• You will never know,
    just how beautiful you are to me.



    Rollentopic: 1
    Story: 1
    Praattopic: 1 • 2 • 3 • 4 • 5 • 6 • 7 • 8 • 9
    Speeltopic: 1 • 2 • 3 • 4

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.


    Rollen:
    • Tyler • Boschetto • Denize
    • Connor • Foist • Xantha
    • Max • Somnephilia • Lucca
    • Zachary • Sociopaths • Marie
    • Ashton • Gaskarths • Yu
    • Nathaniel • Raccoon • Saar
    • Alexander • Jukeboxes • Xanthe
    • Will • Necessity •


    • Elles • Painkiller • Qing
    • Reagan • Gaskarths • Yu
    • Adannaya • Gunnulfsen • Dore
    • Jordan • Boschetto • Denize
    • Jacelyn • Sociopaths • Marie
    • Ruby • The_Glue • Julya
    • Regina • JudithSuzann • Judith
    • Hester • Howland • Fren
    • Io • Somnephilia • Lucca

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan -> Tylan
    2. Will en Dyana
    3. Ash en Jacelyn -> Jashton
    4. Nathaniel en Regina
    5. Max en Elles -> Malice
    6. Zach en Jordan -> Zardan
    7. Connor en Ruby
    8. Alexander en Hester -> Aletty

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Matthew (25) • 6 februari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Io (17) • 29 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    • Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: Vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Afwezigheden:
    Juli
    (• Lucca: 1 — 14)
    • Lucca: 14 — 18
    • Judith: 4 — 19
    • Yu: 5 — 23
    • Xanthe: 30 — 31
    (• Dore: 13 — 20)

    Augustus
    • Xanthe: 1 — 9
    • Xanthe: 16 — 26
    • Qing: 2 — 12
    • Qing: 22 — 30
    • Marie: 8 — 31
    (• Dore: 3 — 7)

    [ bericht aangepast op 4 juli 2015 - 18:07 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 maart 2019 - 17:55 ]


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Gaskarths schreef:
    (...)

    N'awwie *hug* is een A zeg maar een 10? Want dan echt ff applaus, mijn rapport is iets van

    6
    7
    7
    7
    7
    7
    7
    7
    7
    8
    8
    8
    8
    9


    Dus eh geen 10 like you. Meh ze moeten niet zeuren je bent gwn over toch (cat)?


    Mooi rapport, Yu (:


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Somnephilia schreef:
    (...)

    Mooi rapport, Yu (:


    Hehe thanks Lucca ^^! Btw eh jij bent toch de schrijfster van Chubby and Mr Badboy?


    I just caught the wave in your eyes

    Somnephilia schreef:
    Ik ben Belg en ik heb geen idee wat een A is... Bij ons was dat attitude


    Ik ben een Amsterdammer en heb ook geen idee. Het klinkt als een A uit Amerika, weet je wel met hun A tm F systeem. Bij ons werken ze gwn met cijfers van 1 tm 10, vind ik persoonlijk wat makkelijker :W haha.


    I just caught the wave in your eyes

    Gaskarths schreef:
    (...)

    N'awwie *hug* is een A zeg maar een 10? Want dan echt ff applaus, mijn rapport is iets van

    6
    7
    7
    7
    7
    7
    7
    7
    7
    8
    8
    8
    8
    9


    Dus eh geen 10 like you. Meh ze moeten niet zeuren je bent gwn over toch (cat)?


    Ze vinden dat ik minstens een 80 moet hebben :') voel de druk, voel de leerdruk en ik heb voor vier vaken 'maar' een 75. Voor wiskunde had ik een 76 (maar ik ben dus 20 voorbijgelopen omdat ik mijn theorie niet had geleerd, dus ik heb een 76/80 voor oefeningen en dat is echt goed (?), maarja, ze zijn disappointed omdat ik dus geen 96 heb. Normaal heb ik wel rond de 90 voor wiskunde maarja, mijn theorie dus...)
    Alsnog zitten mijn gemiddelden allemaal boven de 80, buiten dus vier vakken. Latijn en wiskunde zitten erboven, maar ze vinden dat ik meer mijn best moet doen omdat ik er bij deze examens niet boven zat :') En ik snap het niet, want ik zit er gewoon boven in mijn jaartotaal. :')
    A-attest is gewoon dat je over mag. B is andere richting kiezen, C is jaar overdoen. Ik ga dus gewoon door met Latijn-wiskunde.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    (...)

    Ze vinden dat ik minstens een 80 moet hebben :') voel de druk, voel de leerdruk en ik heb voor vier vaken 'maar' een 75. Voor wiskunde had ik een 76 (maar ik ben dus 20 voorbijgelopen omdat ik mijn theorie niet had geleerd, dus ik heb een 76/80 voor oefeningen en dat is echt goed (?), maarja, ze zijn disappointed omdat ik dus geen 96 heb. Normaal heb ik wel rond de 90 voor wiskunde maarja, mijn theorie dus...)
    Alsnog zitten mijn gemiddelden allemaal boven de 80, buiten dus vier vakken. Latijn en wiskunde zitten erboven, maar ze vinden dat ik meer mijn best moet doen omdat ik er bij deze examens niet boven zat :') En ik snap het niet, want ik zit er gewoon boven in mijn jaartotaal. :')
    A-attest is gewoon dat je over mag. B is andere richting kiezen, C is jaar overdoen. Ik ga dus gewoon door met Latijn-wiskunde.


    Wow, ik ken het... Mijn mama was ook zo: alles boven de 80, maar na een tijdje maakte ik mij daar niet meer druk om. Tijdens het vijfde had ze dan ook door dat dat geen enkel nut had, hoewel ze wel altijd commentaar bleef hebben op mijn mindere vakken en nauwelijks naar mijn betere vakken keek -.-
    Gewoon niet te veel van aantrekken, je hebt zo te horen echt een geweldig rapport!
    En dat ken ik wel, ik wist gewoon niet dat je het over attesten had xd
    Gefeliciteerd Qing, je hebt goed gewerkt! I'm proud of you ^^

    Yu: Jep, dat ben ik, hoewel ik echt al even geen inspiratie heb voor dat verhaal xd


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Somnephilia schreef:
    (...)

    Wow, ik ken het... Mijn mama was ook zo: alles boven de 80, maar na een tijdje maakte ik mij daar niet meer druk om. Tijdens het vijfde had ze dan ook door dat dat geen enkel nut had, hoewel ze wel altijd commentaar bleef hebben op mijn mindere vakken en nauwelijks naar mijn betere vakken keek -.-
    Gewoon niet te veel van aantrekken, je hebt zo te horen echt een geweldig rapport!
    En dat ken ik wel, ik wist gewoon niet dat je het over attesten had xd
    Gefeliciteerd Qing, je hebt goed gewerkt! I'm proud of you ^^

    Yu: Jep, dat ben ik, hoewel ik echt al even geen inspiratie heb voor dat verhaal xd


    Hahaha jammer vond het zo'n geweldig verhaal, jouw humor x). En de cover is natuuuuuurlijk ook geweldig want ik heb m gemaakt *hairflip* nee jk maar ik hoop dat je wel inpsi vindt want mijn abo blijft :Y).


    I just caught the wave in your eyes

    Gaskarths schreef:
    (...)

    Hahaha jammer vond het zo'n geweldig verhaal, jouw humor x). En de cover is natuuuuuurlijk ook geweldig want ik heb m gemaakt *hairflip* nee jk maar ik hoop dat je wel inpsi vindt want mijn abo blijft :Y).


    Awh, dankje ^^ Als het een troost is, ik kan mijn humor nu al niet uit dit MSV houden xd En de cover is inderdaad geweldig (;


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Ik ben eventjes naar 't/de stad, want ik heb een nieuwe gsm nodig xd Mijn scherm valt een beetje uit elkaar :x


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Somnephilia schreef:
    (...)

    Wow, ik ken het... Mijn mama was ook zo: alles boven de 80, maar na een tijdje maakte ik mij daar niet meer druk om. Tijdens het vijfde had ze dan ook door dat dat geen enkel nut had, hoewel ze wel altijd commentaar bleef hebben op mijn mindere vakken en nauwelijks naar mijn betere vakken keek -.-
    Gewoon niet te veel van aantrekken, je hebt zo te horen echt een geweldig rapport!
    En dat ken ik wel, ik wist gewoon niet dat je het over attesten had xd
    Gefeliciteerd Qing, je hebt goed gewerkt! I'm proud of you ^^

    Yu: Jep, dat ben ik, hoewel ik echt al even geen inspiratie heb voor dat verhaal xd


    Jaaa! Ze kijkt dus alleen naar mijn wiskunde en Latijn :/ Die bij mijn jaargemiddelden dan ook nog eens goed zitten, maar naar mijn wetenschappen waar ik een 90 voor heb, kijken ze niet :')
    Mja, ze vergelijken met de klas en de klas zit eh hoog :') Onze klas heeft 0 buizen en het gemiddelde ligt echt op 85 of zo. Het is heel frustrerend dat ze allemaal gaan trekken aan me :/ Zelfs mijn titularis wilde me eerst op gesprek sturen met een psychologe 'omdat mijn punten 'ferm' gedaald zijn' en ze mijn thuissituatie en emotionele toestand willen nakijken. Ze zijn echt gestoord.

    Je moet ook nog door met Geschonden. (cat) Grootste fan hierzo.

    Oh god xd ik ben zonet flauwgevallen en het is eng. Alles werd zwart, en ik duizelde maar ik hoorde mijn moeder nog gewoon roepen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Beter dat dan een herexamen :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Painkiller schreef:
    (...)

    Jaaa! Ze kijkt dus alleen naar mijn wiskunde en Latijn :/ Die bij mijn jaargemiddelden dan ook nog eens goed zitten, maar naar mijn wetenschappen waar ik een 90 voor heb, kijken ze niet :')
    Mja, ze vergelijken met de klas en de klas zit eh hoog :') Onze klas heeft 0 buizen en het gemiddelde ligt echt op 85 of zo. Het is heel frustrerend dat ze allemaal gaan trekken aan me :/ Zelfs mijn titularis wilde me eerst op gesprek sturen met een psychologe 'omdat mijn punten 'ferm' gedaald zijn' en ze mijn thuissituatie en emotionele toestand willen nakijken. Ze zijn echt gestoord.

    Je moet ook nog door met Geschonden. (cat) Grootste fan hierzo.

    Oh god xd ik ben zonet flauwgevallen en het is eng. Alles werd zwart, en ik duizelde maar ik hoorde mijn moeder nog gewoon roepen.


    N'awwie you ok?


    I just caught the wave in your eyes

    Somnephilia schreef:
    (...)

    Awh, dankje ^^ Als het een troost is, ik kan mijn humor nu al niet uit dit MSV houden xd En de cover is inderdaad geweldig (;


    Hehe dan doe ik het voorlopig maar met deze MSV :3. Hahah thanks ^^ succes met een telefoon zoeken btw.


    I just caught the wave in your eyes

    Qing: Dat had ik dus ook voor, Wiskunde en Latijn -.- En ze vergeleek enkel met mijn klas als dat hoger was dan ik had -.- Als ik dan 69 ofzo had, maar de klas 50 en ik zei er iets van, dan hoorde ik: 'Ja, maar jij bent de klas niet.'
    Ja, dat is waar, maar dat zal toch tot na mijn speelplein zijn xd Mijn co-auteur is trouwens ook nog drukbezet xd
    Gaat het al weer beter met je? Ik haat flauwvallen >.<

    Yu: Jaja, Ash mag nog veel dingen van Maxie verwachten ^^ Wiskundeboeken in frigo's leggen en shizzle, en mezelf kennende zullen er ook nog enkele innuendo's komen... Hoewel ik dat probeer in te houden aangezien ik het gevoel heb dat ik hier (één van) de oudste ben xd
    Morgen gaat mijn papie er eentje kopen en hoef ik geen glassplinters meer uit mijn vingers te plukken ^^


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Somnephilia schreef:
    Qing: Dat had ik dus ook voor, Wiskunde en Latijn -.- En ze vergeleek enkel met mijn klas als dat hoger was dan ik had -.- Als ik dan 69 ofzo had, maar de klas 50 en ik zei er iets van, dan hoorde ik: 'Ja, maar jij bent de klas niet.'
    Ja, dat is waar, maar dat zal toch tot na mijn speelplein zijn xd Mijn co-auteur is trouwens ook nog drukbezet xd
    Gaat het al weer beter met je? Ik haat flauwvallen >.<

    Yu: Jaja, Ash mag nog veel dingen van Maxie verwachten ^^ Wiskundeboeken in frigo's leggen en shizzle, en mezelf kennende zullen er ook nog enkele innuendo's komen... Hoewel ik dat probeer in te houden aangezien ik het gevoel heb dat ik hier (één van) de oudste ben xd
    Morgen gaat mijn papie er eentje kopen en hoef ik geen glassplinters meer uit mijn vingers te plukken ^^


    Hahaha can't wait :3. Btw dat mag wel hoor, ik ben de jongste (14) hier uit mijn hoofd en ik kan heus wel wat aan. De mensen in mijn klas en eigenlijk over het algemeen op mijn school zijn dirty minder whatever je het wilt noemen dus ga vooral je gang ^^. Sowieso past het wel bij een MSV met dit onderwerp, right?


    I just caught the wave in your eyes

    Gaskarths schreef:
    (...)

    Hahaha can't wait :3. Btw dat mag wel hoor, ik ben de jongste (14) hier uit mijn hoofd en ik kan heus wel wat aan. De mensen in mijn klas en eigenlijk over het algemeen op mijn school zijn dirty minder whatever je het wilt noemen dus ga vooral je gang ^^. Sowieso past het wel bij een MSV met dit onderwerp, right?


    Ja, maar de grapjes worden wel iets anders. Je kijkt er na een tijdje anders tegenaan, ik kan het niet helemaal uitleggen.., But no worries, zoals je al zegt: het past bij dit MSV. Ik vind zelfs dat er iets te weinig zijn, aangezien de meeste jongens hier players zijn en wel, criminelen, maar uiteindelijk speelt iedereen zijn char zoals ze wil ^^

    Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar alle leeftijden O.o


    Mijn brein breint zoals het breint.