• You will never know,
    just how beautiful you are to me.

Rollentopic: 1
    Story: 1
    Praattopic: 1 • 2 • 3 • 4 • 5 • 6 • 7 • 8 • 9
    Speeltopic: 1 • 2 • 3 • 4

Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.

Rollen:
    • Tyler • Boschetto • Denize
    • Connor • Foist • Xantha
    • Max • Somnephilia • Lucca
    • Zachary • Sociopaths • Marie
    • Ashton • Gaskarths • Yu
    • Nathaniel • Raccoon • Saar
    • Alexander • Jukeboxes • Xanthe
    • Will • Necessity •

• Elles • Painkiller • Qing
    • Reagan • Gaskarths • Yu
    • Adannaya • Gunnulfsen • Dore
    • Jordan • Boschetto • Denize
    • Jacelyn • Sociopaths • Marie
    • Ruby • The_Glue • Julya
    • Regina • JudithSuzann • Judith
    • Hester • Howland • Fren
    • Io • Somnephilia • Lucca

Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan -> Tylan
    2. Will en Dyana
    3. Ash en Jacelyn -> Jashton
    4. Nathaniel en Regina
    5. Max en Elles -> Malice
    6. Zach en Jordan -> Zardan
    7. Connor en Ruby
    8. Alexander en Hester -> Aletty

Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Matthew (25) • 6 februari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Io (17) • 29 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    • Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Tyler

School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: Vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

Afwezigheden:
    Juli
    (• Lucca: 1 — 14)
    • Lucca: 14 — 18
    • Judith: 4 — 19
    • Yu: 5 — 23
    • Xanthe: 30 — 31
    (• Dore: 13 — 20)

Augustus
    • Xanthe: 1 — 9
    • Xanthe: 16 — 26
    • Qing: 2 — 12
    • Qing: 22 — 30
    • Marie: 8 — 31
    (• Dore: 3 — 7)

[ bericht aangepast op 4 juli 2015 - 18:07 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 10 maart 2019 - 17:55 ]

Mijn brein breint zoals het breint.

Somnephilia schreef:
    (...)

Hehe, ja xd Maar ik wil niet O.O Ik ga zo dood zijn morgen, maar daarna komt mijn slaappatroon vanzelf wel in orde xd

Yu: Haha, Ash is cute! Als Elles nu antwoordt (hint hint, I'm terrible)... Love you all.
    Ik zeg meestal ijskast, hoewel koelkast ook wel eens voorkomt xd Het grappigste om over te discussiëren met een Nederlander zijn botten en laarzen xd Hilarische momentjes met mijn skileerkrachten xd

Waarschijnlijk!

I know Ash is best cute ja. Een totale dick face kan ik gewoon niet spelen, das gwn zo kut xd. Hoewel dat/hij miss nog wel verandert in het MSV als hij Jace al voor zich heeft gewonnen.

I just caught the wave in your eyes

Help me O.o wazzer wrong? xd het gaat over LoL btw xd

[ bericht aangepast op 1 juli 2015 - 1:37 ]

i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

Painkiller schreef:
    (...)

Nee, dat snapte ik, ik snap het prentje niet x)

Lucca, Elles postte (;

Ooh grapje. Nou ik dus ook niet nou ja eigenlijk wel maar het is gewoon ontzettend raar :'). Het was basically een oude opa uit Texas en hij antwoordde op iemand's vraag over hoeveel alcohol er in Moonshine zit. Hij dus helemaal zijn van wtf maakt dat nou uit gwn zuipen tot je neervalt fuck alles :'D het is sterke drank gwn zuipen zuipen zuipen.

Yu: Ik ook niet. Max is echt al een doetje aan het worden (en een beetje een zwart schaap, maar oké xd) Tenzij Jashton echt wordt xd
    Qing: I saw, Imma post ^^

Somnephilia schreef:
    Yu: Ik ook niet. Max is echt al een doetje aan het worden (en een beetje een zwart schaap, maar oké xd) Tenzij Jashton echt wordt xd
    Qing: I saw, Imma post ^^

Ik speel mensen gwn veel te lief, I mean dat ze te lief en onschuldig zijn, hoewel ik wel eens een badass persoon serieus heb kunnen spelen... Hoewel die ergens ook nog cute was, ugh de struggle is real. En Jashton en real... Ik weet niet, als ik ff nadenk voelt Ash nog niet echt van wauw dit is mijn droomvrouw of iets dus ik denkt dat hij gewoon de opdracht voltooid. Wat gebeurt er eigenlijk nadat ze zeg maar allemaal zwichten? Worden ze dan hookers of...?

[ bericht aangepast op 1 juli 2015 - 1:44 ]

Gaskarths schreef:
    (...)

Ik speel mensen gwn veel te lief, I mean dat ze te lief en onschuldig zijn, hoewel ik wel eens een badass persoon serieus heb kunnen spelen... Hoewel die ergens ook nog cute was, ugh de struggle is real. En Jashton en real... Ik weet niet, als ik ff nadenk voelt Ash nog niet echt van wauw dit is mijn droomvrouw of iets dus ik denkt dat hij gewoon de opdracht voltooid. Wat gebeurt er eigenlijk nadat ze zeg maar allemaal zwichten? Worden ze dan hookers of...?

Ik ken het! Op dit moment lukt het me om één personage van alle verhalen echt slecht/onverschillig te houden (toevallig heet hij Ash). De struggle is indeed real xd
    Omg, hier komt mijn onnuttige kennis weer ^^ But, ja, daar komt het op neer. Het belangrijkste is ze echt laten weglopen en dan onderbrengen op een plek waar ze niet meteen wegkunnen. (niet echt opsluiten, maar bvb een stad die ze niet kennen.)
    Daarna kun je ze meteen laten werken, of het opbouwen door ze te overtuigen van geldproblemen en ze met een vriend te laten slapen en zo verder.

Haha het is al bijna 01:50 am gawl...

Anyway ik zweer dat Malice real gaat worden als ze zo door gaan :'). Zou wel cute zijn, dat Elles het lichtpuntje is in Max' persoonlijkheid. Hoewel het dan wel allemaal zoetsappig wordt en dat is weer nìet leuk... Meh..

Somnephilia schreef:
    (...)

Ik ken het! Op dit moment lukt het me om één personage van alle verhalen echt slecht/onverschillig te houden (toevallig heet hij Ash). De struggle is indeed real xd
    Omg, hier komt mijn onnuttige kennis weer ^^ But, ja, daar komt het op neer. Het belangrijkste is ze echt laten weglopen en dan onderbrengen op een plek waar ze niet meteen wegkunnen. (niet echt opsluiten, maar bvb een stad die ze niet kennen.)
    Daarna kun je ze meteen laten werken, of het opbouwen door ze te overtuigen van geldproblemen en ze met een vriend te laten slapen en zo verder.

Hahaha ja ik ken het proces - heeft mijn obsessie met de Hitkrant drama stories dienik las op mijn elfde toch nog nut - maar wat was Qing's plan of gaan we niet tot zover? Das wel "leuk" toch xd?

IK HAAT MUGGENBULTEN. UGH. EN HET GEZOEM VAN MUGGEN IS OOK HINDERLIJK.

Mwa, Max vindt Elles leuk en schattig, maar het duurt nog wel even voor zijn hersenen weer oké zijn xd Ik weet niet, het is een twijfelgeval en als Max' leven in gevaar wordt gebracht door de bende, zal hij snel zijn keuze maken xd

OMG KILL IT WITH A JUGGERNAUT!! KILL THEM! KILL THEM ALL!

Ok, ik ga slapen xd slaapwel iedereen! Het was gezellig ^^

Ik ga ook maar slapen hehe :3 was gezellig inderdaad ^^. Ik vind dit echt een gezellige groep :3.

Gaskarths schreef:
    (...)

Hahaha ja ik ken het proces - heeft mijn obsessie met de Hitkrant drama stories dienik las op mijn elfde toch nog nut - maar wat was Qing's plan of gaan we niet tot zover? Das wel "leuk" toch xd?

IK HAAT MUGGENBULTEN. UGH. EN HET GEZOEM VAN MUGGEN IS OOK HINDERLIJK.

Ik ben de TS en dan bepaal je alleen het begin (of wat je in je beginpost dropt) dus vanaf nu heb ik niets meer te zeggen (; Alleen over de topics, deelnemers, etc. Maar verhaal niet meer ^-^ alles mag, zolang het niet in strijd is met de basis die ik gegeven heb xd

Q gaat uit gaan :c

Ugh, weet niet wat te antwoorden op Max xd

i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

Somnephilia schreef:
    Mwa, Max vindt Elles leuk en schattig, maar het duurt nog wel even voor zijn hersenen weer oké zijn xd Ik weet niet, het is een twijfelgeval en als Max' leven in gevaar wordt gebracht door de bende, zal hij snel zijn keuze maken xd

OMG KILL IT WITH A JUGGERNAUT!! KILL THEM! KILL THEM ALL!

Elles dankt Max. (cat)

Slaap lekker iedereen! Ik vond het ook erg gezellig :'D jullie zijn een leuke bende ^^

[ bericht aangepast op 1 juli 2015 - 2:05 ]

Quizlet doet het weer ^^ #NoLife xd Nu ga ik slapen :')

Painkiller schreef:
    (...)

Ik ben de TS en dan bepaal je alleen het begin (of wat je in je beginpost dropt) dus vanaf nu heb ik niets meer te zeggen (; Alleen over de topics, deelnemers, etc. Maar verhaal niet meer ^-^ alles mag, zolang het niet in strijd is met de basis die ik gegeven heb xd

Q gaat uit gaan :c

Ugh, weet niet wat te antwoorden op Max xd

Hahahaha sorry komt door het RPG'en.