• waarom zou je hier een topic zetten terwijl je hem ook gewoon op de pc kan maken en kan uitgeven


    plulululu

    Zoals al eens eerder is gezegd tegen je; Maak één topic aan met al je vragen, je spamt zo het forum vol.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waar slaat dit op?

    gewoon, een vraag


    plulululu

    Ik denk eerder dat je story bedoelt?


    Omdat het niet zo gemakkelijk is om een boek uit te geven. :')


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    ja, maar nu kan iemand hem pikken


    plulululu

    Niet iedereen wil schrijven om het uit te geven en er geld aan te verdienen. Er zijn ook mensen die gewoon lekker willen fangirlen of gewoon lekker willen schrijven en er reacties op willen krijgen van anderen. Gewoon voor de hobby dus.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Cwtch schreef:
    Niet iedereen wil schrijven om het uit te geven en er geld aan te verdienen. Er zijn ook mensen die gewoon lekker willen fangirlen of gewoon lekker willen schrijven en er reacties op willen krijgen van anderen. Gewoon voor de hobby dus.


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Omdat mensen hier op Q vaak schrijven om bepaalde stijlen te oefenen of fanfics te plaatsen. (Zoals ik.) Dan kan je hier je ei mooi kwijt. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik ben het eens met wat de anderen hier zeggen: als je een verhaal wilt schrijven omdat je het leuk vindt, niet omdat je geld mee wilt verdienen, maar je het toch met mensen wilt delen, dan kan quizlet een heel geschikt medium zijn. Natuurlijk is niet alles geschikt om een boek van te maken (zoals fanfics) en is het moeilijk om uitgegeven te worden. Daarbij is Quizlet ook heel fijn als je gewoon wilt oefenen met schrijven. Doordat je je verhalen met anderen kunt delen, kun je via de reacties feedback krijgen op de dingen die je schrijft, waardoor je jezelf kunt blijven verbeteren. En als je lezers hebt, heb je vaak een motivatie om te blijven doorschrijven, wat er voor mij persoonlijk heeft gezorgd dat ik eindelijk eens verhalen heb afgemaakt, wat met verhalen die ik voor mezelf op de computer schreef nooit lukte.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    BlueJays schreef:
    Ik ben het eens met wat de anderen hier zeggen: als je een verhaal wilt schrijven omdat je het leuk vindt, niet omdat je geld mee wilt verdienen, maar je het toch met mensen wilt delen, dan kan quizlet een heel geschikt medium zijn. Natuurlijk is niet alles geschikt om een boek van te maken (zoals fanfics) en is het moeilijk om uitgegeven te worden. Daarbij is Quizlet ook heel fijn als je gewoon wilt oefenen met schrijven. Doordat je je verhalen met anderen kunt delen, kun je via de reacties feedback krijgen op de dingen die je schrijft, waardoor je jezelf kunt blijven verbeteren. En als je lezers hebt, heb je vaak een motivatie om te blijven doorschrijven, wat er voor mij persoonlijk heeft gezorgd dat ik eindelijk eens verhalen heb afgemaakt, wat met verhalen die ik voor mezelf op de computer schreef nooit lukte.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het is niet zo makkelijk als je denkt om een boek uit te geven. En hier kan je je fantasie de vrije loop laten gaan en hoef je je geen zorgen te maken of je boek wel verkocht gaat worden.


    <3

    Oefening baart kunst, en door feedback kan je het verbeteren. En gezien hoe veel mensen schrijven, zowel het aantal mensen als het aantal verhalen, denk ik niet dat uitgeverijen iedereen feedback geven, als ze dat al bij andere mensen doen geen ervaring mee. Nog geen contact met uitgeverijen. Dus natuurlijk maken mensen hier stories, zodat ze zichzelf kunnen verbeteren.

    Maar even het plezier in schrijven negerend, gezien mensen ook gewoon voor plezier schrijven, om te fangirlen met anderen of een idee wat hen niet los laat, op te schrijven zodat het hen wel eindelijk met rust laat.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.