snap het prentje niet x)

Lucca, Elles postte (;