• Hey gaste ;)
    Ik bn Yasmina ..
    Kben hier 16 jaar geleden op de wereld gedropt in een stadje genaamd Enschede..
    Gesellig stadje..tot het ongeluk.
    Mn ouders en zusje kwamen die avond om.
    Ik trok bij mn oma in ,maar die overleed nog geen 3 weken later aan een hartstilstand..
    Mn tante kon mij niet in huis nemen.. Die moest dag in ,dag uit ,werken. en meer familie had ik niet..
    Duss toen werd ik gedropt in een weeshuis..
    Ik sprak niet,ik at niet, en ik sloot me kompleet af vn de buitenwereld.. Se probeerden me om te praten maar ik werd er siek vn,vn alle geluiden
    Al het geseur! Duss ook daar sloot ik mevanaf..
    Ik weet niet precies hoe maar al snel hoorde ik niks meer.. ik was doof.
    En hoe vaak ik ook probeerde de geluiden trug te horen ,het lukte niet.. en ik hb me er bij neergelgd.. ik hb gebarentaal geleerd && liplezen.
    Ik kan ook wel normaal praten ,omdat ik niet mn hele leven doof ben geweest kan ik alles gewoon goed uitspreken en zul je daaruit niet kunnen opmerken dat ik niks hoar..

    Maar nu: Ik ben geadopteerd!

    naa 2 jaar in da kuttige weeshuis werd da ook weleens tijd! Maar die mensen wonen in Loitsche verdomme! Loitsche! er is niks mis met mn duits ofsoo..me papa was duits,duss ik ben ermee opgegroeit. maar tussen hier en Loitsche .. zit een lange lange afstand..


    Dit is de inleiding van mijn serie
    I know you talk about me bud it doesn't matter,i can't hear you anyway..

    wille jullie die mieschien eens proberen en een reactie achterlaten want hy word niet gemaakt
    (K)Xx Tis een Tom-Story btw (H)

    http://www.quizlet.nl/serie/11340/i-know-you-talk-about-me-bud-it-doesnt-matteri-cant-hear-you-anywayth

    Dat is de link (baby)(A)


    Crack a bottle