• “You're not more than just a piece in my Games.”



    Welkom tributen! Welkom op de spelen waar alleen het lot en het geluk bepaalt of jij door de spelen komt of net niet. Ben jij bereid om volledig op jouw gevoel te vertrouwen en deze er alleen kan voor zorgen dat jij in leven blijft.
    May the odds be ever in your favor!





    Deelnemers
    The Winner:
    • Hazy || Bianca



    Fallen:
    • Marijsel || Annemarije
    • Fictionalworld || Vera
    • JBarakat || Sarita
    • GhostDivision
    • Aire || Fanny
    • Serenata || Loïs
    • 199 || Levi
    • Mulford || Laura
    • StepenFry || Stephen
    • Khronos || Savannah
    • MrsWhitesides || Fay
    • Orvieto || Melissa
    • Onism || Celine
    • Sublatti || Lisanna
    • Phxntasia || Jo-Anne
    • IamSherlocked || Sharon
    • Cleiona || Danique
    • Lolicia || Lucca ||
    • Painkiller || Qingsel
    • Backbiter || Wendy
    • Edilio || Ness
    • Bluck || Julia


    Opdracht
    • Ik zoek 24 actieve deelnemers
    • De deelnemers moeten elke dag en nacht in de arena loten, die in werkelijkheid twee dagen duren.
    • De Simulator bepaalt welke activiteiten er gebeuren in de arena, maar jullie bepalen uiteindelijk wie de activiteiten uitvoeren.
    • De deelnemers hoeven enkel een nummer te posten. Er moeten geen rollen of karakters aangemaakt worden of hoeven niets te schrijven.
    Regels
    • Huisregels van Quizlet
    • Naamsveranderingen, vakanties, ect. doorgeven
    • Keuzes worden bepaalt via loting
    • Het nummer word duidelijk in vet gepost in het bijhorende hoofdstuk.
    • Er word éénmalig geloot
    Info
    • De The Hunger Games Simulator wordt gebruikt om de gebeurtenissen te bepalen die de deelnemers zullen toepassen in de spelen. In de Simulator zullen we de tributen veranderen in nummers en de deelnemer kunnen in elk hoofdstuk een loting doen en deze bepaalt dan welke deelnemers precies wat gaat doen en wie uiteindelijk de winnaar wordt.
    • Ik heb dit geheel voor het plezier bedacht en hoop dat jullie met plezier zullen deelnemen.



    Toestemming
    Beste Shank,

    Je hebt hierbij toestemming om te beginnen met je Hunger Games wedstrijd. Veel plezier!

    Groetjes,
    Gailsel

    [ bericht aangepast op 24 sep 2016 - 21:40 ]


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Thanks voor t waarschuwen!

    Is 2 nog vrij?


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Bedankt voor het waarschuwen :3.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2015 - 15:10 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Khronos schreef:
    Bedankt voor het waarschuwen :3.

    Emh, nummer 1? Ik kan op mijn mobiel niet goed zien of die vrij Is...


    Nummer 1 was van het vorig slachtoffer, daarom is het niet zo handig dat je die neemt.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Hmm, dus komt er vanavond of morgen een nieuw hoofdstuk?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Vera en Melissa beiden nummers zijn helaas al in gebruik, gelieve een andere te kiezen. 13 of 17

    Edit: Het volgende hoofdstukje zal morgen of deze zaterdag online komen (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Oh wow, ik dacht dat ik het nog gecheckt had. :') 13. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nottet --> Edilio


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [ bericht aangepast op 27 juni 2015 - 19:37 ]


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Qingsel » Painkiller


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Lolicia schreef:
    Hmm, dus komt er vanavond of morgen een nieuw hoofdstuk?


    Ik begin nu echt aan mezelf te twijfelen, maar doe jij wel officieel mee aan de wedstrijd? Ik heb namelijk jouw foto/username nog nergens zien verschijnen en nu merk ik je op dat je gereageerd hebt op het hoofdstuk. Ligt dit aan mij of?


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Shank schreef:
    (...)

    Ik begin nu echt aan mezelf te twijfelen, maar doe jij wel officieel mee aan de wedstrijd? Ik heb namelijk jouw foto/username nog nergens zien verschijnen en nu merk ik je op dat je gereageerd hebt op het hoofdstuk. Ligt dit aan mij of?

    Ik ben Nebthet haha. Sorry voor de verwarring.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik snap er niks meer van. Ligt het aan mij of is er geen hoofdstuk??? sorry :x ik word gek volgens mij haha


    lisa's eyes, once so magnetic, now just look empty

    FAYZ schreef:
    Ik snap er niks meer van. Ligt het aan mij of is er geen hoofdstuk??? sorry :x ik word gek volgens mij haha

    Ik zie 5 hoofdstukken in de story staan.


    Ik wil een tuin vol egels

    Wat bedoel je er is geen hoofdstuk? Een nieuw hoofdstuk? Nee, die is er niet, geduld is een schone zaak. Over de andere hoofdstukken, er staan er inderdaad vijf in de story, zoals Hazy zegt.


    16 - 09 - '17

    Je hoort op het hoofdstukje onder dag 1 de 'fallen tributes' je nummer te zetten. Dus de laatste link in het lijstje.


    '' Type Sangster if you can see this. "