• Een vriend en ik kunnen baby honderd keer beter dan justin bieber zingen. Dus wij gaan net als die vlaamse justin bieber 'ian thomas'ofs? Doorbreken als de nederlandse. Gelds is geld; bijbaan probleem gefixt!


    We're all mad here.

    Haha yeah right, try it 8D


    Has no one told you she's not breathing?

    hahah begin maar met zingen

    Haha for sure?
    Wel de link geven op youtube : D


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Hehe, veel succes(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Willen jullie trouwens net zo gehaat worden als Ian Thomas? Go ahead. 8D


    Has no one told you she's not breathing?

    Woestynbloem schreef:
    Willen jullie trouwens net zo gehaat worden als Ian Thomas? Go ahead. 8D

    Naah, maar kijk dan breken we even door bij die jb fans en dan gaan we gewoon ons eigen ding doen maar dan hebben we iig een naam? : D!


    We're all mad here.

    Nouja eigenlijk hadden we gewoon een leuke baby mash up gemaakt waardoor het wel klonk, acoustish. En we zijn bezig met EP voor as 5 november pas hoor maar daar zetten we hem dan gwn op hahaha : D


    We're all mad here.

    Ik wil alvast een kotsbakje ... Are you really serious?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    Ik wil alvast een kotsbakje ... Are you really serious?

    Denk het niet, aagezien ik best wel haat heb aan die biebersnol ;$ -nooffence.


    We're all mad here.

    Maak gewoon covers van allerlei groepen en niet enkel JDB.
    Dan worden jullie vast bekender op een positieve manier, als jullie überhaupt al bekend worden.


    Has no one told you she's not breathing?

    Woestynbloem schreef:
    Maak gewoon covers van allerlei groepen en niet enkel JDB.
    Dan worden jullie vast bekender op een positieve manier, als jullie überhaupt al bekend worden.

    Dat is het orginele plan; maar justin bieber trok even meer aandacht. En dit kwam omdat ik die Ian Thomas ofs zag op youtube en dat toch best wel sad vond ergens. Het was niet serieus; ik lijk niet eens op JDB.


    We're all mad here.

    Ghehe.
    Veel succes!


    Food.

    Hm ik zou dat ook kunnen. Ik heb garageband op mijn laptop, een beetje autotune en voila.

    Schrijven jullie zelf ook liedjes, of willen jullie alleen covers doen?
    Als je een filmpje op youtube zet, deel je de link toch zeker wel op quizlet? :)


    Love? No. I prefer cats.

    Haha, cool. Succes ermee. :Y)
    Geef je wel eens een linkje? (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'