• Het vervolg op *_Du bist mein Stern_*Bill*
    PROLOOG:

    Al vanaf mijn geboorte wordt ik op de voet gevolgd door camera’s, paparazzo en microfoons. Mijn eerste stapjes werden gepubliceerd in nationale tijdschriften, net als mijn eerste schooldag en bijvoorbeeld mijn eerste keer in de plaatselijke bibliotheek. Totaal niet interessant, maar toch wordt het gelezen. Zodra ik in groep 3 kwam, legde ik interviews af met opdringerige nieuwsklanten. Niet dat ik het leuk vond, ofzo. Ik wist niet eens wat ze ermee van plan waren. Wel zag ik mezelf terug in magazines of op tv-zenders. “Waarom maken al die mensen foto’s van mij?” Pff, hoe vaak zal ik die vraag ondertussen wel niet gesteld hebben?

    Heel Duitsland weet alles van mij! Het begrip “privéleven” begrijp ik niet. Vroeger dacht ik nog wel eens dat het kwam, omdat ik gewoon bijzonder was. Ondertussen weet ik wel beter. Ik ben de zoon van ex-gitarist en clubeigenaar Tom Kaulitz. Zijn look is in al die jaren dat hij één van de meest gewilde jongens van Europa was totaal niet veranderd. Dreads, oversized shirts en een stoere lippiercing. Uit interesse heb ik op mijn tiende die stijl totaal overgenomen, net als mijn neef Romeo. Die wordt ook al twentyfour/seven in de gaten gehouden. Zoon van het tweelingbroertje van mijn vader. Kortom; Bill Kaulitz, inmiddels succesvol met zijn kledinglijn “Rock @ Tokyo”.

    Die flitspalen, zo noem ik die fotograven, kwamen er binnen een week of drie ook achter dat ik samen met Romeo rap in de club van mijn vader; “Pimp!”. Ik en Room zijn een groot rapduo, dat iedere vrijdag- en zaterdagavond met andere bandjes op komt treden. Geweldig, al dat applaus! Maar er is één ding waar niemand ooit achter zal komen. Het past niet in mijn imago of in dat van mijn vriendenkring. Ze zullen me verafschuwen als ze erachter komen, net als alle meiden met wie ik gedate en geneukt heb. Het is soms moeilijk mezelf in te houden, maar als ook maar één persoon achter mijn geheim komt, is mijn leven voorgoed geruïneerd!


    Er zijn al 5 delen. Al na 1 klein deel weet je meer;) Hier is de link:

    http://www.quizlet.nl/quiz/237084/a-look-inside-a-secret1/
    Alvast bedankt voor het maken^^.

    xxx.Mo0n(K)


    I want my bloody cheese now!^^

    Niemand interesse ?:(


    I want my bloody cheese now!^^

    Wat vinden jullie(A)


    I want my bloody cheese now!^^

    Nicol gaat maken voor moon x3 lief he ?


    We can only learn to love by loving.

    Klinkt goed^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    IKKE LEUK VIND
    *staat hyper te springe*
    WIL MEEHEERR
    x3 o ja ga nog wel ff reactie agterlate op laatste deel hoor n_n


    We can only learn to love by loving.

    Thank you, ALL:D


    I want my bloody cheese now!^^