• [ bericht aangepast op 5 juni 2022 - 13:26 ]

    Welke kleur dildo?

    50.0% (20 stemmen)
     
    Blauw

    50.0% (20 stemmen)
     
    Rood

    Rood.


    26 - 02 - '16

    xD xD xD xD xD xD xD

    :S

    [ bericht aangepast op 15 juni 2015 - 11:14 ]

    *dubbel post*

    [ bericht aangepast op 15 juni 2015 - 12:51 ]

    ^uhm, er is niks mis met seksspeeltjes?


    Blauw, sws.
    *Ik reageer zo uitgebreider*

    [ bericht aangepast op 15 juni 2015 - 12:05 ]

    ^ Ze zegt ook niet dat er wat mis mee is. Ik kan me op zich wel voorstellen dat ze lachende smileys neerzet, want het is geen alledaags onderwerp in my opinion en er rust best nog wel een taboe op. Ik vind het zelf ook niet de normaalste zaak van de wereld om dat soort dingen te kopen. Ieder is hier echter anders in.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2015 - 12:09 ]


    26 - 02 - '16

    Goh, als je nog thuis woont, lijkt het me wat lastig om te bestellen... toch als ze nieuwsgierig zijn en jouw pakketjes open maken of willen weten wat erin zit...
    Het makkelijkste is dan om inderdaad naar een shop te gaan, bijvoorbeeld Libidos-erotheek of de Pabo-winkel. Die zijn ook niet vulgair, wat vaak m'n eerste gedacht is van een seksshop ^_^ (Ik spreek wel van België, van Nederland ben ik minder thuis)
    Als je er vrij zeker van bent dat als ze thuis je pakketjes wel aannemen van de postbode maar niet openen, kan je deze gewoon op je eigen naam bij de pabo bestellen. Deze zijn heel discreet met verpakken, aangezien je niet direct ziet dat het van hen afkomstig is (tot je het open maakt, off course :'D)

    Ik weet ook dat je tegenwoordig overal wel afhaalpunten hebt van de post, misschien eens een idee om daarvoor te kijken? Dat je iets online bestelt en het dan op zijn afhaalpunt in je buurt afhaalt - het daar laat bezorgen?


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    - Sorry, dubbelpost -

    [ bericht aangepast op 15 juni 2015 - 12:09 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Goh, als je nog thuis woont, lijkt het me wat lastig om te bestellen... toch als ze nieuwsgierig zijn en jouw pakketjes open maken of willen weten wat erin zit...
    Het makkelijkste is dan om inderdaad naar een shop te gaan, bijvoorbeeld Libidos-erotheek of de Pabo-winkel. Die zijn ook niet vulgair, wat vaak m'n eerste gedacht is van een seksshop ^_^ (Ik spreek wel van België, van Nederland ben ik minder thuis)
    Als je er vrij zeker van bent dat als ze thuis je pakketjes wel aannemen van de postbode maar niet openen, kan je deze gewoon op je eigen naam bij de pabo bestellen. Deze zijn heel discreet met verpakken, aangezien je niet direct ziet dat het van hen afkomstig is (tot je het open maakt, off course :'D)

    Ik weet ook dat je tegenwoordig overal wel afhaalpunten hebt van de post, misschien eens een idee om daarvoor te kijken? Dat je iets online bestelt en het dan op zijn afhaalpunt in je buurt afhaalt - het daar laat bezorgen?


    Daar zat ik ook al aan te denken ja


    26 - 02 - '16

    Rebirthing schreef:
    (...)

    Daar zat ik ook al aan te denken ja

    Jah, bij mij thuis waren - en zijn dat nog altijd ook al woon ik niet meer thuis - altijd doodnieuwsgierig geweest XD Als ik iets bestelde moesten ze weten wat het was. Ze maakten het dan niet open en wachten wel tot ik thuis was zodat ik het zelf kon openmaken, maar ja, ze MOESTEN wel weten wat erin zat :'D
    Nu, ik schaamde me dan wel niet als ik weer iets bij de pabo had besteld van lingerie of speeltjes, maar ja, ik ben dan ook in dat opzicht zeer vrij opgevoed en op die dingen zijn er nu nooit een taboe opgelegd. Zo ben ik met m'n ma ook al es naar een upperware-party (in plaats van tupperware, dus sexspeeltjes en dergelijke) geweest van een vriendin van haar en heb ik ook gewoon waar ze bij zat dingen besteld. No shame at all XD
    Maar ik kan me goed voorstellen dat niet iedereen zo opgevoed is en erover denkt ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Rebirthing schreef:
    Rood.


    hahaha ze zegt gelijk rood xD

    Maar ik ben het met Erieka eens


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Kan je het pakketje niet sturen naar een afhaalpunt? Je hebt namelijk post NL afhaalpunten of van Kiala.


    Seasons will change, but I shall remain

    Well, ik heb via condoomfabriek en viboshop besteld en beide keren kwam het pakje mooi in een blanco doos aan. Bij condoomfabriek is er op de adressticker ook niet te zien waar het vandaan komt. Ook niet op het bankafschrift (via paypal is het helemaal niet te zien, als je dat hebt).

    Je moet alleen checken of er geen weekmakers in de toys zitten, die zijn niet goed voor je gezondheid. Misschien is het handig dat je het pakje krijgt op een dag dat je weet dat je thuis bent. Of je laat het bezorgen bij een ophaalpunt, zoals de jumbo. Maar dat is vaak aangegeven als je de bezorgmethode kiest.

    Amirite schreef:
    Well, ik heb via condoomfabriek en viboshop besteld en beide keren kwam het pakje mooi in een blanco doos aan. Bij condoomfabriek is er op de adressticker ook niet te zien waar het vandaan komt. Ook niet op het bankafschrift (via paypal is het helemaal niet te zien, als je dat hebt).

    Je moet alleen checken of er geen weekmakers in de toys zitten, die zijn niet goed voor je gezondheid. Misschien is het handig dat je het pakje krijgt op een dag dat je weet dat je thuis bent. Of je laat het bezorgen bij een ophaalpunt, zoals de jumbo. Maar dat is vaak aangegeven als je de bezorgmethode kiest.


    Goed om te weten^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ja er heerst idd taboe hieronder vandaar dat ik even niet wist hoe ik moest reageren hahaha. Ik zou ook niet weten waar je die dingen anoniem kan kopen.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2015 - 12:51 ]

    Doorgaans komen zulke spullen in blanco doos aan.
    Ik bestel soms condooms en bijhorigheden online (omdat er soms acties zijn en dus goedkoper dan in de supermarkt) en ik heb er geen zin in dat mijn moeder mijn pakketje open zou doen. Dat zou ik echt gênant vinden. Mijn moeder is heel nieuwsgierig en heeft al eerder dozen van mij open gedaan, gelukkig niets gênant tot nu toe.

    Dus ik weeg het altijd af: is er een afhaalpunt mogelijk in de buurt, dan laat ik het daar aankomen en dan ziet mijn moeder niets.
    Is er geen afhaalpunt mogelijk en alleen levering aan huis, dan reken ik uit op welke dagen het waarschijnlijk zou kunnen aankomen en dan bestel ik het als ik weet dat ik voor mijn moeder de deur kan open doen voor de postbode. :')
    Is er een kans dat ze het pakketje aanneemt van de postbode, dan zeg ik gewoon op voorhand dat ik een boek verwacht dat ik online heb besteld. Dan doet ze het doorgaans ook niet open. :')

    Ervaring met zoiets in de erotica-winkel te halen ofzo, heb ik niet. Daarvoor zijn ze te ver weg. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury