• De Omar, afstammelingen van Om, zijn sterfelijk, verbonden met de natuur en kenners van haar geheime krachten, vroedvrouwen en moeder.
    De Odish, afstammelingen van Od, zijn onsterfelijk, bloeddorstig, onaards mooi en machtig, maar onvruchtbaar.
    Sinds mensenheugenis houden de clans van de Omar-heksen zich verborgen voor die van de bloeddorstige Odish, in afwachting van de komst van de uitverkorene, zoals voorspeld in de oudste Profetie van O.


    In de toverwereld heb je Omar's en Odish'.
    Een Odish is een wezen, die onsterfelijk is en je verlangens weet. Die bloed drinken, maar die geen enkele liefde hebben of geen enkel kind kan krijgen.
    Een Omar is een vriendschappelijk wezen, dat haar magie nooit voor wraakacties gebruikt, of voor aandacht. Ze hebben geliefden en ze sterven wanneer het tijd is.
    Als ze kinderen hebben, doen ze die meestal een beschermschild om zodat ze geen gevaar lopen.
    Je hebt toverstokken van eikenhout, van beukenhout en ga zo maar door.
    De uitverkorene is een grens tussen de Omars en de Odish'. Ze/hij bezit alle krachten en is ook vriendschappelijk.


    Rollen

    De uitverkorene:

    -

    Omar's:

    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Odish':

    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Invullen:

    Naam:
    Leeftijd(voor een Odish mag dit boven de honderd zijn):
    Odish of Omar:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Toverstok:
    Extra:


    Deze RPG is gebaseerd op de boeken: De clan van de wolven, De ijswoestijn en De vloek van Odi.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 23:07 ]


    Say you love me, as much as i love you.

    ik ga voor je invullen.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Oh eindelijk, een RPG van De clan van de wolvin. Blijft een mooi boek :)

    Naam: Anaíd Samantha Lewis
    Leeftijd(voor een Odish mag dit boven de honderd zijn): 15
    Odish of Omar: Omar
    Uiterlijk:


    Karakter: Doordat Anaíd verre familie is van Anaíd(uit het boek), werd zij naar haar genoemd. Ze is wat pittig en kan wat opvliegerig zijn, maar voor de rest is ze erg aardig en behulpzaam. Meestal doet ze haar beschermend schild af, zodat het niet zo strak zit.
    Toverstok: Eikenhout wat wit is geverft, met Odish haren erin.
    Extra: Is verre familie van Anaíd.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Wauw, niemand anders weet iets van het boek?


    Say you love me, as much as i love you.

    1: Kan ik mee doen? :D
    2: JE MIST EEN BOEK!! Clan van de Wolvin, Ijswoestijn en De Vloek van Odi!!! xD Moest het gewoon even kwijt :)