• Hallo iedereen! Mijn zus had eergisteren mijn portemonnee nodig want ze ging op schoolreis en ze moest haar paspoort in een portomonee steken dus moest ze die van mij lenen. Ze heeft die dan gisteren terug op de kast gelegd en de poetsvrouw kwam en er zat dus in die portomonee 75 euro en mijn moeder pakt er gewoon een briefje van 20 uit en 5 ik doe dan zoveel moeite om te sparen en dan doet ze dat? Sorry maar dat begrijp ik dus helemaal niet ik heb het haar ook gezegd en ze word gewoon boos? Soms is het leven zo hatelijk he hoe kan ik nu weer sparen voor een nieuwe fiets als ze daar eventjes 25 euro uit gaat pakken?

    Ik wil graag jullie mening hier over horen wat jullie er over te zeggen hebben!
    Ik vind het alvast helemaal niet kunnen...

    :(


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Ik snap dat het niet netjes is, dat vind ik ook, en het is vervelend dat ze het heeft gedaan en dat ze zo is, maar als je nu gaat zeggen dat zij een fiets voor je moet kopen komt er heel waarschijnlijk ruzie, dat bedoelde ik.


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik vind dat je nu wel onredelijk doet. Maak er niet zo'n drama van en vraag gewoon of ze dat geld binnenkort terug wil geven.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Fabsel schreef:
    Ik vind dat je nu wel onredelijk doet. Maak er niet zo'n drama van en vraag gewoon of ze dat geld binnenkort terug wil geven.


    Spinning around, I'm weightless.

    Ok spijtig dat jullie er zo op reageren! Kan iemand hier een slotje op zetten wat voor rot topics maak ik ok altijd!:D


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Meride schreef:
    Ok spijtig dat jullie er zo op reageren! Kan iemand hier een slotje op zetten wat voor rot topics maak ik ok altijd!:D


    Aw. )': Dat hoef je heus niet te doen hoor. Als jij een topic wilt maken, dan mag jij een topic maken. Afgezien wat al de rest er nu zelf allemaal over denkt! (:
    Laat je zo niet doen! (=


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Fabsel schreef:
    Ik vind dat je nu wel onredelijk doet. Maak er niet zo'n drama van en vraag gewoon of ze dat geld binnenkort terug wil geven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn moeder neemt ook wel eens geld van me -- maar dan vraagt ze het wel eerst. Sowieso vind ik wel dat ze het moet teruggeven, maar je moet niet zo geagiteerd doen, ze geeft het heus wel terug. "Dat die poetsvrouw jouw geld heeft" is misschien niet normaal voor jou, maar die poetsvrouw heeft er net als jou voor gewerkt en daarbij -- leen jij nooit wat? Je krijgt het heus wel terug!

    [ bericht aangepast op 18 juni 2015 - 20:50 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    Mijn moeder neemt ook wel eens geld van me -- maar dan vraagt ze het wel eerst. Sowieso vind ik wel dat ze het moet teruggeven, maar je moet niet zo geagiteerd doen, ze geeft het heus wel terug. "Dat die poetsvrouw jouw geld heeft" is misschien niet normaal voor jou, maar die poetsvrouw heeft er net als jou voor gewerkt en daarbij -- leen jij nooit wat? Je krijgt het heus wel terug!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Mulford schreef:
    Mijn moeder leent ook al wel eens geld uit mijn portemonee hoor, dat is vrij normaal. Waarschijnlijk lag jouw portemonee gewoon even het dichtst, of had ze zelf niet gepast. Als je het je zo aantrekt waarom vraag je dan niet of ze je die vijfentwintig euro terug betaald?


    wat was dit ookalweer